SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie actief zo op de vroege ochtendHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou altijd Gundogan doen. Met beide CB's heb ik weinig ervaring.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:07 schreef AntiHero het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met dit dilemma?
[ afbeelding ]
KPB houdt wel in dat Felipe Santana op CB moet, bij Gundo kan Dante ook nog.
[ afbeelding ]Ik heb nog niet zo veel packs geopend nee. Doe ik nooit eigenlijk, want zonde van mijn coinsquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#patsermode onquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
Nu ben ik vast nog iemand vergeten.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
misschien eens praten bij de breider stichting. duidelijke verslaving voor t openen van packs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkochtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al 2x ribery gehad en toty silva. In het begin ook nog Aguero gehad. Verder als klappers David silva. Toure. 2x Hazard. 2x Robben![]()
Neuh heb m nog in mn clubquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal de pot ook wel lekker gespekt hebben?![]()
![]()
Ah...die ga je natuurlijk pas verzilveren op het moment dat hij minstens 100k opbrengt?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Via die element inspectie tool van Chrome ergens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat hele skypegedoe? Zijn de rangen weer gesloten?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.![]()
14x bronze pack 400
9x bronze pack 750
5x silver pack 2500
40x silver pack 3750
6x gold pack 5000
77x gold pack 7500
Maar dat is maar mijn tradeaccount![]()
![]()
Ik snap dit nog steeds niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)quote:
Inloggen op de webapp
Naar Network gaan (of NET in Firebug)
Daar zoeken naar cardpack
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00FINAL batch of transfers in now LIVE in packs! http://bit.ly/1duG7sC #FUT reageer retweet
![]()
Of random wat meuk open klikkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)
Inloggen op de webapp
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel![]()
![]()
1970 al, netjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00FINAL batch of transfers in now LIVE in packs! http://bit.ly/1duG7sC #FUT reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb een mac, daar doet F12 iets heel andersquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)
Inloggen op de webapp
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
FUT op de Mac
Hoofdaccount:
29x bronze pack 400
9x bronze pack 750
12x silver pack 2500
113x silver pack 3750
14x gold pack 5000
221x gold pack 7500
Valt me nog mee, maar hier staan de speciale packs ook niet bij...![]()
In IE ook trouwens met developer toolsquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.![]()
![]()
Tjah...quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In IE ook trouwens met developer tools![]()
Fut op IEquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In IE ook trouwens met developer tools
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Drie accounts, elk in een andere browser, is keij handig. Nooit uitloggen/opnieuw inloggen etc.quote:![]()
3 miljoen aan packs uitgegeven hebben en dan nog zeggen dat je er overall profit op draait.
dat weet ik nog niet zo zeker.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra 1.4 miljoen, TOTY Lahm 750k, SIF Pedro 500k (eerste uur dat hij uit was..), Neymar 300kquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
3 miljoen aan packs uitgegeven hebben en dan nog zeggen dat je er overall profit op draait.
dat weet ik nog niet zo zeker.
Dat is al bijna 3 miljoen hoor.
En elk kut pack van 7.5k is minstens 3 a 4k waard als je maar niet alles discard.![]()
Je broer wel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb onze hond vannacht niet meer gehoord nadat ik naar boven ging. En ja, hij leeft ook nog steeds.![]()
heb nog maar 2 accounts gezien dus zal nog wel een miljoen bij komen denkquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibra 1.4 miljoen, TOTY Lahm 750k, SIF Pedro 500k (eerste uur dat hij uit was..), Neymar 300k
Dat is al bijna 3 miljoen hoor.
En elk kut pack van 7.5k is minstens 3 a 4k waard als je maar niet alles discard.![]()
maar je hebt gelijkschiet idd snel op. maar ibra wel heel veel mazzel natuurlijk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Derde account dan nog:quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog maar 2 accounts gezien dus zal nog wel een miljoen bij komen denk![]()
maar je hebt gelijkschiet idd snel op. maar ibra wel heel veel mazzel natuurlijk
14x bronze pack 400
2x bronze pack 750
1x silver pack 2500
41x silver pack 3750
2x gold pack 5000
23x gold pack 7500
Ik heb inderdaad ontzettend veel mazzel dit jaar, vorig jaar heb ik er wel dik verlies op gemaakt en in FUT 12 denk ik ook wel.
Het is niet voor niks dat ik al bijna 5 miljoen coins heb verkocht en nog zo'n 3 miljoen aan coins + waarde in spelers over heb. Zoveel trade ik echt niet bij elkaar
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.![]()
na de ieren ga ik uitverkoop houden, alle silvers enzo ook maar eens weg doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ontzettend veel mazzel dit jaar, vorig jaar heb ik er wel dik verlies op gemaakt en in FUT 12 denk ik ook wel.
Het is niet voor niks dat ik al bijna 5 miljoen coins heb verkocht en nog zo'n 3 miljoen aan coins + waarde in spelers over heb. Zoveel trade ik echt niet bij elkaar
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.
hoop dan ongeveer op 2.5 uit te komen. zit nu cash op 800K . hopelijk 300K aan ieren.
dus maar hopen dat er nog 1.4 aan spelers en consumables in de club zit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
rijke boiiquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Derde account dan nog:
14x bronze pack 400
2x bronze pack 750
1x silver pack 2500
41x silver pack 3750
2x gold pack 5000
23x gold pack 7500
Vorig jaar had ik "maar" ongeveer 3 miljoen en in FUT 12 ook zoiets.
Vorig jaar had ik veeeeeel meer dan nu, ik ben nu ook niet meer zo serieus aan het SMLENO'en.
Maar ik ga nog wel veel aan die Ieren verdienen als die duurder worden.![]()
wat is veelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
rijke boii
Vorig jaar had ik veeeeeel meer dan nu, ik ben nu ook niet meer zo serieus aan het SMLENO'en.
Maar ik ga nog wel veel aan die Ieren verdienen als die duurder worden.DuTank veel ?
of heb je minder groots ingeslagen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb best veel Ieren in mijn club die ik uit packs had.. maar dat zijn niet echt dure spelers. Toch kan het best veel opleveren als ze 500 of meer waard worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is veelDuTank veel ?
of heb je minder groots ingeslagen ?![]()
M'n Braziliaanse cheap-ass non rares zijn verdomme 3 klasse beter dan m'n vaste team. Die Jô is me een dosis goed trouwens.
Heb direct maar een variant erop gemaakt van Bundesliga spelers, die doen het ook bijzonder aardig.![]()
Ronaldinhoquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Lastpost het volgende:
M'n Braziliaanse cheap-ass non rares zijn verdomme 3 klasse beter dan m'n vaste team. Die Jô is me een dosis goed trouwens.
Heb direct maar een variant erop gemaakt van Bundesliga spelers, die doen het ook bijzonder aardig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |