abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:23:25 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137450787

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2014 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC System Requirements
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:30:14 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137451044
Heb een tijdje niet gespeeld, maar ben weer eens begonnen.
Ik zag dat Parma verschrikkelijk veel spelers had (221 om precies te zijn) en ik wilde hier eens mee gaan spelen.

Voor degenen die geen geduld hebben: dit is extreem kut.

Het is onoverzichtelijk als de tering, van de 221 spelers zijn er 210 te slecht voor de serie A. Het handjevol goede spelers dat je hebt is of om de haverklap geblesseerd of in dienst van een andere ploeg door dat rare co-ownership gebeuren.

Je hebt een klein beetje ruimte qua geld, maar hebt 109 miljoen schuld. Dus je kunt het geld beter bewaren om niet halverwege in de problemen te komen. Helemaal omdat er na 1 jaar allemaal uitgeleende spelers terugkomen die je salarisbudget volledig vernietigen.

Je trainers, fysio's, scouts, etc. Allemaal beneden niveau.

Niemand wil je spelers hebben omdat ze zo slecht zijn. En de kleine Italiaanse ploegen hebben ook geen geld. Iedere dag krijg je een bod van AC Milan of Juventus dat ze een van de twee redelijke spelers die je hebt willen co-ownen voor een schijntje. :')

Nou, de voorbereiding was ruk. De enige die degelijk speelde was Okaka. 2 competitiewedstrijden gespeeld, tegen Roma en Milan en beiden volslagen kansloos verloren. 1 keer in de buurt van de goal geweest. Ik denk dat ik december niet eens ga halen.
pi_137452182
Na 4 jaar werpt mijn beleid van jonge spelers halen en gevestigde namen niet verkopen eindelijk vruchten af. Met een tweede plaats in de competitie, waar de concurrentie echt moordend is, het seizoen goed afgesloten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast in mijn eerste Europese seizoen gelijk de Europa League gewonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Finale van de Capital One Cup verloren van Man City na penalties en in de halve finale van de FA Cup met 1-0 verloren van Arsenal.

Gabriel Barbosa was echt een baas voor de goal, helaas aan het eind van het seizoen een vormdipje.
SPOILER
Dit was mijn basiselftal aan het eind van het seizoen. Wanyama speelde aan het begin van het seizoen maar door de vele kaarten die hij pakte heeft Gamarra zijn kans gepakt.
SPOILER
Dit geweldige talent gaat dit seizoen als back-up van Barbosa fungeren.
SPOILER
Het ziet er dus goed uit, een sterke selectie, alleen is mijn verdediging behoorlijk kwetsbaar in de breedte. Deze zomer op zoek naar een rechtsback en zorgen dat ik niet meer op huurcontracten hoef te teren.

Wat wel naar is: ik moet topaankopen doen, dit willen ze per sé, maar dan moet ik eerst spelers als Wanyama verkopen. Helaas willen de clubs niet de bedragen die ik verlang bieden.
pi_137453535
Weet iemand of het uitmaakt wanneer je vraagt om een nieuw stadion? Ik speel met FC United of Manchester en zit nu in 2015-2016, maar kan al om een nieuw stadion vragen. Ik denk zelf dat het pas handig is om zoiets te doen als ik in de Premier League zit, want ik neem aan da tik dan veel meer groei mogelijkheden heb op het terrein van het stadion.

Want ik vind het nogal zonde om straks als CL winnaar (wat het doel is :7) in een stadion van 20k met uitbreidingen tot 25k te spelen.

Heb nu deze baas binnen gehaald. _O_

Zat zonder contract en wilde part-time bij mij komen voetballen. :D In de Skrill Premier wel te verstaan. _O-

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2014 17:53:56 ]
pi_137457935
Wat zijn eigenlijk de criteria om een zoon te krijgen in fm14?
PSN: Metal_Akilla
pi_137459297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Akilla het volgende:
Geen idee. Ik heb het 1x gehad, in Championship Manager 00/01 :P, carrière van 40 jaar bij Millwall en ineens was ie daar. Helaas was het geen groot talent ;(
It Never Hurts To Help!
pi_137459555
Santa Coloma heeft de groepsfase EL niet gehaald.. :')
Rosenborg was al meteen te sterk.

In de play-offs voor het WK heeft Spanje van Engeland verloren, de regerend wereldkampioen is er dus niet bij in Brazilië.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:36:24 #8
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137459696
quote:
Vrouwelijke staff aantrekken.

(en alleen maar lelijke spelers kopen)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_137460737
quote:
Lange carrière en een portie geluk, niet in iedere game zul je een zoon krijgen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:27 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137463103
Seizoen drie afgelopen met Feyenoord en het was een teleurstelling, het lijkt de realiteit wel. Vrij lang in het seizoen bovenaan gestaan, maar ongeveer halverwege ging het compleet de andere kant op. Resulteerde in een vierde plaats aan het einde van de rit.

SPOILER
Redelijk goede resultaten in de competitie, maar in het nieuwe jaar ging het dus fout. Onnodig verlies tegen een Zwolle, NEC, Ado Den Haag of moeizame wedstrijden tegen Cambuur...

SPOILER
Het seizoen begon ik in de CL. Na winst tegen Genk helaas uitgeschakeld door Juventus in de daaropvolgende knock-out ronde. Daarna wel lange tijd meegestreden voor winst in de Europa League. Groepsronde vrij eenvoudig doorgekomen en ook de wedstrijden erna redelijk goed, totdat ik Luis Suarez tegenkwam, de rat. Liverpool heeft uiteindelijk ook gewonnen.

SPOILER
Beker maar snel vergeten. Dat was een deceptie. Op penalties verloren van Ajax in de vierde ronde...

SPOILER
Enkele belangrijke aankopen.

SPOILER
Rest van de aankopen/huurlingen dat seizoen

SPOILER
Eindresultaat was dat het bestuur me op het matje riep. Kon me er uit lullen, maar kreeg wel als ultimatum mee dat ik in de eerste 5 wedstrijden 9 punten moest halen. :')

Inmiddels in het nieuwe seizoen en ik ben aardig onderweg.

Aankopen tot nu toe. Niet echt veel zoals iedereen kan zien. Heb wel goed kunnen verkopen. Wil proberen wat meer aandacht aan de jeugd te geven. Zitten erg leuke spelers in de selectie, dus die zullen wat meer speeltijd gaan krijgen.

SPOILER
Nieuwe seizoen inmiddels onderweg. Dit zijn tot nu toe de wedstrijden geweest. Die 9 punten moeten geen probleem worden met FC Utrecht en Willem II als volgende tegenstanders.

SPOILER
Selectie ziet er als volgt uit en tactiek volgt eronder. Ditmaal wil ik op zeker gaan voor het kampioenschap. En dat gaat lukken ook.
SPOILER
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:40:58 #11
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137463819
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Happel het volgende:
Seizoen drie afgelopen met Feyenoord en het was een teleurstelling, het lijkt de realiteit wel. Vrij lang in het seizoen bovenaan gestaan, maar ongeveer halverwege ging het compleet de andere kant op. Resulteerde in een vierde plaats aan het einde van de rit.

SPOILER
Redelijk goede resultaten in de competitie, maar in het nieuwe jaar ging het dus fout. Onnodig verlies tegen een Zwolle, NEC, Ado Den Haag of moeizame wedstrijden tegen Cambuur...

SPOILER
Het seizoen begon ik in de CL. Na winst tegen Genk helaas uitgeschakeld door Juventus in de daaropvolgende knock-out ronde. Daarna wel lange tijd meegestreden voor winst in de Europa League. Groepsronde vrij eenvoudig doorgekomen en ook de wedstrijden erna redelijk goed, totdat ik Luis Suarez tegenkwam, de rat. Liverpool heeft uiteindelijk ook gewonnen.

SPOILER
Beker maar snel vergeten. Dat was een deceptie. Op penalties verloren van Ajax in de vierde ronde...

SPOILER
Enkele belangrijke aankopen.

SPOILER
Rest van de aankopen/huurlingen dat seizoen

SPOILER
Eindresultaat was dat het bestuur me op het matje riep. Kon me er uit lullen, maar kreeg wel als ultimatum mee dat ik in de eerste 5 wedstrijden 9 punten moest halen. :')

Inmiddels in het nieuwe seizoen en ik ben aardig onderweg.

Aankopen tot nu toe. Niet echt veel zoals iedereen kan zien. Heb wel goed kunnen verkopen. Wil proberen wat meer aandacht aan de jeugd te geven. Zitten erg leuke spelers in de selectie, dus die zullen wat meer speeltijd gaan krijgen.

SPOILER
Nieuwe seizoen inmiddels onderweg. Dit zijn tot nu toe de wedstrijden geweest. Die 9 punten moeten geen probleem worden met FC Utrecht en Willem II als volgende tegenstanders.

SPOILER
Selectie ziet er als volgt uit en tactiek volgt eronder. Ditmaal wil ik op zeker gaan voor het kampioenschap. En dat gaat lukken ook.
SPOILER
Leuk overzichtje :P ^O^

Januzaj heeft na de laatste update (paar dagen terug) wel een flinke boost gekregen.
Ben net een game begonnen met Man Utd en Januzaj is vanaf dag 1 al onderdeel van het 1e elftal en 19,5 miljoen waard _O_
Is dus in nieuwe games nagenoeg onhaalbaar geworden voor de meeste clubs.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:42:05 #12
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137463893

Dat is 'm nu dus..
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:58:36 #13
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137464776

Heb hem ook nog nooit eerder gezien, ook nieuw na de update??
Zieke stats voor een 16-jarige :9~
pi_137464908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Heb hem ook nog nooit eerder gezien, ook nieuw na de update??
Zieke stats voor een 16-jarige :9~
Nee, zit er al vanaf het begin in. Staat ook wel op alle talentenlijstjes :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:02:34 #15
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137464987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, zit er al vanaf het begin in. Staat ook wel op alle talentenlijstjes :P
Hmm is me nog nooit opgevallen. Ik ben dan ook niet zo van de standaard aankoopjes... O-)
pi_137465104
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hmm is me nog nooit opgevallen. Ik ben dan ook niet zo van de standaard aankoopjes... O-)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:00 #17
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137465223
Ashley Young heeft een waarde van ruim 14 miljoen en zelfs voor 1 miljoen heeft niemand interesse :+ _O-
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:22:04 #18
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_137466251
Je hebt bij Man Utd al zoveel linksbuitens en toch zijn er een aantal die ik graag wil halen.

Ik heb nu:
Mata
Depay
Giggs
Welbeck
Januzaj
Kagawa
Nani.

En ik wil eigenlijk Reus (35 miljoen) of Griezmann (30 miljoen) halen.
Sowieso iemand halen en zo ja, wie? Dilemma's :'(

Mijn team nu:

Eigenlijk moet Diego Costa in de spits maar wat moet ik dan met v. Persie :?
4-4-2 is geen optie want dan moet Rooney op de bank of verkocht worden.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:33:46 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137474121
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is 'm nu dus..
Ja, ik ben blij met hem. Wereldspeler. Nu 8 doelpunten in 7 wedstrijden.

iemand overigens een idee hoe Vagner Love het best te gebruiken? Hij is een pure poacher, maar kan ook op andere rollen. hij is de enige spits. Achter hem staat Ward-Prowse als trequartista.

Love scoort nauwelijks, alles komt van de zijkanten.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:47:02 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137474274
Iemand een tip voor me hoe ik in Italie moet spelen? Het lukt me namelijk gewoon niet om ook maar een schot te lossen op het vijandelijke doel. Ik word door iedereen overklast.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:47:31 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137474284
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand een tip voor me hoe ik in Italie moet spelen? Het lukt me namelijk gewoon niet om ook maar een schot te lossen op het vijandelijke doel. Ik word door iedereen overklast.
Zou je dan kunnen laten zien hoe je nu speelt? Maakt het ook makkelijker om tips te geven.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:02:25 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137474493
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou je dan kunnen laten zien hoe je nu speelt? Maakt het ook makkelijker om tips te geven.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Van een platte 4-4-2, controlerend, tot een aanvallende 4-4-2 met buitenspelers, een verdedigende 4-1-3-2 (dan krijgen we de bal helemaal niet over de middenlijn), een 4-4-2 ruit met counteren.

Ik zoek echt de meest simpele aanwijzingen. Wat me wel lukte in België, Nederland, Engeland, Ierland, Wales en Duitsland, lukt in ieder geval niet in Italië _O-

Ik maak vanavond wel even een screentje of 2.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:23:07 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137479524
Ik ben nog niet ontslagen, ondanks slechte resultaten. De trainers van Milan, Roma, Sampdoria en Cagliari echter al wel. We staan momenteel 17de in de competitie met 2 overwinningen, 5 gelijke spelen en 4 nederlagen.
pi_137480483
quote:
5s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
Je hebt bij Man Utd al zoveel linksbuitens en toch zijn er een aantal die ik graag wil halen.

Ik heb nu:
Mata
Depay
Giggs
Welbeck
Januzaj
Kagawa
Nani.

En ik wil eigenlijk Reus (35 miljoen) of Griezmann (30 miljoen) halen.
Sowieso iemand halen en zo ja, wie? Dilemma's :'(

Mijn team nu:
[ afbeelding ]

Eigenlijk moet Diego Costa in de spits maar wat moet ik dan met v. Persie :?
4-4-2 is geen optie want dan moet Rooney op de bank of verkocht worden.
Van Persie verkopen natuurlijk, als dat lukt.
Diego Costa in de spits, met Rooney als back-up (met Mata en Kagawa heb je backups) en met het geld van Van Persie kun je dan een rechtsbuiten halen en een jonge reserve spits.

Edit: Volgens mij kun je trouwens beter wat in de verdediging halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2014 12:54:05 ]
pi_137489625
Zieke serie (voor mijn doen dan) met mijn cluppie Stade Rennais.
SPOILER
Ik speel uit en thuis met dezelfde tactiek en domineer dus eigenlijk ook altijd de wedstrijd. Maar waar ik vorig seizoen de dominantie niet uitdrukte in doelpunten en daardoor vaak gelijkspeelde, scoor ik nu altijd en opvallend vaak in de laatste 5 minuten. :)
Sta dan ook bovenaan met 9 punten voorsprong (op PSG) en nog 9 wedstrijden te gaan.

edit: 1-0 verloren bij City maar dat kon ik hebben, door naar de kwartfinales :P

[ Bericht 10% gewijzigd door -Willempie- op 07-03-2014 17:42:07 ]
It Never Hurts To Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')