quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, volgens het taakbericht zou iedere winkel het op de donderdag ontvangen.
quote:Vrijdag 7 maart komt er bij jou in de winkel minimaal 1 RAD Ariel pods binnen, afhankelijk van de omzetgrootte van de winkel. Deze RAD is bedoeld voor zaterdag 8 maart.
Laat de display tot zaterdag in het magazijn staan.
De display wordt gebruikt voor de demonstratie op zaterdag door de hostess.
Ik zie het net, ja. Wij hadden om 4:00 HB levering, dus ik heb om 5:00 een SSC aangemaakt dat wij geen rad hadden gekregen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemeen bericht, dus niet winkel specifiek...
Een zak patatquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef zakpatat90 het volgende:
Als jullie van 5 tot 8 moeten werken, wat eten jullie dan?
Patat. Het liefst een hele zak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef zakpatat90 het volgende:
Als jullie van 5 tot 8 moeten werken, wat eten jullie dan?
Als dat bij mij zo was, zou ik om half 5 bij AH zijn om een magnetronmaaltiid op te warmen en daar lekker eten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]en als je 3 keer in de week van 5 tot 8 moet?
Ja weet je, ik werk nooit van 17.00 tot 20.00, maar ik zou gewoon een maaltijd in de magnetron gooien. Er is ook altijd wel iets in de aanbieding, dus het hoeft ook niet veel te kosten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]en als je 3 keer in de week van 5 tot 8 moet?
Dank, beidequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja weet je, ik werk nooit van 17.00 tot 20.00, maar ik zou gewoon een maaltijd in de magnetron gooien. Er is ook altijd wel iets in de aanbieding, dus het hoeft ook niet veel te kosten.
Nou kijk het punt is, je komt al snel uit op iets wat niet gezond is....quote:
Alleen die stampotten zijn smakeloos, maar die stoommaaltijden en die pasta's enzo zijn wel goed te doen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Dank, beideAlleen die magnetronmaaltijden van de AH zijn echt smakeloos
Mijn inspiratie is op
maar toch bedankt!
Dan ben ik benieuwd wat je nu precies voor antwoord van ons verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Nou kijk het punt is, je komt al snel uit op iets wat niet gezond is....
Haha, maaltijdsalade vind ik geen eten... Is alleen een bak sla
Ik hoopte dat jullie een heel goed idee hadden voor iets wat lekker en gezond is. Dusja toch bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je nu precies voor antwoord van ons verwacht.
Dat vind ik wel een goed idee ja, ga eens wat opzoeken! En nu stop ik want dit is geen CUL (sorryquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen die stampotten zijn smakeloos, maar die stoommaaltijden en die pasta's enzo zijn wel goed te doen hoor
Je kunt natuurlijk ook zelf creatief zijn en een stokbrood met zalm, sla en paturain ofzo maken.
Voor de rest kun je hier kijken, met dank aan d4v1d en mujentas.quote:De VGL CAO bepaalt dat een medewerker die op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19:00 uur doorwerkt, recht heeft op een maaltijd.
Ik mag hopen dat die ouders hun kinderen lekker laten betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef OudeBok het volgende:
De jochies van het brandje zijn gisteren eindelijk gepakt.
Schade viel achteraf wel mee. 88 euro per ouder, 176 euro totaal. Hele familie kwam erop af.
Euh, jaar of 6-7. Ouder niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die ouders hun kinderen lekker laten betalen.
Hoe oud zijn ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |