SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie actief zo op de vroege ochtendHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou altijd Gundogan doen. Met beide CB's heb ik weinig ervaring.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:07 schreef AntiHero het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met dit dilemma?
[ afbeelding ]
KPB houdt wel in dat Felipe Santana op CB moet, bij Gundo kan Dante ook nog.
[ afbeelding ]Ik heb nog niet zo veel packs geopend nee. Doe ik nooit eigenlijk, want zonde van mijn coinsquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#patsermode onquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
Nu ben ik vast nog iemand vergeten.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
misschien eens praten bij de breider stichting. duidelijke verslaving voor t openen van packs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkochtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al 2x ribery gehad en toty silva. In het begin ook nog Aguero gehad. Verder als klappers David silva. Toure. 2x Hazard. 2x Robben![]()
Neuh heb m nog in mn clubquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal de pot ook wel lekker gespekt hebben?![]()
![]()
Ah...die ga je natuurlijk pas verzilveren op het moment dat hij minstens 100k opbrengt?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Via die element inspectie tool van Chrome ergens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat hele skypegedoe? Zijn de rangen weer gesloten?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.![]()
14x bronze pack 400
9x bronze pack 750
5x silver pack 2500
40x silver pack 3750
6x gold pack 5000
77x gold pack 7500
Maar dat is maar mijn tradeaccount![]()
![]()
Ik snap dit nog steeds niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)quote:
Inloggen op de webapp
Naar Network gaan (of NET in Firebug)
Daar zoeken naar cardpack
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00FINAL batch of transfers in now LIVE in packs! http://bit.ly/1duG7sC #FUT reageer retweet
![]()
Of random wat meuk open klikkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)
Inloggen op de webapp
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel![]()
![]()
1970 al, netjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00FINAL batch of transfers in now LIVE in packs! http://bit.ly/1duG7sC #FUT reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb een mac, daar doet F12 iets heel andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)
Inloggen op de webapp
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel
FUT op de Mac
Hoofdaccount:
29x bronze pack 400
9x bronze pack 750
12x silver pack 2500
113x silver pack 3750
14x gold pack 5000
221x gold pack 7500
Valt me nog mee, maar hier staan de speciale packs ook niet bij...![]()
In IE ook trouwens met developer toolsquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.![]()
![]()
Tjah...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In IE ook trouwens met developer tools![]()
Fut op IEquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In IE ook trouwens met developer tools
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Drie accounts, elk in een andere browser, is keij handig. Nooit uitloggen/opnieuw inloggen etc.quote:![]()
3 miljoen aan packs uitgegeven hebben en dan nog zeggen dat je er overall profit op draait.
dat weet ik nog niet zo zeker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra 1.4 miljoen, TOTY Lahm 750k, SIF Pedro 500k (eerste uur dat hij uit was..), Neymar 300kquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
3 miljoen aan packs uitgegeven hebben en dan nog zeggen dat je er overall profit op draait.
dat weet ik nog niet zo zeker.
Dat is al bijna 3 miljoen hoor.
En elk kut pack van 7.5k is minstens 3 a 4k waard als je maar niet alles discard.![]()
Je broer wel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb onze hond vannacht niet meer gehoord nadat ik naar boven ging. En ja, hij leeft ook nog steeds.![]()
heb nog maar 2 accounts gezien dus zal nog wel een miljoen bij komen denkquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibra 1.4 miljoen, TOTY Lahm 750k, SIF Pedro 500k (eerste uur dat hij uit was..), Neymar 300k
Dat is al bijna 3 miljoen hoor.
En elk kut pack van 7.5k is minstens 3 a 4k waard als je maar niet alles discard.![]()
maar je hebt gelijkschiet idd snel op. maar ibra wel heel veel mazzel natuurlijk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Derde account dan nog:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog maar 2 accounts gezien dus zal nog wel een miljoen bij komen denk![]()
maar je hebt gelijkschiet idd snel op. maar ibra wel heel veel mazzel natuurlijk
14x bronze pack 400
2x bronze pack 750
1x silver pack 2500
41x silver pack 3750
2x gold pack 5000
23x gold pack 7500
Ik heb inderdaad ontzettend veel mazzel dit jaar, vorig jaar heb ik er wel dik verlies op gemaakt en in FUT 12 denk ik ook wel.
Het is niet voor niks dat ik al bijna 5 miljoen coins heb verkocht en nog zo'n 3 miljoen aan coins + waarde in spelers over heb. Zoveel trade ik echt niet bij elkaar
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.![]()
na de ieren ga ik uitverkoop houden, alle silvers enzo ook maar eens weg doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ontzettend veel mazzel dit jaar, vorig jaar heb ik er wel dik verlies op gemaakt en in FUT 12 denk ik ook wel.
Het is niet voor niks dat ik al bijna 5 miljoen coins heb verkocht en nog zo'n 3 miljoen aan coins + waarde in spelers over heb. Zoveel trade ik echt niet bij elkaar
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.
hoop dan ongeveer op 2.5 uit te komen. zit nu cash op 800K . hopelijk 300K aan ieren.
dus maar hopen dat er nog 1.4 aan spelers en consumables in de club zit
#FreeTrapz![]()
rijke boiiquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Derde account dan nog:
14x bronze pack 400
2x bronze pack 750
1x silver pack 2500
41x silver pack 3750
2x gold pack 5000
23x gold pack 7500
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.
Vorig jaar had ik veeeeeel meer dan nu, ik ben nu ook niet meer zo serieus aan het SMLENO'en.
Maar ik ga nog wel veel aan die Ieren verdienen als die duurder worden.![]()
wat is veelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
rijke boii
Vorig jaar had ik veeeeeel meer dan nu, ik ben nu ook niet meer zo serieus aan het SMLENO'en.
Maar ik ga nog wel veel aan die Ieren verdienen als die duurder worden.DuTank veel ?
of heb je minder groots ingeslagen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb best veel Ieren in mijn club die ik uit packs had.. maar dat zijn niet echt dure spelers. Toch kan het best veel opleveren als ze 500 of meer waard worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is veelDuTank veel ?
of heb je minder groots ingeslagen ?![]()
M'n Braziliaanse cheap-ass non rares zijn verdomme 3 klasse beter dan m'n vaste team. Die Jô is me een dosis goed trouwens.
Heb direct maar een variant erop gemaakt van Bundesliga spelers, die doen het ook bijzonder aardig.![]()
Ronaldinhoquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Lastpost het volgende:
M'n Braziliaanse cheap-ass non rares zijn verdomme 3 klasse beter dan m'n vaste team. Die Jô is me een dosis goed trouwens.
Heb direct maar een variant erop gemaakt van Bundesliga spelers, die doen het ook bijzonder aardig.![]()
![]()
166 heb ik er nog. Ik heb er net een paar verkocht voor minimaal 5,5k. Ik begin toch een beetje ongeduldig te worden nuquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is veelDuTank veel ?
of heb je minder groots ingeslagen ?. En het is nog maar een weekje wachten en dan is het toernooi echt wel aangekondigd.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Lastpost het volgende:
Heb direct maar een variant erop gemaakt van Bundesliga spelers, die doen het ook bijzonder aardig.Casemiro?quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die heeft z'n mond vol.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoop je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
166 heb ik er nog. Ik heb er net een paar verkocht voor minimaal 5,5k. Ik begin toch een beetje ongeduldig te worden nu. En het is nog maar een weekje wachten en dan is het toernooi echt wel aangekondigd.
![]()
Ronaldinho is ook geweldig. Maar met dit team scoor ik zelfs wanneer ik beroerd speel (as usual) nog minstens 4 keer. Alle dure zooi maar gewoon verkocht nu haha.
En inderdaad met Casemiro en Elias als CDM's en Fernandinho (middelste) en Douglas Costa/Tardelli als CAM's.![]()
Speelt echt geweldig, dáaag Aguero+Eto'o.![]()
![]()
ik hoop het ook hoor.quote:
anders zit ik dus met 500 ieren in de club
#FreeTrapz![]()
Dat zou ook mooi zijn, gewoon voor de hebquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoop het ook hoor.
anders zit ik dus met 500 ieren in de club
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom ieren kopen als je ook gewoon een legend kunt pullenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit jaar heb je alleen een Ierse coach nodig.![]()
Daar was wel een 700k pack opening voor nodigquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom ieren kopen als je ook gewoon een legend kunt pullen![]()
![]()
Toernooi niet door laten gaan of de requirements aanpassen dat je bv. alleen bronzes kunt gebruiken of dat je maar één Ier in de selectie nodig hebt, zo veel manieren voor EA om te trollen![]()
![]()
Mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Als ik nu die 166 McGeady's zou discarden, heb ik er nog steeds 1,3 miljoen winst op gemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Toernooi niet door laten gaan of de requirements aanpassen dat je bv. alleen bronzes kunt gebruiken of dat je maar één Ier in de selectie nodig hebt, zo veel manieren voor EA om te trollen
alleen bronzes kunnen gebruiken dat zou echtquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Toernooi niet door laten gaan of de requirements aanpassen dat je bv. alleen bronzes kunt gebruiken of dat je maar één Ier in de selectie nodig hebt, zo veel manieren voor EA om te trollendan ga ik ronaldo kopen
#FreeTrapz![]()
Hij moet geopereerd. Geen idee verder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
@ Zhano: lijkt erop dat de carriere van Lurling voorbij is?![]()
Dat scheelt NAC weer salariskosten zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij moet geopereerd. Geen idee verder.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat scheelt NAC weer salariskosten zo![]()
![]()
![]()
Hij was natuurlijk al van de payroll af, maar met zo'n blessure betaal je gewoon nog een paar maanden salaris voor nietsquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dodelijk stil hier jongen![]()
iemand IF benteke al gekocht ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Quanta costa?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
dodelijk stil hier jongen![]()
iemand IF benteke al gekocht ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
keine anus,quote:
zie hier geen prijzen. heb 350K uitgetrokken voor benteke silva en hummels![]()
zover zal het wel nooit komen
#FreeTrapz![]()
Boh, rijke tatta boiiquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
keine anus,
zie hier geen prijzen. heb 350K uitgetrokken voor benteke silva en hummels
zover zal het wel nooit komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Klein beetje photoshop maar. Zelfs Özil lijkt hier enigszins normale ogen te hebben.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan moeten ze nog 150k zakken in totaal ofzo..zal lastig worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
keine anus,
zie hier geen prijzen. heb 350K uitgetrokken voor benteke silva en hummels![]()
zover zal het wel nooit komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind gewoon helemaal niks meer op die webapp
Denk ik ook ja. Haal hem na het weekend wel. Ben benieuwd of hij veel beter gaat zijn dan de NIF/UP. Slechter dan IF Lukaku kan in ieder geval niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zakt waarschijnlijk komende dagen nog verder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk dat ik mij vergist heb in de waarde van Hummels, had ongeveer 100K voor benteke 200 voor silva en 50 voor hummels.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog 150k zakken in totaal ofzo..zal lastig worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speelde met bovenstaande team tegen iemand met RvP, IF Sneijder, IF Melo, Reus etc. Tikte die gast helemaal wegquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedkope teams spelen altijd beter... Als je de spelers in ieder geval goed uitzoekt.
Heb ook nog wel wat non rares in mijn club
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, reken er maar niet opquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat ik mij vergist heb in de waarde van Hummels, had ongeveer 100K voor benteke 200 voor silva en 50 voor hummels.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In mijn beleving tik ik ieder potje mensen weg. Maar dat is zelden af te lezen aan het scorebord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Speelde met bovenstaande team tegen iemand met RvP, IF Sneijder, IF Melo, Reus etc. Tikte die gast helemaal wegNAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom niet, als EA straks weer met HH gaat strooienquote:![]()
oke miss wat laat ingeschat, maar benteke moet lukken voor 150K,
Silva voor 1/3e TOTY kaart (200K) ook wel lijk mij.
dan hummels toch maar niet. misschien SIF tevez ook maar eens proberen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben aan het twijfelen om m'n SIF Matuidi te verkopen. Z'n prijs lijkt met 120k wel op een all-time high te staan, en denk dat die flink duikelt als hij niet bij de upgrades zit (morgen?). Aan de andere kan zal hij natuurlijk ook wel iets stijgen als hij wel bij de UP's zit.![]()
Haha ja dat is bij deze Fifa wel vaak het geval. Tegenstander scoort alleen maar rebounds of door vage acties van de AI.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn beleving tik ik ieder potje mensen weg. Maar dat is zelden af te lezen aan het scorebord.
Speel net tegen iemand die weggaat voor het begin van de wedstrijd en ik krijg niet eens de overwinning...![]()
Paradepaardje/clown van dat #DareToZlatan geworden.quote:
Hopelijk is het slechts zijn PR-team die dit soort dingen post.![]()
Heb inderdaad ook zelden het gevoel dat ik de onderliggende partij benquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn beleving tik ik ieder potje mensen weg. Maar dat is zelden af te lezen aan het scorebord.![]()
![]()
Ik doelde ook vooral op Hummels voor 50kquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet, als EA straks weer met HH gaat strooien![]()
oke miss wat laat ingeschat, maar benteke moet lukken voor 150K,
Silva voor 1/3e TOTY kaart (200K) ook wel lijk mij.
dan hummels toch maar niet. misschien SIF tevez ook maar eens proberen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pak wat je nu kan pakken en ga niet gokken imoquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:17 schreef AntiHero het volgende:
Ben aan het twijfelen om m'n SIF Matuidi te verkopen. Z'n prijs lijkt met 120k wel op een all-time high te staan, en denk dat die flink duikelt als hij niet bij de upgrades zit (morgen?). Aan de andere kan zal hij natuurlijk ook wel iets stijgen als hij wel bij de UP's zit.![]()
Dat heb ik dus al gedaan door er 2 voor ca. 100k te verkopen. Met mijn laatste ga ik het gokje dus wel wagenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak wat je nu kan pakken en ga niet gokken imo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kost die debiele duitser eigenlijk ? 130K ofzo, zal toch niet veel meer zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doelde ook vooral op Hummels voor 50kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Keine anus, maar in vorige edities waren zijn IF's ook vaak duur.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kost die debiele duitser eigenlijk ? 130K ofzo, zal toch niet veel meer zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had SIF Matuidi ook verkocht van de week (125k)
De enige IF die ik nog heb die een UP kan krijgen is SIF Sanchez, al heeft die geen UP gehad in H2H dus het zal wel niet.
edit. en SIF Cabaye heb ik nog in de club, omdat mijn TP kapot gaat als ik hem er op zet (dan staat hij er 2x en als ik de verkeerde list dan is mijn hele TP kapot en is de webapp de prijs van de helft van de kaarten vergeten) dus die bewaar ik voor het laatst
![]()
![]()
50/50 toch yoloquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
De enige IF die ik nog heb die een UP kan krijgen is SIF Sanchez, al heeft die geen UP gehad in H2H dus het zal wel niet.
edit. en SIF Cabaye heb ik nog in de club, omdat mijn TP kapot gaat als ik hem er op zet (dan staat hij er 2x en als ik de verkeerde list dan is mijn hele TP kapot en is de webapp de prijs van de helft van de kaarten vergeten) dus die bewaar ik voor het laatst
Ik heb nog SIF Giovani, maar daar speel ik mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mijn Ibra zijn de batterijen ook op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou Ibra gaat weer in de verkoop denk ik. Ben het paal- en netnaastschieten wel een beetje zat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
rijke boiiii,quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Deze IF's heb ik nu..Benteke komt er nog bij:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zeker vaak achter het station geweest
#FreeTrapz![]()
Holy fuck, hopelijk ben ik dan thuis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Happy hour incoming. 35k packs om 6 uurRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag wel 2 nieuwe 86 rated spelers mogen toevoegen aan de club. Sergio Ramos en Di Maria. Allebei uit een pack![]()
Nice, jammer dat ze de work rates en weak foot niet andersom hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag wel 2 nieuwe 86 rated spelers mogen toevoegen aan de club. Sergio Ramos en Di Maria. Allebei uit een pack
Di Maria volgens mij in al die jaren nooit in een pack gehad.![]()
35K packs wat zit daar ook alweer in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:49 schreef Maver24 het volgende:
Happy hour incoming. 35k packs om 6 uur
ben niet thuis om 6 uur dus denk dat het een hoop zaad scheelt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
12 shiny gold players volgens mijquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
35K packs wat zit daar ook alweer in.
ben niet thuis om 6 uur dus denk dat het een hoop zaad scheelt.![]()
Nee, 35k packs was 30 kaarten met 18x shinies (niet perse spelers). Die shiny spelers is 50k of 100k voor 24..![]()
Morgen zouden die transfers/upgrades toch wel echt moeten komen onderhand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
komen niet meer zei Rik van EA, want maver was boosquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Morgen zouden die transfers/upgrades toch wel echt moeten komen onderhandHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wel nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Morgen zouden die transfers/upgrades toch wel echt moeten komen onderhand
Think EA style: Als we het lang genoeg uitstellen kunnen ze mee in de FUT 15 versie.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ok ik ga nog 1 team proberen met Ibra. Moet 433 zijn en het liefst sterke spelers.
Iemand suggesties? Goede non-rare in Ligue 1 ofzo?![]()
En zonder Lavezzi en Lucas? Want die vond je kut toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Ok ik ga nog 1 team proberen met Ibra. Moet 433 zijn en het liefst sterke spelers.
Iemand suggesties? Goede non-rare in Ligue 1 ofzo?
Lavezzi is wel de beste en sterkste LW daar. Op RW kan je wellicht Kalou proberen? Of James. Of Niang (maar h/h)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja en al helemaal zonder Matuidi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zonder Lavezzi en Lucas? Want die vond je kut toch?
Misschien zoiets![]()
![]()
Cabaye ipv Menez.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja en al helemaal zonder Matuidi.
Misschien zoiets
[ afbeelding ]![]()
Ik had Payet als RW in mijn Ibra team (en later ook in mijn SIF Benzema team), vond hem erg goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand suggesties? Goede non-rare in Ligue 1 ofzo?![]()
Ziet er prima uit. Al lijkt Asamoah me daar echt heel erg kut.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja en al helemaal zonder Matuidi.
Misschien zoiets
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hij is als LM vooral erg goed. Misschien moet ik daar inderdaad iemand anders neerzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Al lijkt Asamoah me daar echt heel erg kut.![]()
Gonalons was ook verrassend goed in mijn Ibra team, tenminste toen ik 4-3-3 (5) ging spelen met hem als CDM. Als CM in 4321 vond ik hem minder (hij dook steeds op als buitenspeler om de 1 of andere reden).![]()
IF Cuadrado + Guarin?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja hij is als LM vooral erg goed. Misschien moet ik daar inderdaad iemand anders neerzetten.
Of El Shaa
e: Reus kan idd ook als je het een beetje omzet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reus vond ik helemaal verschrikkelijk...
Ik zet even El Shaarawy daar neer omdat ik hem toevallig in mijn club heb. Even kijken hoe dat gaat.![]()
Haha ja dat is waar. Ik probeer Asamoah daar wel johquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef DutchSL het volgende:
Je vroeg om een sterke speler, El Shaarawy toch niet dan![]()
Anders gewoon CR7 joh
Ok, Ibra gaat in de verkoop. 100 ekkies en hij is van jou.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tobi-wan op 06-03-2014 18:11:31 ]![]()
Sterktequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, hoe ziek gaat mijn TIF Hazard dan wel niet worden..die heeft een 88 rating
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
wtf, hoe ziek gaat mijn TIF Hazard dan wel niet worden..die heeft een 88 rating
PSN: DePresident_![]()
Paar IF Girouds en Jeses opgepiktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat gaat er met de prijs van nup Hazard gebeuren denken jullie? Eerst stijgen omdat hij niet meer in de packs zit of meteen dalen?![]()
Waarom zou hij stijgen? Denk sowieso eerst dalen. Misschien dat hij daarna iets stijgt omdat er veel mensen zijn die de UP niet kunnen betalen maar de NUP wel, maar een daling lijkt me net als bij alle NUP spelers toch wel wat logischerquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
Wat gaat er met de prijs van nup Hazard gebeuren denken jullie? Eerst stijgen omdat hij niet meer in de packs zit of meteen dalen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stijgen omdat hij niet meer in packs zit en de up voor veel mensen te duur isquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou hij stijgen? Denk sowieso eerst dalen. Misschien dat hij daarna iets stijgt omdat er veel mensen zijn die de UP niet kunnen betalen maar de NUP wel, maar een daling lijkt me net als bij alle NUP spelers toch wel wat logischer![]()
Als ik alle UP's met IF's bekijk dan zijn er echt wel mensen voor voorkennis geweest.
Spelers als Sterling, Rossi etc die toevallig door een paar personen enkele tientallen k's omhoog zijn gepricefixed.![]()
Ik dacht dat er een hele lijst zou zijn, blijken het alleen die in dat plaatje te zijn![]()
dat ze daar zo lang de tijd voor nodig hadden
![]()
Ze zeiden van begin af aan dat dit een kleine batch zou zijn, maar dit is wel heel karig ja. Heb het gevoel dat ze uit luiheid de helft geschrapt hebben. Ik begin ook vaak braaf met het samenvatten van de eerste hoofdstukken en daarna heb ik er geen zin meer in. Zo gaat het bij EA ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef rolls-reus het volgende:
Ik dacht dat er een hele lijst zou zijn, blijken het alleen die in dat plaatje te zijn![]()
dat ze daar zo lang de tijd voor nodig hadden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Jese is wel erg handig, zat te puzzelen voor een Benzema - De Rossi team en kwam er niet echt uit (ik had twee Pogbaas nodig om uit te komen met Barfa en Griezmann) maar via LW Jese lukt het nu wel.
Bv. zo:
Modric had ook wel een UP mogen krijgen, speelt een topseizoen.![]()
Die wordt dus 91? Die zal wel wat gaan stijgen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
wtf, hoe ziek gaat mijn TIF Hazard dan wel niet worden..die heeft een 88 rating![]()
Jup. Bizar. Zijn TOTS is dan gewoon een 94 ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die wordt dus 91? Die zal wel wat gaan stijgen inderdaad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
92quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Bizar. Zijn TOTS is dan gewoon een 94 ofzo
92
91
93
52
66
Die stats krijgt hij denk ik (verschil in stats tussen de 86 en 88 doorberekend naar de nieuwe 88).![]()
damnquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
92
92
91
93
52
66
Die stats krijgt hij denk ik (verschil in stats tussen de 86 en 88 doorberekend naar de nieuwe 88)![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De stats van Jay Rodriguez lijken niet echt veel beter geworden te zijn ondanks dat zijn rating met 5 omhoog gaat.
Ik had drie Sterlings gekocht en hij is nu al 30k duurder![]()
![]()
IF Giroud alweer 40k duurder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er waren tig silvers en bronzes met dikke H2H upgrades die ze nu negeren. En bijna alleen BPL deze ronde. Typisch.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja Mane was 72 bij H2H. Heb zijn IF 3xquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren tig silvers en bronzes met dikke H2H upgrades die ze nu negeren. En bijna alleen BPL deze ronde. Typisch.![]()
![]()
Ook geüpt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh. Terwijl jij het post is die van mij plots verkocht.
Heb ik iets gemist ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Er zijn er meer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Vidal heb ik ook, nice
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zit al heel lang in mijn team joh, verkoop ik ook nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
80k lijkt me toch de max voor IF Giroud eigenlijk..ook met een UP
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, ik heb net weer even ondervonden waarom ik Fifa al weken niet meer gespeeld had.
Die ligt minstens de komende 4 weken weer onder te stoffen. Baggerspel wat gemaakt is door dom volk en gespeeld wordt door dom volk![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb mijn IFGirouds nu allemaal verkocht voor 80k. 40k netto winst per stuk ongeveer..ik vind het wel best. Kan me haast niet voorstellen dat hij hoger wordt. Verdubbeling in prijs slaat al nergens op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef Maver24 het volgende:
Al 11 pagina's met If hazards. Die zakt als een gek in elkaar zometeenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb die van mij weggedaan (PS4) en uitgeleend (PS3)quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Zo, ik heb net weer even ondervonden waarom ik Fifa al weken niet meer gespeeld had.
Die ligt minstens de komende 4 weken weer onder te stoffen. Baggerspel wat gemaakt is door dom volk en gespeeld wordt door dom volk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh fail, nou ja jullie hebben er wel voordeel van hoor!!!1!twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 06-03-2014 om 19:14:17UP'd Spanish D.Costa will come later. Look on the bright side: you'll have an UPd version for Brazil squads & one for Spanish squads. #FUT reageer retweet
![]()
![]()
Goh, jij zit zeker al op lezen Niveau 3!quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Er komt dus wel degelijk een spaanse versie van costa![]()
Die heeft geen perfect link met Atletico Diegoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
Er komt dus wel degelijk een spaanse versie van costa
O wacht die is er ook niet![]()
![]()
mañana, mañanaquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die heeft geen perfect link met Atletico Diego
O wacht die is er ook nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GVD 5 van die heb ik vandaag in packs gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef Reemi het volgende:
Chill van ze dat ze het me niet aandoen om ze allemaal op de krotte markt te moeten opzoeken.
[ afbeelding ]
nou leuk hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die heeft geen perfect link met Atletico Diego
O wacht die is er ook niet![]()
maar het goede nieuws is dat 91 hazard al weer 2.5m is op de xbox. Zie nu een bin staan van 2.5m
![]()
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 06-03-2014 om 20:23:17Transfers are postponed indefinetely, but extra happy hour is GO. #FUT reageer retweet
![]()
Typo lul.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 06-03-2014 om 20:23:17Transfers are postponed indefinetely, but extra happy hour is GO. #FUT reageer retweet
![]()
haha grapjas. Negredo ook een uppie. Die is wel nicequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
![]()
#mañanamañanatwitter:ChuBoi twitterde op donderdag 06-03-2014 om 19:16:47Later. We'll let you know wen “@lewiswalmsley19: @ChuBoi What about El Sha's 4 star skills?” reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle IF upgrades + in game stats:
http://wefut.com/en/inform-upgradesSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godverjuquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
#tim86teamsquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zo laten, of sif tevez naar cm, if vidal naar lcdm en contant lb?
Ik vind Constant niet echt super en ik blijf zelf puzzelen. Mijn favo speler uit het team is Hernanes, dus eigenlijk zou ik aanraden om hem erin te bouwen. op RCDM, Pogba LCDM en dan alsnog Constant LB.
Heb het zelf atm zo staan:
Ga denk ik toch maar eens Marchetti proberen. Handanovic is de laatste tijd ineens kut terwijl hij daarvoor goed was
En verdediging heb ik al 100x omgegooid![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hernanes is de sleutelspeler uit m'n tweede teamquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
#tim86teams
Ik vind Constant niet echt super en ik blijf zelf puzzelen. Mijn favo speler uit het team is Hernanes, dus eigenlijk zou ik aanraden om hem erin te bouwen. op RCDM, Pogba LCDM en dan alsnog Constant LB.
Heb het zelf atm zo staan:
[ afbeelding ]
Ga denk ik toch maar eens Marchetti proberen. Handanovic is de laatste tijd ineens kut terwijl hij daarvoor goed was
En verdediging heb ik al 100x omgegooid![]()
ik heb vooral mijn twijfels over constant, maar sif matuidi is ook niet geweldig en dat is tevez wel
![]()
![]()
Vanaf morgen Inter Hernanes als het goed isquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hernanes is de sleutelspeler uit m'n tweede teamik heb vooral mijn twijfels over constant, maar sif matuidi is ook niet geweldig en dat is tevez wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wissel deze twee teams af dus kan alsof maar een van beide gebruiken dan toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf morgen Inter Hernanes als het goed is![]()
![]()
Touchéquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wissel deze twee teams af dus kan alsof maar een van beide gebruiken dan toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziet er prima uit, alleen jammer van de keeper. Al zal hij vast niet slechter dan Lloris zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Boohhhhh zo ga ik het maken![]()
![]()
of heb je een beter idee?
Bij mij speelde Bonucci eigenlijk fijner dan Chiellini. Benatia heb ik pas net.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim, waarom had je jou Hazard niet verkocht in het begin, had je dikke winst kunnen maken en weer terugkunnen kopen voor minder.![]()
Omdat ik niet had verwacht dat hij zo snel en zoveel zou zakken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Tim, waarom had je jou Hazard niet verkocht in het begin, had je dikke winst kunnen maken en weer terugkunnen kopen voor minder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu gekocht voor 1,8m, staat er nu ook 1 op voor 1,9m, benieuwd tot hoever hij zakt. Er staan er heel veel op de markt en ze proberen hem allemaal te verkopen. Nu staan er wel heel veel meer 89 versies op en een stuk minder 90 versies en nog minder 91 versiesquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik niet had verwacht dat hij zo snel en zoveel zou zakken.![]()
90 versie is trouwens wel redelijk goedkoop als je kijkt naar 91 versie, 89 versie zit al bijna onder het miljoen![]()
Waarom zeg je hier dat je hem hebt gekocht voor 1.8m en op EA forum dat je er eentje zag gaan voor 1.8m die je niet hebt gekocht?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Maver24 het volgende:
TIF Hazard gekocht voor een leuke prijs, 1,8m, zie er nu geen 1 meer onder de 2m staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha, ze hoeven niet alles te weten maar ik let even op de prijs voor hem. Ik heb em inderdaad voor 1,8m gekocht en ik zag er zojuist weer 1 voor 1,8m, werd wel meteen verkochtquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je hier dat je hem hebt gekocht voor 1.8m en op EA forum dat je er eentje zag gaan voor 1.8m die je niet hebt gekocht?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Maver24 het volgende:
BOHHH, die 91 Hazard speelt fijn zeg, holy moses jezus crack on toast![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je hier dat je hem hebt gekocht voor 1.8m en op EA forum dat je er eentje zag gaan voor 1.8m die je niet hebt gekocht?![]()
![]()
maver leidt een dubbellevenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een geintje kerelquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hoe kom je daar nou bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat denk jij trouwens met Hazard, gaat hij weer stijgen in waarde of alleen maar verder dalen, zal je zien dat ik alsnog te veel heb betaald voor hem![]()
Ik zie hem eigenlijk nog wel stijgen..niet dalen. Richting TOTS pas een daling.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Wat denk jij trouwens met Hazard, gaat hij weer stijgen in waarde of alleen maar verder dalen, zal je zien dat ik alsnog te veel heb betaald voor hemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het "officiële" en het replicashirt? (dat ook gewoon 85 euro kostquote:)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen het "officiële" en het replicashirt? (dat ook gewoon 85 euro kost)
quote:Het Nike SR Nederlands Elftal Shirt Thuis is de replica versie van het shirt waarin sterspelers als Robin van Persie, Arjen Robben en Kevin Strootman te zien zijn op het WK in Brazilië. Het shirt ziet er exact hetzelfde uit als het officiële wedstrijdshirt, maar verschilt vanwege de casual pasvorm waardoor het wat ruimer zit dan de authentic versie.![]()
silver Jese was straks 135k BIN en is nu 95k nog maar. Ik had die van mij voor 140k te koop staan maar niet verkocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaliter verkopen ze die authentic shirts nooit volgens mij. Wat er in de winkel hangt zijn altijd replica's.Vaak ook iets andere stof. Zitten wel meer verschillen in ieder geval, die zie je alleen niet zo. Zelfde met de (WK/EK) ballen overigens. Die echte zijn veel duurder dan die replica's van een paar tientjes. Daar zijn de verschillen alleen veel groter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah dat scheelt wel 20 euro aan productiekosten natuurlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
moeje ma nie zo gierug zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef Tim86 het volgende:
silver Jese was straks 135k BIN en is nu 95k nog maar. Ik had die van mij voor 140k te koop staan maar niet verkocht![]()
Ah oké, dan is het wel iets meer gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Normaliter verkopen ze die authentic shirts nooit volgens mij. Wat er in de winkel hangt zijn altijd replica's.
[..]
Vaak ook iets andere stof. Zitten wel meer verschillen in ieder geval, die zie je alleen niet zo. Zelfde met de (WK/EK) ballen overigens. Die echte zijn veel duurder dan die replica's van een paar tientjes. Daar zijn de verschillen alleen veel groter.Bij die ballen is het verschil wel overduidelijk inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zoals je in een AD de optie hebt om 'user password never expires'
zo heb je in het management systeem van EA ook een optie geloof ik
'user never win'..
het is weer zover, volgens mij staat het vinkje bij mij weer aan ofzo..![]()
#IBGS![]()
Ik had gezegd dat ik niet zoveel bronze packs meer wilde openen maar ik doe het toch. Wel had ik net Nguyen in een pack![]()
![]()
Hij is nu ook al best cheap...tussen 5 en 6k maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Volgende week maar een up negredo kopen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. Maar heb nu geen coins, en hij is dan goedkoper.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is nu ook al best cheap...tussen 5 en 6k maar.![]()
Op de xbox is hij 55k, dat scheelt wel een hoopquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Jese is nu pas net onder de 100k gezakt, wat een prijs voor een 76 rated.![]()
kwijlen manquote:allemaal lekker veel waard, moet ze alleen nog even pullen
#FreeTrapz![]()
Ik ga niks meer openenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kwijlen manallemaal lekker veel waard, moet ze alleen nog even pullen
Als je coins over hebt, is dit een mooi moment om spotgoedkope SIF Matuidi's op te pikken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sorry man, alles uitgegeven aan packs. weet zeker dat ik up hazard krijgquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga niks meer openen
Als je coins over hebt, is dit een mooi moment om spotgoedkope SIF Matuidi's op te pikken.
#FreeTrapz![]()
Ik heb niet voor je geduimd. Misschien ligt het daar aan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry man, alles uitgegeven aan packs. weet zeker dat ik up hazard krijg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik heb ook geen packs geopendquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb niet voor je geduimd. Misschien ligt het daar aan?(na gister moet mijn geluk op zijn)
zal wel even een SIF matuidi oppikken thnx voor de tip
#FreeTrapz![]()
Heel veel IF's die mensen hadden gedacht dat ze een UP zouden krijgen zijn nu allemaal gedumpt op de markt voor spotprijzen![]()
Ach, gegokt en verloren met mijn laatste SIF Matuidi. Vanochtend nog 120k waard, nu nog niet de helft. Blij trouwens dat ik geen NUP Hazard heb gekocht van de week toen ik dat overwoog, was ook geen beste investering geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb ook geen packs geopend(na gister moet mijn geluk op zijn)
zal wel even een SIF matuidi oppikken thnx voor de tip
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
je had beter de TIF kunne scorenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, gegokt en verloren met mijn laatste SIF Matuidi. Vanochtend nog 120k waard, nu nog niet de helft. Blij trouwens dat ik geen NUP Hazard heb gekocht van de week toen ik dat overwoog, was ook geen beste investering geweest
maar ff zonder gekheid, nu is t moment om zo'n speler te kopen, uiteindelijk stijgt hij gewoon weer
#FreeTrapz![]()
Dat lag sowieso niet in de mogelijkheden, gezien de beperkte liquide middelenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Carnival Cup gewonnen![]()
finale onterecht gewonnen dankzij een cross op Ibarbo die de lat raakte en daarna via de keeper de goal in![]()
Karma gaf me daarom een kut pack
+Sociedad shirt![]()
![]()
![]()
8 uur verplicht college per week dit blok, pfff ben dit niet meer gewend zegvolgend blok gelukkig weer terug naar 1
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
40 uur verplicht werk per week dit leven, pfff zwaar manquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:34 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
8 uur verplicht college per week dit blok, pfff ben dit niet meer gewend zegvolgend blok gelukkig weer terug naar 1
![]()
volgend leven maar ambtenaar worden terug naar 36
vanavond mijn Brazilianen team met neymar en BPL team met aguero maar eens even testen
#FreeTrapz![]()
8 uur per week.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:34 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nja, ik moet nu wel weer een UP Vidal en Alaba kopen. En dat terwijl ik ooit nog hun IFs wilde halen, maar te duur vond.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nu 6 uur per week en ik trek het echt niet hoor...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
je moet niks hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik moet nu wel weer een UP Vidal en Alaba kopen. En dat terwijl ik ooit nog hun IFs wilde halen, maar te duur vond.![]()
blijf ook gewoon lekker met NUP vidal spelen screw them.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet dat van een soort innerlijke driftquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet niks he![]()
blijf ook gewoon lekker met NUP vidal spelen screw them.
Hm. ik zie nu pas dat UP Pogba wel bazig is.
Vanmiddag gaan de vrachtwagenchauffeurs de wegen blokkeren.
Voorvocht. Allemaal voorvocht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanmiddag gaan de vrachtwagenchauffeurs de wegen blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |