quote:
Goh, haha. Er is wel wat aan vooraf gegaan

Ik kende hem twee jaar en was heel erg verliefd op hem. Toen hebben we een keer gezoend maar dat liep verder uit op niets omdat hij het allemaal niet zo goed wist of hij wel een relatie wilde. Ik erg verdrietig natuurlijk maar na hem twee weekjes niet gezien te hebben toch het besluit genomen me niet als een pussy te gedragen en gewoon vrienden met hem gebleven. Hierin zijn we erg gegroeid samen in een tijdsbestek van een half jaar, zowel individueel als naar elkaar toe. We hebben het toen nooit echt letterlijk over een relatie gehad, maar dit was het eigenlijk inmiddels wel dus heeft hij het 'officieel' gemaakt door het toch maar te vragen.

Nu zijn we 3,5 jaar verder en ik ben erg gelukkig. Het voordeel is dat je elkaar door en door kent. Het is niet zomaar iemand waar ik in een club tegenaan ben gelopen en een week later 'verkering' mee heb genomen. Hij is mijn maatje, de persoon die mij het meest begrijpt van iedereen. Het nadeel is natuurlijk wel dat mocht het ooit een keer fout gaan, de klap des te harden aankomt en je vaak toch je maatje kwijt bent, maar daar ga ik niet van uit