Heul hard "viva Hollandia" brullen. Werkt therapeutischquote:
Die film is wel baas ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Dit is toch zo mooi jongens(waar is muis als je d'r nodig hebt?)
I'm a man of constant sorrow
Moet ik nog kijkenquote:
Ik kan er ook niks aan doen, zakt als hij vol is zeer snel af in de diepe krochten van de database.quote:
Nep verbaasd ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:26 schreef ddx het volgende:
[..]
En zo verbaasd zijn om de gekste dingen.
Inderdaadquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar met zulke plaatjes ben ik net een kind van 10, ik moet er altijd wel om lachen.
XOXOXquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
wolfrolf is er niet want die gaat slapen
en dat is prima
grgr
Ik kan hem nauwelijks onderscheiden van de echte Stromae.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:20 schreef borisz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oice_of_holland.html
Joostquote:Op donderdag 6 maart 2014 00:20 schreef borisz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oice_of_holland.html
Ik wist de titel niet meerquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, zakt als hij vol is zeer snel af in de diepe krochten van de database.
En als je je er waanzinnig aan stoort doe je maar een TR
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 06:10 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de beide techredacteuren van de NOS zitten in AustinDat worden fantastische reportages.
Vast voor hun eigen vermaak en natuurlijk de 'kijk mij eens bij SXSW zijn!11'-tweets. VAN ONZE CENTEN!111quote:
Oh is dat nu ja?quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast voor hun eigen vermaak en natuurlijk de 'kijk mij eens bij SXSW zijn!11'-tweets. VAN ONZE CENTEN!111
QFTquote:Op donderdag 6 maart 2014 07:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast voor hun eigen vermaak en natuurlijk de 'kijk mij eens bij SXSW zijn!11'-tweets. VAN ONZE CENTEN!111
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
QFT
Kunnen die Elger en zijn dialect niet een ravijn in wandelen ofzo?
Heerlijke plaatquote:
quote:
Laat Pino112 dat maar niet horenquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:42 schreef MarijeH het volgende:
Vannacht over het fokforum gedroomd. Droomde dat ik een topic opende voordat het vorige topic was gesloten.
tsjiftsjafquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Vogeltje88 het volgende:
En, is 3FM nog wat? Heb echt al maanden niet meer geluisterd
quote:
quote:
quote:
Nee, Ben hem nu aan het downloadenquote:
Ik kon niet wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, Ben hem nu aan het downloaden
Ze hebben er verdomme zelfs nog een plant neergezetquote:
quote:
Geniaal ook dat die deur nog droogjes open schuiftquote:
dus zo moet dat er uit hebben gezien toen ik als klein kind dwars door een raam ben gerendquote:
quote:
quote:
AUWquote:
Seb Montazquote:
Scarlett Johansson denkt daar anders overquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef Bronson het volgende:
Niets overtreft mijn foto van gisteren.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr
grlekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Scarlett Johansson denkt daar anders overVerdomme. Lastig lastig.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr
gr
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Thursday 06-03-2014 12:19 Keane Everybody's Changing Thursday 06-03-2014 04:31 Keane Is It Any Wonder Wednesday 05-03-2014 15:45 Keane Bend And Break Tuesday 04-03-2014 09:10 Keane This Is The Last Time Monday 03-03-2014 10:08 Keane Somewhere Only We Know Sunday 02-03-2014 23:03 Keane Spiralling Sunday 02-03-2014 13:15 Keane Bend And Break Sunday 02-03-2014 09:07 Keane Is It Any Wonder Friday 28-02-2014 22:41 Keane Is It Any Wonder Tuesday 25-02-2014 11:05 Keane Spiralling Tuesday 25-02-2014 01:44 Keane Is It Any Wonder |
[..]
Scarlett Johansson denkt daar anders overSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr
gr[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Zorgwekkende post, ditquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Relatief goed dagje bij Sky tot nu toe.
[..]
Scarlett Johansson denkt daar anders overHaha wat dom!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr
grOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Kreun je lekker mee?quote:
Het duurde even voordat ik hem hadquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Back to black![]()
![]()
Heb je daar ook een cover van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Wacht maar... als het straks volop zomer is ben je blijquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het mooi weer, zit ik binnen in de kou![]()
Buiten is het korte mouwen en rokjes weer, binnen is het warme truien weer.
Gotta love those Portugese houses.
Pics van jou in kort rokje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het mooi weer, zit ik binnen in de kou![]()
Buiten is het korte mouwen en rokjes weer, binnen is het warme truien weer.
Gotta love those Portugese houses.
Terecht, kutnummer, ik zou zelfs zeggen Frayselijk!quote:
Doet me denken aan die Limburgster die eens inbelde bij Timur. Die klaagde over Limburgers met een Limburgs accent. Terwijl ze dat zelf ook hadquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik. Sommige Limburgers zijn echt onverstaanbaar.
Hoorde het niet helemaal, maar waren ze nou boos omdat Limburgers ondertiteld werden?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gezeik. Sommige Limburgers zijn echt onverstaanbaar.
was duidelijk niet zijn muziek neequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een knuppelDit had je alle vijf goed moeten hebben.
Foo Fighters had ie wel moeten weten dan, en Skunk ook. Alleen Bastille vergeef ik hemquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
was duidelijk niet zijn muziek nee
dat ie foo fighters niet herkende vond ik inderdaad ook vreemdquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foo Fighters had ie wel moeten weten dan, en Skunk ook. Alleen Bastille vergeef ik hem
idd, dit had ik zelfs gewonnen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, na 11 jaar een nieuwe UI
Ik twijfel alleen tussen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Tja Seinfeld zit wel een beetje aan me vastgeroest na die 11 jaarquote:
En Seinfeld is veel toffer dan Moodyquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja Seinfeld zit wel een beetje aan me vastgeroest na die 11 jaar
Ik las Henk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja Seinfeld zit wel een beetje aan me vastgeroest na die 11 jaar
Maar ik kwam er door een meeting achter dat mensen echt dachten dat ik er ongeveer uit zou zien als Seinfeld![]()
Nou zie ik er de laatste tijd meer uit als Hank, dus is misschien wat realistischer![]()
als je het over dat logo hebt ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Pandaplint het volgende:
Flikker toch op Coen.![]()
Geloven dat dit het enige is wat ze onderzocht hebben
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Jammer dat ie hier nooit meer is
Was dat zo'n held?quote:
Alleen z'n UI alquote:
Met dit onderzoek ook. Waarschijnlijk gewoon weer een incompetente journalist die even gemakkelijk wil scoren door te focussen op de meest voor de hand liggende conclusie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je het over dat logo hebt ben ik het met je eens.
quote:"'Pas bij echt slechte dagen (regen) is het rustiger' op de Amsterdamse terrassen, zo luidt een van de bevindingen van het onderzoek door Dienst Ruimtelijke Ordening, schrijft AT5."
ik heb dit laatste onderzoek nog niet in z'n volledigheid gezien, maar toen met dat logo had ik ook iets van: dit kan toch niet. En daar bleek ook veel meer gebeurd te zijn, en leek mij een prima besparing op de langere termijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met dit onderzoek ook. Waarschijnlijk gewoon weer een incompetente journalist die even gemakkelijk wil scoren door te focussen op de meest voor de hand liggende conclusie.
Jahoor:
[..]
Ik gebruik in jouw geval vaak beste meneer/mevrouw achternaam. Ik gebruik als ik iemand niet ken vaak geachte heer achternaam.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef alors het volgende:
Waarom is er geen tussenvorm in aanhef in onze taal? 'Beste voornaam' vind ik meteen zo amicaal voor iemand die ik niet ken, maar 'geachte heer achternaam' vind ik ook weer zo overdreven, zeker voor iemand die mij wel bij de voornaam noemt en tutoyeert...
Precies, ik doe dan vaak ook Beste meneer/mevrouw achternaamquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik gebruik in jouw geval vaak beste meneer/mevrouw achternaam. Ik gebruik als ik iemand niet ken vaak geachte heer achternaam.
Goed punt heb je daar. Ik zit daar ook vaak mee te kloten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:42 schreef alors het volgende:
Waarom is er geen tussenvorm in aanhef in onze taal? 'Beste voornaam' vind ik meteen zo amicaal voor iemand die ik niet ken, maar 'geachte heer achternaam' vind ik ook weer zo overdreven, zeker voor iemand die mij wel bij de voornaam noemt en tutoyeert...
Ja dat heb ik ook maar gedaan. Toch beter te beleefd dan te amicaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik gebruik in jouw geval vaak beste meneer/mevrouw achternaam. Ik gebruik als ik iemand niet ken vaak geachte heer achternaam.
"Yo kutje,"quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goed punt heb je daar. Ik zit daar ook vaak mee te kloten.
Vaak gebruik ik maar Beste meneer/mevrouw achternaam.
Die lach ja. Maar die From Russia with love figurenquote:
Manmanmanquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:55 schreef Holenmens het volgende:
Natuurlijk moet Domien het weer over drank hebben. Man
In een uur?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Manmanman
Ik heb gister 6 bier weggetikt! Kan domien een voorbeeld aan nemen![]()
Carnaval is voorbij hequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Cee het volgende:
Kom ik er net achter dat ik gisteren 10 jaar op Fok! zit.
Was een mooi moment geweest om afscheid te nemen maar helaas, gemist.
Over 10 jaar weer een kansquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Cee het volgende:
Ah, da's wel braafquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Carnaval is voorbij he
Nee gewoon netjes verdeeld over de avond1,5 per uur gemiddeld ofzo
maar ik moest ook gewoon werken vandaag natuurlijk
Al 12 jaar en een maand hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Cee het volgende:
ERij?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-03-2014 om 20:15:445 op een ERij. #widm. Zometeen Ned 1. Maar nu eerst #moltalk met @schemer en mijn collega @keestol via http://t.co/Mxx6PmEWi7 reageer retweet
Ja, deze week is WIDM schijnbaar in ER stijl.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef Holenmens het volgende:
ERij?twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-03-2014 om 20:15:445 op een ERij. #widm. Zometeen Ned 1. Maar nu eerst #moltalk met @schemer en mijn collega @keestol via http://t.co/Mxx6PmEWi7 reageer retweet
Expeditie Robinson.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef Holenmens het volgende:
gefelicicondoleerd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Cee het volgende:
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef minthy het volgende:
Vlaggetjes, doedelzakken en roltoetertjes, rubbereend is de hele dag jarig
Drama iddquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het moet echt veranderen."
O o o, wat hebben we het slecht in Nederland.
Ai, timingquote:
Tell me about it.quote:
Nou wat is er anders dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tell me about it.
En hier hebben ze andere toetsenborden... dus een laptop hier kopen is niet echt een optie.
Laten versturen vanuit NL ook niet ivm de onbetrouwbaarheid van de post.
Azerty?quote:
azertry toetsenbord?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tell me about it.
En hier hebben ze andere toetsenborden... dus een laptop hier kopen is niet echt een optie.
Laten versturen vanuit NL ook niet ivm de onbetrouwbaarheid van de post.
Eind van de maand komen vriendinnen over met vliegtuig, mss dat die wat mee kunnen nemen.quote:
wel qwerty, maar de tekens zitten allemaal andersquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wel qwerty, maar de tekens zitten allemaal anders
als ik geld had, zou ik het mss overwegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef Pandaplint het volgende:
Koop een macbook. Kun je makkelijk zelf kiezen wat voor toetsenbord je wil
/fanboy
#ivhnwtwitter:Domien twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 09:46:45Gisteren de eerste kroegavond tijdens mijn alcoholvrije maand. Dat staat nu wel makkelijker op. reageer retweet
Ik zie het verschil niet. Maargoed, ondertussen kan je wel gewoon blind typen toch? Dan maakt het niet zo veel uit wat voor stickertje er nu op de toets staat.quote:
Hmm toch werkt dat niet echt lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Maargoed, ondertussen kan je wel gewoon blind typen toch? Dan maakt het niet zo veel uit wat voor stickertje er nu op de toets staat.
behalve dat is windows waarschijnlijk alleen verkrijgbaar in portugees of engels. Ik wil ook nederlands.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Maargoed, ondertussen kan je wel gewoon blind typen toch? Dan maakt het niet zo veel uit wat voor stickertje er nu op de toets staat.
Languagepack.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
behalve dat is windows waarschijnlijk alleen verkrijgbaar in portugees of engels. Ik wil ook nederlands.
Voor een rasechte autist als Muis is dat idd niet echt lekker werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm toch werkt dat niet echt lekker
jij snapt mijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Languagepack.
[..]
Voor een rasechte autist als Muis is dat idd niet echt lekker werken.
Stickertjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Eventueel een nieuw toetsenbord erin laten zetten is ook een mogelijkheid, heb ik ook gedaan nadat ik thee er overheen had gegooid.
Er zitten geen stickers op mijn toetsenbord, dus die wil ik er ook niet op hebben.quote:
Protesttokkiesquote:
Iedereen is geveld door de aids van Claudia.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:25 schreef Againzender het volgende:
wat een rust hier. of is dat onderdeel van Het Protest?
aha, daar ben ik resistent tegen, vandaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen is geveld door de aids van Claudia.
op kxradio is hij echt in z'n element, zeker als Fred er bij isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Bart Jan bedoel je ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef alors het volgende:
De NOS heeft weer een provinciaaltje gevonden. Allemaal even lachen mensen.
Ik lach pas als ik weet wat er gezegd werd...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef alors het volgende:
Maar als provinciaal mag je best wel Nederlands praten tegen een landelijke zender.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een stuk van RTV Noord gejat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar als provinciaal mag je best wel Nederlands praten tegen een landelijke zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |