Bron: http://www.vandaag.be/bui(...)iesteropleiding.htmlquote:In een interview met de Italiaanse krant Corriere della Sera, dat woensdag werd uitgebracht, heeft paus Franciscus (77) gezegd dat hij tijdens zijn priesteropleiding heeft moeten kiezen tussen zijn beroep en de liefde. Voor een week heeft een vrouw hem toen het hoofd op hol gebracht, zei de Argentijn zelf in die krant.
De vraag hoe de vork toen precies aan de steel zat, lachte de kerkleider weg. "Dat was iets tussen jonge mensen. Daar spreek ik over met mijn biechtvader." Het hoofd van de katholieke kerk had eerder al eens gezegd dat hij op 17-jarige leeftijd een vriendin heeft gehad.
Die heeft ie genomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De grote vraag is natuurlijk niet of hij een vriendin heeft gehad maar: heeft de paus een vriend gehad?
De paus heeft vrienden zat. En misschien dagelijks pijn in zijn kont.quote:
Zat ie aan z'n kruis te rukken op een 33jarige Jezus.quote:
Hoe zou ie pissen ? Zittend ? Lijkt me moeilijk staand als travestiet met je jurk aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
De paus heeft vrienden zat. En misschien dagelijks pijn in zijn kont.
In al die eeuwen hebben ze vast er wel een speciaal iets op verzonnen. Kleding met een but fuck gat of zo iets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zou ie pissen ? Zittend ? Lijkt me moeilijk staand als travestiet met je jurk aan.
Latrines blijven lastig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
In al die eeuwen hebben ze vast er wel een speciaal iets op verzonnen. Kleding met een but fuck gat of zo iets.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
De paus heeft dus meer vriendinnen gehad dan menig FOK!ker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |