Mag je best vinden, vader wist er niet echt iets vanaf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon dom als je toch op die scooter rijdt, en je vader ook omdat hij dat kennelijk prima vindt.

Blijf lekker in KLB.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
O, echt heulen garpigjen! heuler heuler garpigjenens!

Omdat ik dat geld sowieso aan hem terug ga betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat zeur je dan als je vader het betaalt?

ja, 21.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Ben bijna 18, dan pas ben je wettelijk volwassen toch? Nou ben nog 17 dus halve boete.

dat moet je niet tegen de politie zeggem, trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Mag je best vinden, vader wist er niet echt iets vanaf.

Nou als dat echt waar is heb ik dan geluk gehad want toendertijd was ik ook nog 17.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, 21.
hebben ze niet meer die speltips over bluffen op tv, boetekorting alleen onder de 16

Ja weet ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat moet je niet tegen de politie zeggem, trouwens

Er is niks van jou bij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Als jij maar uit mijn draad blijft.

Ik denk dat het bij jou nog wel een poosje gaat duren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Ben bijna 18, dan pas ben je wettelijk volwassen toch? Nou ben nog 17 dus halve boete.

Word vaak intern opgelost en vaak komen ze er echt niet gemakkelijk vanaf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch blijft het best grappig dat als een politieagent een fout maakt men het door de vingers ziet maar als een burger een fout maakt er gelijk een dikke boete achteraan vliegt. Eigenlijk zouden agenten ook beboet moeten worden voor het maken van fouten.

Foei, nie meer doen hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef hottentot het volgende:
Word vaak intern opgelost en vaak komen ze er echt niet gemakkelijk vanaf.

Omlaag in loongroep, of zelfs ontslag. Dan kun je beter een boete krijgen van 2500,-quote:

kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat het je allemaal niet interesseert want in jouw optiek komt alles wat staatsgerelateerd is er toch altijd veel te gemakkelijk vanaf.

Ik zal het proberen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij jou nog wel een poosje gaat duren.
Maar blijf ademhalen; het komt wellicht een keer in orde

Harder wegrijden, heel vaak geven ze nadat je echt te hard gaat gewoon op. Je hoeft je niet perse aan alle regels te houdenquote:

Dan zouden kan je toch beter versterking inroepen als po zijnde?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef DJ880 het volgende:
[..]
Harder wegrijden, heel vaak geven ze nadat je echt te hard gaat gewoon op. Je hoeft je niet perse aan alle regels te houden

Zou je denken ja, maar nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Dan zouden kan je toch beter versterking inroepen als po zijnde?

Want? Het is voor een agent gewoon werk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Als ik een fout maak op m'n werk bestraft m'n werkgever me toch ook niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch blijft het best grappig dat als een politieagent een fout maakt men het door de vingers ziet maar als een burger een fout maakt er gelijk een dikke boete achteraan vliegt. Eigenlijk zouden agenten ook beboet moeten worden voor het maken van fouten.

Rare werkgever heb je dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:43 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Want? Het is voor een agent gewoon werk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Als ik een fout maak op m'n werk bestraft m'n werkgever me toch ook niet?

Die zijn er genoeg. Misschien moet je gewoon eens ergens solliciteren.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:21 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
zo een werkgever zou ik ook wel willen eigenlijk.

Denk je dat ik dat niet gedaan heb dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:49 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. Misschien moet je gewoon eens ergens solliciteren.

Bijstand doet niet zo moeilijk. Dus je komt wel goed terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 14:21 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
zo een werkgever zou ik ook wel willen eigenlijk.

quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vader betaalt toch voor je? Opgelost.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:58 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
Omdat ik dat geld sowieso aan hem terug ga betalen.

Soms is het leven hard en moet je gewoon betalen als je achterlijke dingen doet in het verkeer, wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef TR0LLFAG het volgende:
Dus niemand weet hoe ik eronder uit kom?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |