Ik ben het met alles uit je post eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een 'gewichtige' reden, zelfs. Maar daar is in het geval van een part-time medewerker in een supermarkt nooit sprake van. Dit is gewoon gemakzucht van de leidinggevende in kwestie.
Maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn bepaald niet altijd hetzelfde.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou dit een gevolg kunnen zijn van de soms weinig constructieve of flexibele opstelling van de medewerker in kwestie?
Weet ik nog niet. M'n huurcontract loopt tot september en als ik dan nog geen studie heb, heb ik een halfjaar de tijd om een nieuwe kamer te vinden. Het heeft gelukkig nog geen haast dus, maar moet wel gaan nadenken wat ik wil. Aan de ene kant vind ik het heel zonde om niet meer te studeren omdat ik dan, voor mijn gevoel, voor niets zeven lange jaren op de middelbare school heb gezetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:28 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan nu doen?
Wel of geen studie?
Want als je niet gaat studeren word je je kamer uitgezet?
Of begrijp ik je verkeerd?
Het lijkt me niet makkelijk om in Amsterdam een studio te vinden!
Succes met alles in ieder geval!!
Het is in alle vakgebieden lastig om een baan te vinden, niet alleen in de media sector. Zonder werkervaring is het nog lastiger. Gelukkig zit je nog niet op de schopstoel en kun je voorlopig nog bij appie blijven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. M'n huurcontract loopt tot september en als ik dan nog geen studie heb, heb ik een halfjaar de tijd om een nieuwe kamer te vinden. Het heeft gelukkig nog geen haast dus, maar moet wel gaan nadenken wat ik wil. Aan de ene kant vind ik het heel zonde om niet meer te studeren omdat ik dan, voor mijn gevoel, voor niets zeven lange jaren op de middelbare school heb gezetenEn merk dat ik toch wat uitdaging nodig heb omdat ik anders heel lui word. Betwijfel of ik die uitdaging op m'n werk ga vinden als ik fulltime werk. Daarnaast heb ik al wel twee jaar studiefinanciering verspild. Ook weet ik niet precies welke richting ik nu op wil. Media vind ik heel interessant, maar het is heel lastig om daar een baan in te vinden. Neig daarom meer naar economische opleidingen, maar twijfel of ik dat wel leuk genoeg ga vinden
![]()
Voel me nu net als zes jaar geleden toen ik me moest inschrijven voor meeloopdagen en dergelijke
Ja, is ook wel zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is in alle vakgebieden lastig om een baan te vinden, niet alleen in de media sector. Zonder werkervaring is het nog lastiger. Gelukkig zit je nog niet op de schopstoel en kun je voorlopig nog bij appie blijven.
Tip van een ervaringsdeskundige: doe geen opleiding bij Inholland
Zodra ik mijn diploma in mijn handen heb ren ik daar de deur uitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo eigenlijk.
En ik hoor zoveel slechte verhalen over InHolland hahahaGa daar ook niet naar kijken denk ik, hoewel een van de vestigingen op 2 minuten loopafstand zit
Het enige goede aan InHolland was dat je al stagiair lekker tussen de tieten van Kim Holland mag zitten (maar of je daar nu blij van moet wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:55 schreef SLP_ het volgende:
Is het echt zo erg gesteld? HAN was ik sowieso niet van plan, was juist blij toen ik weg uit Nijmegen wasMoet trouwens zeggen dat ik de HU nou ook niet heel geweldig vond, maar dat kan ook aan de faculteit liggen.
Mocht uiteindelijk toch niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het enige goede aan InHolland was dat je al stagiair lekker tussen de tieten van Kim Holland mag zitten (maar of je daar nu blij van moet worden) totdat Doekle er een stokje voor streept
https://www.nieuws.nl/med(...)iona_Monica_InHollan
Grapje, heb soms moeite met het lezen van eindes (is dit een woord?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch "totdat Doekle er een stokje voor steekt "
Stiekum wil Doekle zelf wel 1 dagje in de week meewerken bij Kim in de productiequote:
Doekle heeft er alleen een stokje voor gestoken omdat hij zelf niet in de film mocht figureren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stiekum wil Doekle zelf wel 1 dagje in de week meewerken bij Kim in de productie
Welk Stokje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doekle heeft er alleen een stokje voor gestoken omdat hij zelf niet in de film mocht figureren.
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:36 schreef d4v1d het volgende:
Wijzigingen in R&R voor gisteren zag je toch niet terug in Plaza?
Omdat daar de PI's voor zijn. Kan je een toon meegeven aan je post.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom pas jij steeds je PI aan bij iedere post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |