abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137451516
Ja, het is een enorm cliché maar ik ben verliefd geworden op mijn beste vriend.... We kennen elkaar al 5 jaar en we hadden vanaf het begin een sterke vriendschappelijk band maar ik heb hem eigenlijk eerder nooit aantrekkelijk gevonden.

In het begin kon hij wel flirtige opmerkingen maken. Ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat we echt alleen vrienden waren en niet meer. Ik wilde niet dat onze vriendschap kapot zou gaan wat al eerder bij mij was gebeurd.

Nu is hij heel erg veranderd en "volwassen" geworden en vind ik hem al sinds een aantal maanden heel erg leuk en aantrekkelijk. Ik heb nog met twee andere jongens gedate maar dit afgekapt omdat ik steeds aan hem moest denken. Dit is voor mij ook wel een teken dat het niet zomaar een opvlieging is.

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin en dat is ook nog mijn eigen schuld... Moet ik het wel of niet laten weten en hoe moet er dan mee omgaan! Ik word nu alleen maar zenuwachtig als ik hem zie...
pi_137451602
Vriendschap zit er toch niet meer in.

Waarom ga je er niet voor?
pi_137451636
Gewoon knallen ginger, je hebt toch niks te verliezen.
  Forum Admin donderdag 6 maart 2014 @ 16:55:08 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_137451965
Hét bewijs dat uit de friendzone komen toch mogelijk is.
pi_137451991
Voer hem dronken en zoen hem.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_137452238
Is hij ook homofiel?
pi_137452303
Ga ervoor. Niet geschoten is altijd mis
Huh? Cause I can't keep track of your professions honey! Last month you were a wine connoisseur, and now you're an aspiring landscape architect, Isn't that right?
pi_137452479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef GingerFlow het volgende:
In het begin kon hij wel flirtige opmerkingen maken. Ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat we echt alleen vrienden waren en niet meer.
dan maak je hem nu duidelijk dat je eraan toe bent..... simpel toch.
pi_137452568
Oke, maar hoe dan!?
pi_137452651
Zijn er misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt?
pi_137452770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef GingerFlow het volgende:
begin jij anders met de flirtopmerkingen dit keer...
Maar het is je beste vriendje dus lijkt het mij dat je zoiets zou kunnen bespreken...

Ben je bang voor een afwijzing? dat heeft andersom namelijk ook de vriendschap niet gekost toen jij hem "afwees" toch?
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:38:07 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137453311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:14 schreef GingerFlow het volgende:
Oke, maar hoe dan!?
ga biertjes drinken en pak hem op ze bek??
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_137453358
Begin hem spontaan te pijpen.
pi_137456459
wie weet vind hij jou ook wel leuk aangezien hij in t begin met je aan het flirten was. begin gewoon te flirten en kijk of hij mee doet, zo nee denk ik niet dat hij je wilt zoja ga er steeds iets verder mee door, dan maak je op gegeven moment of een move of je zegt gewoon dat je hem leuk vind en wacht zijn reactie af.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:21:39 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137456502
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hét bewijs dat uit de friendzone komen toch mogelijk is.
hoezo, toch?

het is toch het standaard riedeltje van eerst nee zeggen, maar als je maar lang genoeg bij dr in de buurt blijft wil ze toch wel neuken
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:22:13 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137456526
quote:
Oke, maar hoe dan!?
leuke schoenen, neuken?

wijvengezeik altijd
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:33:39 #17
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137459571
Ik zou het gewoon proberen TS! Gewoon flirten zoals hij dat eerder deed. :) Kijken wat je terug krijgt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:43:48 #18
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_137460134
Je beste vriend, zeg je. Dan kan je het toch gewoon bespreken?
Prrrrr
pi_137460566
Misschien samen op vakantie naar Iran?
And remember, respect is everything!
pi_137463800
quote:
Ja, en inmiddels zijn we 3,5 jaar samen :D
pi_137465220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:40 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Ja, en inmiddels zijn we 3,5 jaar samen :D
Vertel me meer!
pi_137465698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef GingerFlow het volgende:

[..]

Vertel me meer!
Goh, haha. Er is wel wat aan vooraf gegaan :P Ik kende hem twee jaar en was heel erg verliefd op hem. Toen hebben we een keer gezoend maar dat liep verder uit op niets omdat hij het allemaal niet zo goed wist of hij wel een relatie wilde. Ik erg verdrietig natuurlijk maar na hem twee weekjes niet gezien te hebben toch het besluit genomen me niet als een pussy te gedragen en gewoon vrienden met hem gebleven. Hierin zijn we erg gegroeid samen in een tijdsbestek van een half jaar, zowel individueel als naar elkaar toe. We hebben het toen nooit echt letterlijk over een relatie gehad, maar dit was het eigenlijk inmiddels wel dus heeft hij het 'officieel' gemaakt door het toch maar te vragen. :P

Nu zijn we 3,5 jaar verder en ik ben erg gelukkig. Het voordeel is dat je elkaar door en door kent. Het is niet zomaar iemand waar ik in een club tegenaan ben gelopen en een week later 'verkering' mee heb genomen. Hij is mijn maatje, de persoon die mij het meest begrijpt van iedereen. Het nadeel is natuurlijk wel dat mocht het ooit een keer fout gaan, de klap des te harden aankomt en je vaak toch je maatje kwijt bent, maar daar ga ik niet van uit :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:13:57 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137474669
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef zarGon het volgende:
Vriendschap zit er toch niet meer in.

Waarom ga je er niet voor?
Dit, zodra je het punt voorbij bent van vriendschap en meer wilt is het vanaf dat moment geen gelijkwaardige vriendschap meer. Ga er gewoon voor :)

Je geeft zelf al aan, je kan niet verder zolang je verliefd bent op je vriend, dus of ga voor de relatie of als hij dat niet wilt, kies voor jezelf
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137474808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef GingerFlow het volgende:
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin
dít is dus precies de reden dat er grammatica bestaat

Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer als een goede vriendin betekent:

Hij zag je ooit als goede vriendin, maar nu niet meer

Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin betekent:

hij ziet je alleen maar als goede vriendin, niet meer dan dat.
pi_137474908
quote:
Ja ik ook meegemaakt. Na een vriendschap een relatie gekregen. Ging niet goed... vond z innerlijk fantastisch maar voelde me niet tot m aangetrokken. En de sex was kut haha.
pi_137475738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ah, dank je _O-
pi_137478251
Mannen kunnen niet bevriend zijn met vrouwen, sowieso dat hij een keer gemasturbeerd heeft met jou in z'n achterhoofd.
pi_137502414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:21 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

"Iemand niet meer zien als een goede vriendin." lijkt mij een prima zin.
"Iemand niet zien meer dan een goede vriendin." lijkt mij geen goede zin.
Ik denk dus dat deze uitleg niet klopt.
pi_137505776
Beetje herkenbaar. Aan het begin vond ik haar wel leuk, niet wederzijds ;( Maar het klikte prima om met elkaar om te gaan (friendzoned :') )

Enfin, 3 jaar later verklaarde ze me de liefde, maar toen speelde m'n ego op dat ik me niet als een of andere voetveeg zou laten fungeren die op afroep beschikbaar was, ondanks dat ik haar nog steeds wel tof vond.
pi_137505909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje herkenbaar. Aan het begin vond ik haar wel leuk, niet wederzijds ;( Maar het klikte prima om met elkaar om te gaan (friendzoned :') )

Enfin, 3 jaar later verklaarde ze me de liefde, maar toen speelde m'n ego op dat ik me niet als een of andere voetveeg zou laten fungeren die op afroep beschikbaar was, ondanks dat ik haar nog steeds wel tof vond.
Daar heb je ballen voor nodig

Well done bro ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_137505968
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:34 schreef tjoptjop het volgende:

Kijk, dit kan dus ook gebeuren... Bah eng. Zijn jullie nog vrienden gebleven daarna of ging dat niet meer?
pi_137506006
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar heb je ballen voor nodig

Well done bro ^O^
Tja, maar ik weet niet of het nou de juiste keuze was eigenlijk :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:56 schreef GingerFlow het volgende:

[..]

Kijk, dit kan dus ook gebeuren... Bah eng. Zijn jullie nog vrienden gebleven daarna of ging dat niet meer?
Sporadisch oppervlakkig contact. Levens gingen daarna ook snel ieders kant op.
pi_137506064
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 02:01 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja, maar ik weet niet of het nou de juiste keuze was eigenlijk :')

[..]

Sporadisch oppervlakkig contact. Levens gingen daarna ook snel ieders kant op.
Nevertheless, respect voor je beslissing.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_137506081
Kleine toevoeging, als ik het over kon doen zou ik het niet anders doen overigens. Hooguit de manier waarop ik het zou zeggen :P

Het was niet zo dat we een paar jaar om elkaar heen draaiden en dat de "eerste stap" zo lang duurde (lees: beide kneusjes). Zij had gewoon vriendjes tussendoor en ik kreeg de indruk dat ik als back-up gezien werd, en daar paste ik uiteraard voor :P

Maar goed, dit is echt al jaaaaaren terug, inmiddels ben ik niet meer zo'n beta :')
pi_137506161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 02:10 schreef tjoptjop het volgende:
Kleine toevoeging, als ik het over kon doen zou ik het niet anders doen overigens. Hooguit de manier waarop ik het zou zeggen :P

Het was niet zo dat we een paar jaar om elkaar heen draaiden en dat de "eerste stap" zo lang duurde (lees: beide kneusjes). Zij had gewoon vriendjes tussendoor en ik kreeg de indruk dat ik als back-up gezien werd, en daar paste ik uiteraard voor :P

Maar goed, dit is echt al jaaaaaren terug, inmiddels ben ik niet meer zo'n beta :')
It takes balls to grow balls.
pi_137507136
Dit is een makkie.

Je zit al in de friendzone, en er zijn weinig mannen die dat doen zonder dat ze in je geïnteresseerd zijn. Reken maar dat hij meer wil. Bedenk je wel dat mannen niet gevoelig zijn voor subtiele hints, en van nature weinig met romantiek hebben. Dit kan binnen een minuutje gepiept zijn, als je 'm gewoon vertelt wat je voelt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_137507481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Bladergroen het volgende:

[..]

Die laatste zin is idd geen goed Nederlands, dat is dan ook niet de zin die Gutanoth als goed Nederlands bestempelde ;)
pi_137513707
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:44 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die laatste zin is idd geen goed Nederlands, dat is dan ook niet de zin die Gutanoth als goed Nederlands bestempelde ;)
Gutanoth zegt:
quote:

Die schuingedrukte zin klopt niet.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:00:30 #39
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_137514926
Heb je ondertussen veel vriendjes gehad en veel bij hem gezeurd en geklaagd over die vriendjes en/of dates? Dan loop je een grotere kans dat zoiets als bij tjoptjop gaat gebeuren. Aan de andere kant is hij wel uit eigen wil en beweging met je bevriend gebleven, dus wie weet staat hij zeker open voor meer.

Enige wat werkt bij de meeste jongens/mannen is direct zijn, vooral nu dat je al zolang bevriend bent moet dat wel kunnen. Simpelweg zeggen dat je 'm leuk vindt met een bepaalde blik zal wel voldoende zijn, gok ik.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_137517949
quote:
Oke, maar hoe dan!?
Lol, is er een andere manier dan het hem te vertellen? Ik zou in ieder geval niet direct zeggen dat je van hem houdt, zo graag bij hem wil zijn, een relatie wilt en bla bla. Niet teveel druk op leggen, dat werkt averechts.

Je zou ook eerst jezelf voor hem aantrekkelijk kunnen maken. ;)
Kook voor hem, maak jezelf extra aantrekkelijk, ga dingen samen doen die interactief plezierig zijn (poolen, games, interactie-sport, whatever) e.d.
pi_137518829
quote:

[..]

Moest natuurlijk zijn:

Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan als een goede vriendin
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:52:22 #42
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_137529910
quote:
Hij ziet mij waarschijnlijk niet meer dan een goede vriendin
kán wel maar dan betekent het dat hij je niet vaker ziet dan dat hij een goede vriendin ziet.
Prrrrr
pi_137537357
quote:

[..]

eens :Y

Tweede zou bv moeten zijn (imho)

"Iemand niet zien als meer dan een goede vriendin."

Wel een lelijke zin though :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')