Die AV was er altijd al. Maar er was enige onduidelijkheid dus hebben ze het erin gezet ipv. In een boekje /oo de website..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Deezertje het volgende:
Jongens! Wat is dat voor ongein met die handscanners? Nieuw interfaceje en accepteren voorwaarden. Heb ze voor de grap eens aangeklikt, 18 schermen!! Wie gaat dat nu lezen? Ik niet iig! Dus: wat staat er in die voorwaarden dat AH wil dat wij ze liever niet lezen?
Geen idee. Maar ik lees dan ook nooit algemene voorwaardenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Deezertje het volgende:
Jongens! Wat is dat voor ongein met die handscanners? Nieuw interfaceje en accepteren voorwaarden. Heb ze voor de grap eens aangeklikt, 18 schermen!! Wie gaat dat nu lezen? Ik niet iig! Dus: wat staat er in die voorwaarden dat AH wil dat wij ze liever niet lezen?
Wie welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik lees dan ook nooit algemene voorwaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Zo logisch vind ik dat niet. Het is alleen onlogisch dat het geweigert wordt, of hij moet daar een hele goede reden voor hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:27 schreef Hallyu het volgende:
Heb mijn eigen vakantievrijvraagformulier dingetje anderhalve maand te laat ingeleverd.![]()
Maar heb ze in de bijna vier jaar dat ik er werk nog nooit op tijd ingeleverd en nog nooit wat over gehoord dus zal wel prima zijn. Die teamleider die dat fixt die matst mij toch wel.![]()
Vind het stom dat jouw ASM dat gewoon weigert, omdat het logisch is dat je al geboekt hebt.
Een 'gewichtige' reden, zelfs. Maar daar is in het geval van een part-time medewerker in een supermarkt nooit sprake van. Dit is gewoon gemakzucht van de leidinggevende in kwestie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zo logisch vind ik dat niet. Het is alleen onlogisch dat het geweigert wordt, of hij moet daar een hele goede reden voor hebben.
Super joh!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:05 schreef SLP_ het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik me geen zorgen hoef te maken over m'n contract en dat ze wel gek zouden zijn als ze mij niet zouden laten blijven dus daar ben ik wel blij meeTwijfel heel erg of ik nog een studie wil doen, en als ik niet ga studeren moet ik m'n kamer uit. En voordat ik een nieuwe studio in Amsterdam ga zoeken wilde ik eigenlijk wel m'n kansen weten
Jazeker!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:07 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Super joh!
Ben je zeker erg blij mee?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou dit een gevolg kunnen zijn van de soms weinig constructieve of flexibele opstelling van de medewerker in kwestie?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een 'gewichtige' reden, zelfs. Maar daar is in het geval van een part-time medewerker in een supermarkt nooit sprake van. Dit is gewoon gemakzucht van de leidinggevende in kwestie.
Maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn bepaald niet altijd hetzelfde.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou dit een gevolg kunnen zijn van de soms weinig constructieve of flexibele opstelling van de medewerker in kwestie?
Of je voelt je even aangevallen. Zo bedoelde ik het echt niet, in dit geval. Gewoon een vraag of de motivatie voor de weigering van je aanvraag voortkomt uit planningtechnische motieven of uit persoonlijke overwegingen. Dat kan namelijk uitmaken voor de manier waarop je je gelijk moet gaan halen.quote:
Nogmaals: ik ga die discussie niet weer aan en ik kan het niet helpen dat je in de afgelopen discussies mijn posts verkeerd hebt geïnterpreteerd en/of dat ik 'botter' overkwam dan dat ik daadwerkelijk ben. Maar je blijft erover jammeren. Jammer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of je voelt je even aangevallen. Zo bedoelde ik het echt niet, in dit geval. Gewoon een vraag of de motivatie voor de weigering van je aanvraag voortkomt uit planningtechnische motieven of uit persoonlijke overwegingen. Dat kan namelijk uitmaken voor de manier waarop je je gelijk moet gaan halen.
Ik heb zo net een dansje gemaakt van vreugde.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Persoonlijk is het niet in ieder geval. Blij nu?
Komt goed. Jij ook met denken alles te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb zo net een dansje gemaakt van vreugde.
Succes met vrij krijgen.
Ik had je in ieder geval meteen vrij gegeven. Liefst een maand of drie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed. Jij ook met denken alles te zijn.
Kom maar met een gegronde reden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik had je in ieder geval meteen vrij gegeven. Liefst een maand of drie.
Ik denk dat we hier op FOK!, het internet, allemaal wat uitvergroten wat we bedoelen en ons misschien iets te hard uitdrukken hoor. In de praktijk is t heus wel iets anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik had je in ieder geval meteen vrij gegeven. Liefst een maand of drie.
ik vind het wel lekker zelfs ook nog een keer getest in een lab waar een bedrijf testte voor Fernandes welke smaken in de smaak vielen. Er komt ook een nieuwe smaak fanta rasbery passion.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef OudeBok het volgende:
Heeft AH ook die nieuwe Fernandes Pink Melon in assorti? Wat een sme-rig spul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |