abonnement Unibet Coolblue
pi_137492818
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

De informatie van alle kanten staat daar,dus je moet zelf weten wat je zelf doet ermee.
Wat moeten we daar nou mee? Wees nou eens een keertje specifiek aub. (of geef gewoon toe dat je het niet weet, ook helemaal prima)
Link dan ff naar een specieke uitleg over de accuraatheid aub? En dat is nog een makkelijke om te beantwoorden trouwens, dat is over tijd. Verklaar dan ook even het verschil wat we zien als we OP de reflector richten met de laser en als we er naast gaan richten?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:20:22 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137492934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat excuus?
Ik geloof niks van fotos over de landing site want niemand is daar geweest.
Nevermind als ik het stukje weer vind plaats ik het wel.
kan het zo even niet weer vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137493182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef nikao het volgende:

[..]

Wat moeten we daar nou mee? Wees nou eens een keertje specifiek aub. (of geef gewoon toe dat je het niet weet, ook helemaal prima)
Link dan ff naar een specieke uitleg over de accuraatheid aub? En dat is nog een makkelijke om te beantwoorden trouwens, dat is over tijd. Verklaar dan ook even het verschil wat we zien als we OP de reflector richten met de laser en als we er naast gaan richten?
Zoek 't gewoon zelf uit - zoals ik heb t ook gedaan...van alle kanten, dan maak je zelf 'n mening over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137493346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoek 't gewoon zelf uit - zoals ik heb t ook gedaan...van alle kanten, dan maak je zelf 'n mening over.
Dat heb ik gedaan, en ik kom met concrete informatie en vragen (inclusief links naar papers)
Kortom; ik heb mijn mening gedeeld met je, het bewijs wat ik daarvoor heb en mijn bronnen daarvoor gegeven.
Het enige wat jij tot nu toe hebt gedaan is dit alles negeren en roepen dat het niet waar is.
Dus ik blijf je vragen;
Hoe verklaar je het verschil tussen richten op de reflector en er naast?
Hoe verklaar je de enorme toename in accuraatheid tussen de 1962 experimenten en later? Voor de duidelijkheid; in de artikelen over de laser experimenten hebben ze het niet eens over de resultaten uit 1962, behalve dat het gelukt is toen, waar alles ook mee gezegd was.

Die vragen kan ik maar op 1 manier beantwoorden; reflectors op de maan.

Nu jij.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:32:44 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137493370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoek 't gewoon zelf uit - zoals ik heb t ook gedaan...van alle kanten, dan maak je zelf 'n mening over.
Op 1 forum kijken en ja knikken is niet zoeken he,
Wij zoeken voor jou we schotelen het voor, maar je doet er niks mee.

bijvoorbeeld dat nuttige apje uit vorige topic, het weer word beter nu heb je er echt iets aan, en dat is gewoon iets simpels wat je zelf kan doen, of heb je alleen nog een nokia 3310?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137493505
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Op 1 forum kijken en ja knikken is niet zoeken he,
Wij zoeken voor jou we schotelen het voor, maar je doet er niks mee.

bijvoorbeeld dat nuttige apje uit vorige topic, het weer word beter nu heb je er echt iets aan, en dat is gewoon iets simpels wat je zelf kan doen, of heb je alleen nog een nokia 3310?
Ohw ja das waar ook, hij ontkent ook ISS of niet? 12 en 14 maart vroeg je bed uit; 6:21 en 6:18 komt ie weer over. Met verrekijker moet je al kunnen zien dat het rechthoekig van vorm is, met telescope zie je de zonnepanelen en modules. En dat alles vanuit je eigen achtertuin met je eigen ogen!
Hoe ga je dat ontkennen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:00:23 #107
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_137494482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:36 schreef nikao het volgende:

[..]

Ohw ja das waar ook, hij ontkent ook ISS of niet? 12 en 14 maart vroeg je bed uit; 6:21 en 6:18 komt ie weer over. Met verrekijker moet je al kunnen zien dat het rechthoekig van vorm is, met telescope zie je de zonnepanelen en modules. En dat alles vanuit je eigen achtertuin met je eigen ogen!
Hoe ga je dat ontkennen?
Allemaal bedoeld om ons wijs te maken dat we vrij zijn. Gewoon, voor de lol.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:44:54 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137500794
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat excuus?
Ik geloof niks van fotos over de landing site want niemand is daar geweest.
En daar is nog een voorbeeld. Je gelooft foto's niet omdat je zonder twijfel gelooft dat niemand daar is geweest.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:54:55 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137501178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

De informatie van alle kanten staat daar,dus je moet zelf weten wat je zelf doet ermee.
Die 'informatie' op het cluesforum? Ga er maar van uit dat 99% daarvan fout is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:17:11 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137528312
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137531966
★★★
pi_137578367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Op 1 forum kijken en ja knikken is niet zoeken he,
Wij zoeken voor jou we schotelen het voor, maar je doet er niks mee.

bijvoorbeeld dat nuttige apje uit vorige topic, het weer word beter nu heb je er echt iets aan, en dat is gewoon iets simpels wat je zelf kan doen, of heb je alleen nog een nokia 3310?
Hoe weet jij waar ik haal informatie?
Je weet niet dus heb je geen recht op over te zeggen.
Ik heb helemaal geen info van jullie gezien om anders over te denken.

Dit gaat over de nep maanlandingen niet t ISS -edit, niet doen-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 10-03-2014 12:55:46 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137578497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 18:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Maar dit geldt natuurlijk niet voor wat von Braun in 1954 schreef.
Maar ik had t over laser technologie van 1962-1969(voor de 'maanlandingen') en NIET over'von Braun z'n idee dat binnen 10 jaar zijn mensen op de maan geland.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 10 maart 2014 @ 13:01:50 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137578821
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet jij waar ik haal informatie?
Je weet niet dus heb je geen recht op over te zeggen.
Ik heb helemaal geen info van jullie gezien om anders over te denken.

Dit gaat over de nep maanlandingen niet t ISS -edit, niet doen-
Het was vrijwel een copy-paste van een post op het clues forum. Zeggen dat wij niet met info komen is wel weer erg kinderachtig van je zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 maart 2014 @ 13:05:29 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137578917
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet jij waar ik haal informatie?
Je weet niet dus heb je geen recht op over te zeggen.
Ik heb helemaal geen info van jullie gezien om anders over te denken.

Dit gaat over de nep maanlandingen niet t ISS -edit, niet doen-
Nee we hebben 4 topics niks gepost.
Je bent gewoon te stug en te eigenwijs om uberhaupt iets van een ander aan te nemen, dat ligt niet aan ons maar meer aan jezelf.
Alle voorstellen foto's informatie filmpjes etc, die we je geven sla je toch in de wind.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137579262
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee we hebben 4 topics niks gepost.
Je bent gewoon te stug en te eigenwijs om uberhaupt iets van een ander aan te nemen, dat ligt niet aan ons maar meer aan jezelf.
Alle voorstellen foto's informatie filmpjes etc, die we je geven sla je toch in de wind.
QFT!
pi_137579565
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee we hebben 4 topics niks gepost.
Je bent gewoon te stug en te eigenwijs om uberhaupt iets van een ander aan te nemen, dat ligt niet aan ons maar meer aan jezelf.
Alle voorstellen foto's informatie filmpjes etc, die we je geven sla je toch in de wind.
Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137579636
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
Wat klopt er dan niet aan de tegenargumenten die we je topicslang hebben gegeven? Dit is een discussieforum. Normaal gesproken gebruik je argumenten en luister je ook naar andere meningen, enzow.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:25:36 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137579643
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
En je doet er niks mee, je bent nog te beroerd om naar boven te kijken.
En nee geen Debunking is nergens voor nodig.
je zegt wel dat je het hebt gezien maar geloof er geen reet van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 maart 2014 @ 14:02:52 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137580862
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
Lang niet al die verklaringen zijn van NASA. Dat is ook het lastige voor jij en je gelijkdenkenden om te verklaren. Er zijn meerdere waarnemingen van externe groepen die het NASA verhaal bevestigen. Iets vergelijkbaars is ook met de russen gebeurd, waar een stel radioastronomen het signaal van een sonde op hebben gevangen en zelf de afbeeldingen van de achterkant van de maan gedecodeerd hebben. Zelfde met het ISS, waar meerdere ruimtevaartorganisaties bij betrokken zijn, honderden wetenschappers in meerdere landen etc. Zoiets gaat veel verder dan NASA als je alles in een groot complot wil betrekken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137580978
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
En de "tegen"verhaaltjes van jou hebben we al ruim 1000 keer gehoord. Echter ontbreekt het nog altijd aan het allerbelangrijkste: Bewijs.

Zolang je geen bewijs hebt blijf jij een broken record die zich op aannames berust.
Conscience do cost.
pi_137581158
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet jij waar ik haal informatie?
Je weet niet dus heb je geen recht op over te zeggen.
Ik heb helemaal geen info van jullie gezien om anders over te denken.

Dit gaat over de nep maanlandingen niet t ISS -edit, niet doen-
-weg-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 10-03-2014 15:48:22 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137587673
[img][/img]

Oh fck- another failed attempt at posting a foto.Fck it!

[ Bericht 69% gewijzigd door Tingo op 10-03-2014 18:12:14 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 18:14:14 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_137587920
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[ afbeelding ][ [url=]afbeelding[/url] ]

Oh fck- another failed attempt at posting a foto.Fck it!
Misschien lukt het met tinypic?
  maandag 10 maart 2014 @ 18:19:19 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137588064

Die?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 maart 2014 @ 19:24:09 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137590492
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Die?
En het probleem is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 maart 2014 @ 23:09:06 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137602714
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

En het probleem is?
Het is mij ook niet geheel duidelijk wat Tingo hier nou mee wil...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 maart 2014 @ 23:15:27 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137602969
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is mij ook niet geheel duidelijk wat Tingo hier nou mee wil...
geen sterren?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 08:22:28 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137608026
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[ afbeelding ][ [url=]afbeelding[/url] ]

Oh fck- another failed attempt at posting a foto.Fck it!
Tingo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137613953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 08:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tingo?
Ja,dankje wel voor 't posten van de foto.
Als ik goed kijken ik vraag me af hoe zo'n ding heeft ooit gevlogen.
De panellen(body work) bvb. Was er niet meer rivets nodig om de panellen mooi plat en recht te maken? Tis gebogen,er zijn gaatjes tussen de randjes....dat is geen vakmanschap....het ziet eruit als dunne alu of 'n stuk karton met zilver gekleurde verf.

En wtf is die alu folie? Tegen radiatie? Hebben ze de folie gewoon opgeplakt met 'n bostik lijm of zo? Hadden ze geen duct tape? :)

As an American friend once said: "That peice of fucking junk has not flown anywhere."

[ Bericht 5% gewijzigd door Tingo op 11-03-2014 13:13:53 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 15:21:36 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_137618668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,dankje wel voor 't posten van de foto.
Als ik goed kijken ik vraag me af hoe zo'n ding heeft ooit gevlogen.
De panellen(body work) bvb. Was er niet meer rivets nodig om de panellen mooi plat en recht te maken? Tis gebogen,er zijn gaatjes tussen de randjes....dat is geen vakmanschap....het ziet eruit als dunne alu of 'n stuk karton met zilver gekleurde verf.

En wtf is die alu folie? Tegen radiatie? Hebben ze de folie gewoon opgeplakt met 'n bostik lijm of zo? Hadden ze geen duct tape? :)

As an American friend once said: "That peice of fucking junk has not flown anywhere."
Die American friend was niet zo goed in zijn eigen taal dus who is he to judge?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:31:28 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137619009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,dankje wel voor 't posten van de foto.
Als ik goed kijken ik vraag me af hoe zo'n ding heeft ooit gevlogen.
De panellen(body work) bvb. Was er niet meer rivets nodig om de panellen mooi plat en recht te maken? Tis gebogen,er zijn gaatjes tussen de randjes....dat is geen vakmanschap....het ziet eruit als dunne alu of 'n stuk karton met zilver gekleurde verf.

En wtf is die alu folie? Tegen radiatie? Hebben ze de folie gewoon opgeplakt met 'n bostik lijm of zo? Hadden ze geen duct tape? :)

As an American friend once said: "That peice of fucking junk has not flown anywhere."
Gaatjes tussen de randjes? :? Waar zie je die nou weer? Het is inderdaad een behoorlijk licht uitgevoerd apparaat, tot in het extreme. Alles om gewicht te besparen. In de zwakke zwaartekracht van de maan heb je toch niet meer nodig. De reflecterende folie was (iirc) vooral om de temperatuur onder controle te houden. Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Kapton
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137620228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die American friend was niet zo goed in zijn eigen taal dus who is he to judge?
Hij is heel goed in z'n taal - ik ben niet zo goed in 't transcriben.
Careful now Lavender,we mogen geen commentaar maken over spelfoutjes,toch? :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Tingo op 11-03-2014 16:17:45 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137620430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gaatjes tussen de randjes? :? Waar zie je die nou weer? Het is inderdaad een behoorlijk licht uitgevoerd apparaat, tot in het extreme. Alles om gewicht te besparen. In de zwakke zwaartekracht van de maan heb je toch niet meer nodig. De reflecterende folie was (iirc) vooral om de temperatuur onder controle te houden. Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Kapton
Die ding is gewoon krom.
Alles om gewicht te besparen net als moonbuggies en fckin golf clubs? Ja hoor.

Algemeen vraag aan iedereen:
Wat heb je geleerd op school over deze super,fantastische feats of engineering and science?

Ik herinner dat ik was heel teleurgesteld dat we hebben niks over gedaan,en ik was bij 'n hele goeie school.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:16:48 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137622694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die ding is gewoon krom.
Alles om gewicht te besparen net als moonbuggies en fckin golf clubs? Ja hoor.
KOm op, know your facts. De lunar rover ging pas op latere missies mee, en die 'golf club' was een schep die ze gebruikten om samples te nemen. Je mag me er nog steeds op wijzen waar die gaten zitten, en waar hij specifiek zo krom is...

quote:
Algemeen vraag aan iedereen:
Wat heb je geleerd op school over deze super,fantastische feats of engineering and science?

Ik herinner dat ik was heel teleurgesteld dat we hebben niks over gedaan,en ik was bij 'n hele goeie school.
Dat is wat lang geleden, maar volgens mij niet zo veel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137623977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

KOm op, know your facts. De lunar rover ging pas op latere missies mee, en die 'golf club' was een schep die ze gebruikten om samples te nemen. Je mag me er nog steeds op wijzen waar die gaten zitten, en waar hij specifiek zo krom is...

Ja dat weet ik over de 'lunar rover'....met stroom van accu's.Wat is er gebeuren met de magnificent,space-age battery technologie van 45 jaren terug?

Die panellen zit krom en gebogen! Waar zijn de rivets - zoals op 'n echte vliegtuig?
Het ziet eruit als iemand heeft 'n paar spijkers in gehammerde!
En die folie om de temperatuur te controleren....waarom is dat op die benen van die ding?
Is het gelijmde of met 'n bettje plakband gedaan?
Echt - the fckin thing looks more like an avant garde christmas tree made by an amateur modern art class!
Hoe in gods naam hebben ze die ding getest?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:24:12 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137624678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik over de 'lunar rover'....met stroom van accu's.Wat is er gebeuren met de magnificent,space-age battery technologie van 45 jaren terug?
Zo snel en krachtig was die rover niet... Dan heb je niet veel accu nodig.

quote:
Die panellen zit krom en gebogen! Waar zijn de rivets - zoals op 'n echte vliegtuig?
Het ziet eruit als iemand heeft 'n paar spijkers in gehammerde!
En die folie om de temperatuur te controleren....waarom is dat op die benen van die ding?
Is het gelijmde of met 'n bettje plakband gedaan?
Echt - the fckin thing looks more like an avant garde christmas tree made by an amateur modern art class!
Hoe in gods naam hebben ze die ding getest?
Natuurlijk zit het zo :D Wat zou je dan verwachten? Een glazen vissenkom? Zoveel rivits zitten er dacht ik niet in, veel te zwaar. Tape en lijm voldoen dan prima. Die folie zit ook om de benen omdat die ook onderdeel van het ruimteschip zijn. De warmte die die dingen opvangen in de zon stopt niet opeens bij de koppeling aan de rest van het schip...

En echt Tingo, voor iemand die zoveel kritiek heeft op de Apollo missies weet je er bar weinig van af. De LM is meerdere malen getest, zowel onbemand als bemand, en rond de aarde en de maan, voor ze de eerste landing gingen doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137624897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik over de 'lunar rover'....met stroom van accu's.Wat is er gebeuren met de magnificent,space-age battery technologie van 45 jaren terug?

Die panellen zit krom en gebogen! Waar zijn de rivets - zoals op 'n echte vliegtuig?
Het ziet eruit als iemand heeft 'n paar spijkers in gehammerde!
En die folie om de temperatuur te controleren....waarom is dat op die benen van die ding?
Is het gelijmde of met 'n bettje plakband gedaan?
Echt - the fckin thing looks more like an avant garde christmas tree made by an amateur modern art class!
Hoe in gods naam hebben ze die ding getest?
Ik heb het idee dat jij zelf niet veel verstand hebt in deze materie en daarom zinloze en kromme argumenten bedenkt. Daarnaartoe is het in jouw geval zo dat je niks van een, in onze ogen betrouwbare, bron als NASA wilt aannemen. Dat is de kern van het probleem.

Om dat probleem op te lossen moet je of een zelfstudie in space sience, of aannemen wat o.a. NASA beschrijft. Welke keuze je maakt, je zal uiteindelijk bij dezelfde antwoorden komen.

Mocht het echt nep zijn geweest, dan zouden landen als Rusland en Noord-Korea alles eraan gedaan hebben om dat te aan te tonen/ in de wereld brengen. De oorlog van Vietnam is bijvoorbeeld ook achteraf uitgekomen dat een kapitein te ongeduldig was geweest en een leugen/rumoer verspreid heeft wat de vrijbrief gaf aan de amerikanen om aan te vallen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:19:50 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137626810
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij zelf niet veel verstand hebt in deze materie en daarom zinloze en kromme argumenten bedenkt. Daarnaartoe is het in jouw geval zo dat je niks van een, in onze ogen betrouwbare, bron als NASA wilt aannemen. Dat is de kern van het probleem.

Om dat probleem op te lossen moet je of een zelfstudie in space sience, of aannemen wat o.a. NASA beschrijft. Welke keuze je maakt, je zal uiteindelijk bij dezelfde antwoorden komen.

Mocht het echt nep zijn geweest, dan zouden landen als Rusland en Noord-Korea alles eraan gedaan hebben om dat te aan te tonen/ in de wereld brengen. De oorlog van Vietnam is bijvoorbeeld ook achteraf uitgekomen dat een kapitein te ongeduldig was geweest en een leugen/rumoer verspreid heeft wat de vrijbrief gaf aan de amerikanen om aan te vallen.
Niet alleen NASA zeg maar deze allemaal
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:19:44 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137633202


Ziet er al wat steviger uit, onder al die folie ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137637426
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar ik had t over laser technologie van 1962-1969(voor de 'maanlandingen') en NIET over'von Braun z'n idee dat binnen 10 jaar zijn mensen op de maan geland.
Tingoooooo voor de duizendste keer:
Hoe verklaar je het verschil tussen de hoeveelheid licht die je kunt opvangen van de weerkaatsing van de laser als je richt op de reflector en er naast?

Zoals ik eerder zei;
quote:
Dat heb ik gedaan, en ik kom met concrete informatie en vragen (inclusief links naar papers)
Kortom; ik heb mijn mening gedeeld met je, het bewijs wat ik daarvoor heb en mijn bronnen daarvoor gegeven.
Het enige wat jij tot nu toe hebt gedaan is dit alles negeren en roepen dat het niet waar is.
Dus ik blijf je vragen;
Hoe verklaar je het verschil tussen richten op de reflector en er naast?
Hoe verklaar je de enorme toename in accuraatheid tussen de 1962 experimenten en later? Voor de duidelijkheid; in de artikelen over de laser experimenten hebben ze het niet eens over de resultaten uit 1962, behalve dat het gelukt is toen, waar alles ook mee gezegd was.

Die vragen kan ik maar op 1 manier beantwoorden; reflectors op de maan.

Nu jij.
pi_137637481
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet wel goed die verklaringen van NASA.
Tis zelfde met elke 'debunking' of zo.....wij hebben die verklaringen en uitlegging van t officiele verhalen gehoord 100 keer.
Beantwoord dan gewoon eens een simpele vraag? Nix debunking van de Nasa, gewoon even uitleggen hoe het kan dat er verschil is tussen op de reflector mikken en er naast..
pi_137637573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,dankje wel voor 't posten van de foto.
Als ik goed kijken ik vraag me af hoe zo'n ding heeft ooit gevlogen.
De panellen(body work) bvb. Was er niet meer rivets nodig om de panellen mooi plat en recht te maken? Tis gebogen,er zijn gaatjes tussen de randjes....dat is geen vakmanschap....het ziet eruit als dunne alu of 'n stuk karton met zilver gekleurde verf.

En wtf is die alu folie? Tegen radiatie? Hebben ze de folie gewoon opgeplakt met 'n bostik lijm of zo? Hadden ze geen duct tape? :)

As an American friend once said: "That peice of fucking junk has not flown anywhere."
Begrijp ik het nou goed dat je nu het argument aan haalt; "ik kan me niet voorstellen dat dat ding kan vliegen, DUS is alles een hoax en een groot complot" ??!!??
Fijne manier van denken heb jij... 8)7
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:26:25 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137640883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je nu het argument aan haalt; "ik kan me niet voorstellen dat dat ding kan vliegen, DUS is alles een hoax en een groot complot" ??!!??
Fijne manier van denken heb jij... 8)7
Heeft hij wel vaker last van ;) Het is een fout die meerdere mensen maken, simpelweg vanuit dagelijks leven intuitie denken. Dat gaat bij veel complexe dingen mis, zoals een echt ruimteschip, die puur ontworpen is om in een vacuum te functioneren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137648238
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er al wat steviger uit, onder al die folie ;)
Het ziet er ook heel zwaar uit (whatever it is)
Het ziet er ook heel duur uit,al die technische cables,leidingen,hi-tech communicatie appartuur enz.
Gelukkig hadden ze die magic folie en plakband om het allemaal te beschermen tegen cosmic radiation enz.
Je kan ook zien van de witte jassen dat deze mensen zijn heel erg slim.....zo slim dat ze hebben ook de ding 200g wat lichter gemaakt en wat geld bespaart met maar 'n paar rivets op de protective panelling te gebruiken.
Sterk inderdaad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_137648411
Tingo, complotten uitwijzend aan de hand van de kleur jasjes die mensen op een foto dragen sinds 1999.
Conscience do cost.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:49:03 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137651733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het ziet er ook heel zwaar uit (whatever it is)
Het ziet er ook heel duur uit,al die technische cables,leidingen,hi-tech communicatie appartuur enz.
Gelukkig hadden ze die magic folie en plakband om het allemaal te beschermen tegen cosmic radiation enz.
Je kan ook zien van de witte jassen dat deze mensen zijn heel erg slim.....zo slim dat ze hebben ook de ding 200g wat lichter gemaakt en wat geld bespaart met maar 'n paar rivets op de protective panelling te gebruiken.
Sterk inderdaad.
Negeer je de dingen die ik schrijf nou expres of snap je het gewoon echt niet? De folie was niet ontworpen om kosmische straling tegen te houden... Zeuren over dingen als witte jassen is gewoon triest en kinderachtig, en geeft aan dat je eigenlijk geen argumenten meer hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137653913
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Negeer je de dingen die ik schrijf nou expres of snap je het gewoon echt niet? De folie was niet ontworpen om kosmische straling tegen te houden... Zeuren over dingen als witte jassen is gewoon triest en kinderachtig, en geeft aan dat je eigenlijk geen argumenten meer hebt.
En de panellen en rivetten? Denk je echt dat 'n paar schietnagels is genoeg ?
En jij gaat dat verklaren dat 't heeft de ding wat lichter gemaakt?
Het ziet gewoon slordig uit!

Die witte jas opmerking was bedoelt als 'n grapje.Heb jij ook zo eentje? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:58 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137654932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de panellen en rivetten? Denk je echt dat 'n paar schietnagels is genoeg ?
En jij gaat dat verklaren dat 't heeft de ding wat lichter gemaakt?
Het ziet gewoon slordig uit!

Die witte jas opmerking was bedoelt als 'n grapje.Heb jij ook zo eentje? :)
What about it? Zoveel kracht komt er niet op te staan, enkel de luchtdruk voor de cilindervormige cabine. Dit ding hoefde niet door een atmosfeer te vliegen, wat de eisen totaal anders maakt. Laat ik het zo stellen. Waarom denk jij dat je meer dan een beetje lijm of wat tape nodig zou hebben om wat lichte folie op zijn plek te houden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137655852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef nikao het volgende:
Tingoooooo voor de duizendste keer:
Hoe verklaar je het verschil tussen de hoeveelheid licht die je kunt opvangen van de weerkaatsing van de laser als je richt op de reflector en er naast?
En het negeren van lastige vragen/feiten door Tingo continues... sigh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')