abonnement Unibet Coolblue
pi_162080458
Ik heb Griekenland vaak overgewaardeerd gevonden, hoewel ze tot dit jaar nooit echt absolute bagger hebben gestuurd. Hier zijn ze dan ook terecht voor afgestraft. Wat heerlijk dat nogmaals blijkt dat geen enkel land echt veilig is, zelfs al zit je in de semi met je beste maatje (Cyprus in dit geval).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:51:21 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162081152
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Griekenland vaak overgewaardeerd gevonden, hoewel ze tot dit jaar nooit echt absolute bagger hebben gestuurd. Hier zijn ze dan ook terecht voor afgestraft. Wat heerlijk dat nogmaals blijkt dat geen enkel land echt veilig is, zelfs al zit je in de semi met je beste maatje (Cyprus in dit geval).
Dat klopt ook wel. Echt hele slechte inzendingen (zoals deze), kan ik mij ook niet van de Grieken herinneren. Maar ze presteerden het wel vaak om met inwisselbare niemendalletjes het toch nog te redden.

Inderdaad mooi om te zien dat er wat meer een verschuiving lijkt te komen in de liedjes die doorgaan. Heb dit jaar eigenlijk geen klachten over de tien die door zijn (niet allemaal mijn favorieten, maar wel allen terecht).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_162098249
Ik moet ff juichen hier: *O* DOEI GRIEKENLAND *O*
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2016 @ 20:35:34 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162099111
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef grazz het volgende:
Ik moet ff juichen hier: *O* DOEI GRIEKENLAND *O*
*O* *O* αντίο Ελλάδα *O* *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')