dan maak je hem nu duidelijk dat je eraan toe bent..... simpel toch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef GingerFlow het volgende:
In het begin kon hij wel flirtige opmerkingen maken. Ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat we echt alleen vrienden waren en niet meer.
begin jij anders met de flirtopmerkingen dit keer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef GingerFlow het volgende:
Zijn er misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?
ga biertjes drinken en pak hem op ze bek??quote:
hoezo, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hét bewijs dat uit de friendzone komen toch mogelijk is.
Ja, en inmiddels zijn we 3,5 jaar samenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef GingerFlow het volgende:
Vertel me meer!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels zijn we 3,5 jaar samen
Goh, haha. Er is wel wat aan vooraf gegaanquote:
Dit, zodra je het punt voorbij bent van vriendschap en meer wilt is het vanaf dat moment geen gelijkwaardige vriendschap meer. Ga er gewoon voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
Vriendschap zit er toch niet meer in.
Waarom ga je er niet voor?
dít is dus precies de reden dat er grammatica bestaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef GingerFlow het volgende:
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin
Ja ik ook meegemaakt. Na een vriendschap een relatie gekregen. Ging niet goed... vond z innerlijk fantastisch maar voelde me niet tot m aangetrokken. En de sex was kut haha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef GingerFlow het volgende:
Ah, dank jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dít is dus precies de reden dat er grammatica bestaat
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin betekent:
Hij zag je ooit als goede vriendin, maar nu niet meer
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin betekent:
hij ziet je alleen maar als goede vriendin, niet meer dan dat.
"Iemand niet meer zien als een goede vriendin." lijkt mij een prima zin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dít is dus precies de reden dat er grammatica bestaat
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin betekent:
Hij zag je ooit als goede vriendin, maar nu niet meer
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin betekent:
Daar heb je ballen voor nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje herkenbaar. Aan het begin vond ik haar wel leuk, niet wederzijdsMaar het klikte prima om met elkaar om te gaan (friendzoned
)
Enfin, 3 jaar later verklaarde ze me de liefde, maar toen speelde m'n ego op dat ik me niet als een of andere voetveeg zou laten fungeren die op afroep beschikbaar was, ondanks dat ik haar nog steeds wel tof vond.
Kijk, dit kan dus ook gebeuren... Bah eng. Zijn jullie nog vrienden gebleven daarna of ging dat niet meer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje herkenbaar. Aan het begin vond ik haar wel leuk, niet wederzijdsMaar het klikte prima om met elkaar om te gaan (friendzoned
)
Enfin, 3 jaar later verklaarde ze me de liefde, maar toen speelde m'n ego op dat ik me niet als een of andere voetveeg zou laten fungeren die op afroep beschikbaar was, ondanks dat ik haar nog steeds wel tof vond.
Tja, maar ik weet niet of het nou de juiste keuze was eigenlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heb je ballen voor nodig
Well done bro
Sporadisch oppervlakkig contact. Levens gingen daarna ook snel ieders kant op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:56 schreef GingerFlow het volgende:
[..]
Kijk, dit kan dus ook gebeuren... Bah eng. Zijn jullie nog vrienden gebleven daarna of ging dat niet meer?
Nevertheless, respect voor je beslissing.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, maar ik weet niet of het nou de juiste keuze was eigenlijk
[..]
Sporadisch oppervlakkig contact. Levens gingen daarna ook snel ieders kant op.
It takes balls to grow balls.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:10 schreef tjoptjop het volgende:
Kleine toevoeging, als ik het over kon doen zou ik het niet anders doen overigens. Hooguit de manier waarop ik het zou zeggen
Het was niet zo dat we een paar jaar om elkaar heen draaiden en dat de "eerste stap" zo lang duurde (lees: beide kneusjes). Zij had gewoon vriendjes tussendoor en ik kreeg de indruk dat ik als back-up gezien werd, en daar paste ik uiteraard voor
Maar goed, dit is echt al jaaaaaren terug, inmiddels ben ik niet meer zo'n beta
Die laatste zin is idd geen goed Nederlands, dat is dan ook niet de zin die Gutanoth als goed Nederlands bestempeldequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
"Iemand niet meer zien als een goede vriendin." lijkt mij een prima zin.
"Iemand niet zien meer dan een goede vriendin." lijkt mij geen goede zin.
Ik denk dus dat deze uitleg niet klopt.
Gutanoth zegt:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die laatste zin is idd geen goed Nederlands, dat is dan ook niet de zin die Gutanoth als goed Nederlands bestempelde
Die schuingedrukte zin klopt niet.quote:Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin betekent:
Lol, is er een andere manier dan het hem te vertellen? Ik zou in ieder geval niet direct zeggen dat je van hem houdt, zo graag bij hem wil zijn, een relatie wilt en bla bla. Niet teveel druk op leggen, dat werkt averechts.quote:
Moest natuurlijk zijn:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
kán wel maar dan betekent het dat hij je niet vaker ziet dan dat hij een goede vriendin ziet.quote:Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin
eensquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |