SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Leg eens uit alsjeblieft?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:41 schreef Synthercell het volgende:
De Krim bevolking hoeft alleen te gaan beseffen dat er geen keuze is tussen twee kwaden.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef sararaats het volgende:
![]()
vandaag vrijwilligersfeestje gehad. was prettig.
Denk dat eerder de oekraine zelf gaat beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Geruchten op ander forum dat Rusland vannacht bommetjes gaat gooien..
nucleaire zelfsquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Geruchten op ander forum dat Rusland vannacht bommetjes gaat gooien..
Mja, maar zelf beslissen gaat niet meer gebeuren geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat eerder de oekraine zelf gaat beginnen.
No offence maar het lijkt me gewoon beter dat de Krim bevolking zelf beslist ipv de landen zelf.
lees het NWS topic er maar over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, maar zelf beslissen gaat niet meer gebeuren geloof ik
@Tjack, welk forum kijk jij?
Wat denk jij guyv, word het daar oorlog of blijft het bij dreigen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees het NWS topic er maar over.
En ja ze hebben iets te vroeg lopen gillen daar in de Krim, ze hadden het referendum af moeten wachten,
ben blij dat ik ff niks te doen heb kan ik dit mooi volgen net als de oorlog in Irak aanslagen Oslo en Boston aanslagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat denk jij guyv, word het daar oorlog of blijft het bij dreigen?
Fantastisch plaatje haha..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben blij dat ik ff niks te doen heb kan ik dit mooi volgen net als de oorlog in Irak aanslagen Oslo en Boston aanslagen.
Ik denk dat het zoals Syrie wel weer met een sisser afloopt.
De VS schreeuwt moord en brand en de politiek in de Krim zelf loopt nogal op de feiten vooruit.
Maar denk dat europa zich straks neer legt en de VS ook, het volk daar zal spreken maar het zal ff duren voor de rust om de situatie is weer gekeerd.
ondertussen in Korea
[ afbeelding ]
Ja hoop geschreeuw etc ondertussen loopt Noord korea er tussen door te trollen om beetje aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fantastisch plaatje haha..
Denk dat je gelijk hebt, hoop het ook wel beetje. Heb weinig zin in een all out oorlog. Als Rusland echt gaat aanvallen, gaat USA dat ook doen, 99% zeker. Dan doen alle westerse landen oorlogje spelen en is het los, want dan doet China mee, etc, etc, etc.
nws topic is vanaf het begin af aan al Bnwquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hoop geschreeuw etc ondertussen loopt Noord korea er tussen door te trollen om beetje aandacht te krijgen.
Niemand wil deze oorlog, en het NWS topic begint aardige BNW verschijnselen te tonen .
Bah ben verkouden anders was ik wel even gaan slapen, heb gelukkig de halve vluct al geslapen.
En zoooooooo lief toen ik vanochtend lande in Brussel
zou zeggen maak een leuk topic aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nws topic is vanaf het begin af aan al Bnw
jammer dat die topics in nws blijven
zou fantastisch zijn voor Bnw maja
Je hebt gelijk. Het is BNW wat er allemaal gebeurt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nws topic is vanaf het begin af aan al Bnw
jammer dat die topics in nws blijven
zou fantastisch zijn voor Bnw maja
ik doe het nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
zou zeggen maak een leuk topic aan.
Het is zeker wel iets voor hier.
Als jij het niet doet doe ik het zo wel
zo ver durf ik nog niet te gaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is BNW wat er allemaal gebeurt.
Lambiekje krijgt in veel dingen gewoon keihard gelijk.
Er wordt gevaarlijk spel gespeeld en onderwijl met miljarden gegooid. Door de EU . Naar de Oekraďne. Als dat geen middelvinger naar Rusland is weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo ver durf ik nog niet te gaan
maar ze doen allemaal wel heel debiel
dit wordt geen begin van ww III maar van een ko II zou best kunnen ook niet fijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt gevaarlijk spel gespeeld en onderwijl met miljarden gegooid. Door de EU . Naar de Oekraďne. Als dat geen middelvinger naar Rusland is weet ik het niet meer.
Ik neem aan dat die 11 miljard nog niet gestuurd zijn want dan zijn we helemaal genaaid.
Ik denk dat het allemaal wel gesust wordt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit wordt geen begin van ww III maar van een ko II zou best kunnen ook niet fijn.
wel wat te zien op bbcquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel gesust wordt.
Denk dat eigenlijk niemand oorlog wil.
Wij jou ook hoor Guyvie . Fijn dat je weer thuis bentquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:
wat heb ik dit gemist zegjullie natuurlijk ook hoor
drom heb ik ook maar topic hier aangemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Hallo allemaal weer!
Lekker gestemd net! Zal ook 's ff kijken in het krimp topic. Probeer het zo goed mogelijk te volgen, maar zoveel onzin word er verspreid zeg
Het is gewoon geen doen. Al die opinies, al die verslagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Hallo allemaal weer!
Lekker gestemd net! Zal ook 's ff kijken in het krimp topic. Probeer het zo goed mogelijk te volgen, maar zoveel onzin word er verspreid zeg
Ja, en tegenwoordig met Twitter enzo weet je niet meer wat waar is. Voor 't zelfde geld pak ik m'n tomatenplantjes en blikken lang houdbaar voedsel, een rood potlood en vertrek ik omdat ik denk dat WW3 begint, terwijl er niets aan de hand is. Stom.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gewoon geen doen. Al die opinies, al die verslagen.
Nou dat. En iedereen zit elkaar maar op te jutten, dat doet er ook geen goed aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en tegenwoordig met Twitter enzo weet je niet meer wat waar is. Voor 't zelfde geld pak ik m'n tomatenplantjes en blikken lang houdbaar voedsel, een rood potlood en vertrek ik omdat ik denk dat WW3 begint, terwijl er niets aan de hand is. Stom.
was dat vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Hallo allemaal weer!
En wat wordt het morgen Scrum?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Sorry, gister was WanstaltigeWoensdag. Vandaag DoodnormaleDonderdag!
Poetin ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VoetbalInternationalVrijdag!
Weet je wie er te gast is?
Boskamp , altijd topquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha.. wie weet! Boskamp geloof ik
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VoetbalInternationalVrijdag!
Weet je wie er te gast is?
Slaap lekker Lavquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
Truste luitjes . Deze dame gaat pitten![]()
Tot morgen
Die is leuk!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Scrummie het volgende:
Trusten lav!
En voor morgen: http://rstore.nl/vvdposter/?id=13941465035318fcc71517a Hadden we deze dinsdag avond maar!
Freemasonsquote:
Hallooquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div![]()
Alles goed? Het weekend lekker stappen met je vriendin?
Heerlijk toch? Lekker op de bank met je meissie. Wat wil een man nog meer?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallooalles is wel oké ja
Ga niet stappen dit weekend, heb me vorig weekend al laten gaan
Lekker op 't bankie een filmpje kijken met m'n meissie en zondag voetbal kijken
Hoe gaat het met jou?
Jaa, is idd lekker. Vanavond ff een avondje voor mezelf met VIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Lekker op de bank met je meissie. Wat wil een man nog meer?
En vanavond VI.
Life is good.
(gewoon ff niet denken aan de toestand in de wereld)
Soms moet je even je oogkleppen opdoen, anders wordt het teveel. We worden letterlijk overspoeld met nieuws . 24/7. Die vroegere tijd had wel iets toen je pas maanden, soms zelfs jaren later pas hoorde wat er speelde aan de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, is idd lekker. Vanavond ff een avondje voor mezelf met VI
Alle toestanden laat ik ff langs me heen gaanweet alleen dat het een grote rommelpot is op de wereld. (is ook al jaaaaren zo
)
Als er echt iets compleet mis gaat is er vaak niet aan dat nieuws te ontkomen, merk t dan wel.
Tot die tijd hou ik de oogkleppen op
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms moet je even je oogkleppen opdoen, anders wordt het teveel. We worden letterlijk overspoeld met nieuws . 24/7. Die vroegere tijd had wel iets toen je pas maanden, soms zelfs jaren later pas hoorde wat er speelde aan de andere kant van de wereld.
Insoooquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemiddag iedereen
Eerste werkdag gehad
En? Vertel, hoe was het en hoe is het je bevallen Inso?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemiddag iedereen
Eerste werkdag gehad
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
InderdaadKan me nog herinneren dat ik als klein ventje naar het nieuws keek en die zwart/groene beelden zag van een oorlog die aan de gang was. En dat was de enige info die er op dat moment was, en de kranten natuurlijk. Nu is het bijna letterlijk te volgen via streams/twitter/andere social media. Alsof je er middenin zit.
[..]
Insooolekker gewerkt?
Ja lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Vertel, hoe was het en hoe is het je bevallen Inso?
Ben je moe?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker7-16 zou ik eigenlijk doen maar was om 13:30 al vrij. ook wel chill
enormquote:
Dan heb je het dus echt nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan ga ik tegen 10 uur al naar bed in de avond
Ook geen slaapmedicatie meer sinds (bijna) 3 wekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je het dus echt nodig.
Wat geweldig dat je geen last meer hebt van slapeloosheid .
Je hebt nu het tegenovergestelde
Nee joh, waarom zou het terugkomen. Geen enkele reden toe toch?quote:
Bijna! WEEKEND!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
welkom?
Waarom?
Wie?
Wat?
wat een feest om jullie weer te zien
oh sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kon uit je zin niet opmaken wie of wat er doodziek is.
Maar gelukkig ben jij het niet.
waaromquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
ik word echt panisch van mijn baas trouwens
nu moeten jullie vragen waarom
Is hij tegenstrijdig bezig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
ik word echt panisch van mijn baas trouwens
nu moeten jullie vragen waarom
hij vraagt telkens waarom ik in september weer naar school gaquote:
moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij vraagt telkens waarom ik in september weer naar school ga
blijf hier werken krijg je heftruck bewijs en trekker enzo
#boerenleef
ik ben geen debielquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest hardop lachen.
gewoon jaartje of 20 minimum loon werk toch
dan met versleten rug uitkering in niet dan
quote:
hey guyver alles goedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:39 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
INSOOOOO welkom terug man, heb je gemist, kom hier krijg je dikke knuffel
Ja zeker man, met jou ook?quote:
Ik ga er optimaal van genieten! Yay!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge zoetwaterzonnebaars lekker weertje he buiten
Ik ook met mijn nieuwe boek dak op!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ga er optimaal van genieten! Yay!
ssssstquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen deze prachtige zonnige dag
Hoi divjequote:
Goeeed. Werd wakker door de zon die in m'n bakkes scheenquote:
Ik ga weer een stukje hardlopen denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Goeeed. Werd wakker door de zon die in m'n bakkes scheen
Heerlijk weer, dus zo ff afwassen, douchen en een rondje fietsen. Heerlijk
Nog plannen dit weekend?
Ohh, barefoot loopt wel fijn hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga weer een stukje hardlopen denk ikVan de week net weer opgepakt met mijn nieuwe schoenen (barefoot deze keer) in de hoop dat ik het nu wel langer dan 2 weken zonder blessures volhou
Voeten overbelast en iedere keer shinsplits en te veel stress op m'n kuiten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, barefoot loopt wel fijn he
Wat voor blessures had je last van?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voeten overbelast en iedere keer shinsplits en te veel stress op m'n kuiten.
Verschillende geprobeerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:38 schreef Divje het volgende:
[..]!
Op wat voor schoenen liep je toen?
Langzaam opbouwen is idd wel verstandig als je zulke blessures kreeg..
Haha, ja goed schoeisel is erg belangrijk bij hardlopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verschillende geprobeerd.
uiteindelijk in overleg met de sportfysio maar even gestopt met hardlopenEn toen moest ik eerst rust houden en daarna weer rustig beginnen met normaal lopen op goede schoenen
![]()
Uiteidenlijk wel goede schoenen in mijn maat kunnen vinden en daar kan ik idd hele dagen op lopen (erg handig in de horeca) en nu dus barefootschoenen voor het sporten toen ik eens ging nadenken en tot de conclusie kwam dat ik op de middelbare school nooit blessures had én op blote voeten sportte
Ik ben bij de Runnersworld geweest, maar die hadden bar weinig in mijn maatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, ja goed schoeisel is erg belangrijk bij hardlopen.Hopelijk zijn de blessures nu over dan!
Ook bij run2day geweest? Kunnen erg goed advies geven
Oja, dat is ook goed iddquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben bij de Runnersworld geweest, maar die hadden bar weinig in mijn maat
De meeste winkels hebben die niet overigens.
Maat 35 is een lastige maat
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja, dat is ook goed idd
Was ff vergeten dat jij van die kleine voetjes hebt
Goed bezig verder!
quote:
Hoi divje en Ess heb jullie gemistquote:
Guyviequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi divje en Ess heb jullie gemist
Heuj Ferdo jij hierquote:
Heb jou ook gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi divje en Ess heb jullie gemist
Blijkbaar!quote:
Ik zie hetquote:
En jij bent er ook!quote:
OMG echt?quote:
Dat denk je niet alleen, het is ook zo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG echt?![]()
Ik denk dat je gelijk hebt!
Draai je beeldscherm om, dan staat het weer goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:59 schreef Divje het volgende:
Wat een openbaringenM'n wereld staat op z'n kop!
OMGquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat denk je niet alleen, het is ook zo!
Verder alles goed met jou?
Parkzequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
sorry lui ze staan op me te wachten ga nu echt naar het park
Wat een schok, he?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG![]()
Ja hoor alles goed hierBij jou?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Draai je beeldscherm om, dan staat het weer goed
Have fun!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
sorry lui ze staan op me te wachten ga nu echt naar het park
Jaquote:
Geen dankquote:
Lavjequote:
Waar is dat feestjequote:
Je hebt er lekker weer bij.quote:
Aan de kapper?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lavje![]()
![]()
![]()
Ik heb gister mijn haar gedoneerd
quote:
Ah, hij staat al?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit op het terras (mét nieuwe schutting Ferdo) met het boek van Jacob Vis.
Lekker genieten van de eerste zonnestralen
Gasopdielolliequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Hierrrr is dat feestje!Gasopdielollie!
Doen zou ik zeggen als je ook lang haar hebtquote:
Zo goed als! Nog een stukje van 74 cm. Zo'n beetje de lengte van het lid van de gemiddelde FOK!kerquote:
Oh godquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo goed als! Nog een stukje van 74 cm. Zo'n beetje de lengte van het lid van de gemiddelde FOK!ker
Zal er eens over denken. Een stukje mag er wel af. Maar helemaal kort...ik weet niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doen zou ik zeggen als je ook lang haar hebt
Niet overdrijven, Lavje. Ik meen dat het 22,9 cm was. Of was dat de omtrek?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo goed als! Nog een stukje van 74 cm. Zo'n beetje de lengte van het lid van de gemiddelde FOK!ker
Hoe lang is het nu? Ze vragen minimaal 25cm (gemeten met los haar)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal er eens over denken. Een stukje mag er wel af. Maar helemaal kort...ik weet niet.
dat was 30quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Lavje. Ik meen dat het 22,9 cm was. Of was dat de omtrek?
Lang staat je beter, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal er eens over denken. Een stukje mag er wel af. Maar helemaal kort...ik weet niet.
Dan had jij wel heel lang haar zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu? Ze vragen minimaal 25cm (gemeten met los haar)
Ik heb nu tot net boven m'n schouders. Er is ruim 35cm afgegaan
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan had jij wel heel lang haar zeg.
Preciesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, staat beter. Maar ja, voor het goede doel he... en het groeit wel weer aan.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, staat beter. Maar ja, voor het goede doel he... en het groeit wel weer aan.
Laat ook je haar lang groeien om het te donerenquote:
Brood en Spelen hč?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ophef over die VVD-poster he? Waar men zich al niet druk om maakt.
Zo hard gaat dat bij mij niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat ook je haar lang groeien om het te doneren
Volgende keer gebruiken ze plaatjes, zodat ook Samson het snapt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een ophef over die VVD-poster he? Waar men zich al niet druk om maakt.
Ohquote:
Het dunt nogal uit tegenwoordig. Nou ja, 37 en man, dan heb je dat somsquote:
Kan gebeuren jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het dunt nogal uit tegenwoordig. Nou ja, 37 en man, dan heb je dat soms
Hij snapt het dondersgoed, alleen wil hij zijn achterban niet kwijt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgende keer gebruiken ze plaatjes, zodat ook Samson het snapt.
De posters zijn dan ook beter te begrijpen dan sommige van de PvdA.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij snapt het dondersgoed, alleen wil hij zijn achterban niet kwijt.
+een reactie óp die posters. Maar dat schijnen sommigen niet te snappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De posters zijn dan ook beter te begrijpen dan sommige van de PvdA.
Wíllen snappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+een reactie óp die posters. Maar dat schijnen sommigen niet te snappen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:50 schreef Divje het volgende:
Ik ga mountainbikengeniet van het weer mensen!
Mountainbike ze Divquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:50 schreef Divje het volgende:
Ik ga mountainbikengeniet van het weer mensen!
Heb je nog een resultaatfoto?quote:
Even nadenken hoor waar deze kleurplaat inhoudelijk voor staat ....eh peins peinsquote:
Wauwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi is-ie geworden, hé?
It doesn't matter if you're black or white...tadadada....tadadadaaaa....auw!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even nadenken hoor waar deze kleurplaat inhoudelijk voor staat ....eh peins peins
Ik ben eruit! Zwart-wit!
En kleur in de kleur van je hart of was het nou denk?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
It doesn't matter if you're black or white...tadadada....tadadadaaaa....auw!
Je verstaat het niet altijd even goed bij Frans Boeiend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En kleur in de kleur van je hart of was het nou denk?
Zal ik hem maar maken dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je verstaat het niet altijd even goed bij Frans Boeiend.
Het begon al toen hij zichzelf voorstelde.
Dat is te lang, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
Maar hij zingt toch iets al 'Maar alleen nog in de kleur van je hart' ?
Alleen nog kan weg.quote:Hij liep daar in de stad
's Avonds laat
Plotseling aan de overkant
Zag hij ze staan
Iemand riep
Je hoort niet bij ons
Mes steek pijn
Denk goed na aan welke kant je staat
Denk niet wit denk niet zwart
Denk niet zwart wit
Denk niet zwart wit
Maar in de kleur van je hart
Donker was de straat
Op weg naar het plein
Een taxi
Het is te laat
Het is voorbij
Wie wil er bloed
Op de achterbank van de werkelijkheid
Denk goed na aan welke kant je staat
Denk niet zwart wit
Denk niet zwart wit
More lyrics: http://www.lyricsmania.com/zwart-wit_lyrics_frank_boeijen.html
All about Frank Boeijen: http://www.musictory.com/music/Frank+Boeijen
Ja dat schreef ik al: in de kleur van je hart. Rood dus. Mmmquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
Maar hij zingt toch iets al 'Maar alleen nog in de kleur van je hart' ?
Ik ga het opzoekenquote:
quote:Denk goed na aan welke kant je staat
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al: in de kleur van je hart. Rood dus. Mmm
Vandaag is rood de kleur van jooouuuw lippen...eh, hart in dit geval.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat schreef ik al: in de kleur van je hart. Rood dus. Mmm
De kleur van jouw lippenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Ferdo het volgende:
Rood van Marco Borsato...dat dat nog niet is gebruikt in een spotje van OB of zo.
En dat al in 1984, Lav. We zijn nu dertig ( ja, verrek...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel echt een pol cor-tekst: iemand riep![]()
Benoemen ho maar
Treurig eigenlijk welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat al in 1984, Lav. We zijn nu dertig ( ja, verrek...) jaar verder en niks opgeschoten.
Jij ook toch?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ken ook wel een leuk liedje over blauw
ff zoeken
hebbes
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ken ook wel een leuk liedje over blauw
ff zoeken
hebbes
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de kracht van het leven zullen we maar zeggen Ess
Ik was eerderquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:34 schreef theguyver het volgende:
haha ess ik dacht aan het zelfde liedje![]()
24quote:
Jaquote:
Ah, kan ik zeggen dat ik al 19 jaar ervaring als 18-jarige heb.quote:
Die ken ik wel jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:39 schreef theguyver het volgende:
Blauw blauw blaaaaaauuuwww
toen was je 4
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
oke moet weer gaan peeps de manege roept
Werk ze Guyviequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
oke moet weer gaan peeps de manege roept
Hoi Insoquote:
ook moest onverwachts werken vanochtend waren mensen ziek nu wel 2 en half dag weekendquote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook moest onverwachts werken vanochtend waren mensen ziek nu wel 2 en half dag weekend
Hoi Scrummiequote:
Hoiquote:
Ja hčquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaa, die zonnebril! Is wel ndoig. Wat een heerlijk weertje is het buiten.
Always naughty. ALways.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
Everybody
Move your feet untill you're naughty![]()
Ohoohoohooo![]()
![]()
quote:
Ken je hem?quote:
Ja, uit mijn brugklasjaarquote:
Grappig, zat me net af te vragen of dit nummer idd uit mijn middelbare schooltijd was maar was 4 jaar ernaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, uit mijn brugklasjaar![]()
Iemand vroeg mij 'ten dans' op dit liedje
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig, zat me net af te vragen of dit nummer idd uit mijn middelbare schooltijd was maar was 4 jaar erna![]()
. Ooit 's iemand ten dans.. oh!
Nee, grapje natuurlijk. Zo blijft ie wel altijd speciaal
Haha, wel een birljant nummertjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Was wel leuk toenEen jongen uit onze vriendengrap was al weken met dat liedje aan het 'klieren' richting mij steeds
Het was een schoolfeest, en wij stonden met een groepje op de gang naast de aula (half open aula) en dat liedje komt, en hij stormt direct op me af 'Wil je met me dansen?'![]()
![]()
Goede herinnering dat
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wel een birljant nummertje. Eens wat anders dan 'schuifelen' op je 'prom';).
Je zou er bijna naar terug verlangen he. Hahaha.. Nouja, ik wel in elk geval. Wat een leven heb je in die tijd, heerlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Al moet ik zeggen dat onze schoolfeesten sowieso altijd wel leuk waren. Ze draaiden gewoon muziek waarop je lekker kon dansen de hele avond, en liedjes die ook iedereen kende enzo.
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou er bijna naar terug verlangen he. Hahaha.. Nouja, ik wel in elk geval. Wat een leven heb je in die tijd, heerlijk.
Wat jammerquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
In de 2e klas was dat, er was een debiele hoeveelheid drank en wiet binnengekomen.
Ik dronk toch niet. Maar veel mensen gingen gewoon van te voren in drinken en na afloop het schoolfeest voortzetten in 1 tent in de stad. Die was daar ook altijd op voorbereid, bij ons schoolfeest dan wordt het daar om 12 uur half 1 drukquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het altijd saai omdat er alleen fris werd geschonken.
Ja, indrinken wel sowieso, maar op die leeftijd dat ik naar schoolfeesten ging mocht ik toch nergens naar binnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dronk toch niet. Maar veel mensen gingen gewoon van te voren in drinken en na afloop het schoolfeest voortzetten in 1 tent in de stad. Die was daar ook altijd op voorbereid, bij ons schoolfeest dan wordt het daar om 12 uur half 1 druk
Die grens vervaagde op die dagen altijd een beetje..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, indrinken wel sowieso, maar op die leeftijd dat ik naar schoolfeesten ging mocht ik toch nergens naar binnen.
in roffa was alles toen al 18+quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die grens vervaagde op die dagen altijd een beetje..
Geen idee of dat nu ook nog zo zou gaan, met 18 jaar grens nu enzo
Oh jammer wel. Ik denk dat het hier toen eerder iets van 14+ was op die dagenquote:
ja maar das de provincie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jammer wel. Ik denk dat het hier toen eerder iets van 14+ was op die dagen
Daar zal het eea wel mee te maken hebben jaquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Heerlijk zeg dat zonnetje, voel nu al in mijn gezicht dat ik in de zon gezeten heb.
Jazéker! Echt je knapt er helemaal van opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Daar word je toch vrolijk van he..
@essnhills welke provincie dan?
Exact. Ik wil verhuizen naar Spanjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazéker! Echt je knapt er helemaal van op
Ibiza!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact. Ik wil verhuizen naar Spanje. Ga je mee?
Jaaaa, party hardquote:
Zuurpruimen laten we thuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaa, party hardtill we drop.
Everybody, move your feet into the nigghtttt woohoooohooo.
Essy mag ook mee dus
(zie zuurpruim van gister mag thuis blijven hoor lav)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |