Jawel, homo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef hairycules het volgende:
rezania op je woorden letten, je hoeft t niet per se gezien te hebben om het te weten
yeah.....surequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:37 schreef Strani het volgende:
Echte mannen letten niet op wat andere mannen doen.
Ahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:40 schreef hairycules het volgende:
en bovendien wil srani popi yopi doen
Niks popi yopi. Ik vind gewoon dat het hele 'echte mannen'-gebeuren nogal onzinnig is. Alsof er maar één type man bestaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:40 schreef hairycules het volgende:
en bovendien wil srani popi yopi doen
Serieus? Kijk je nooit rond....quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:48 schreef eleusis het volgende:
het is voor mij volkomen nieuw dat mannen zich hier druk om maken
Nee, dat klopt gewoon. Je bent gewoon een kastnicht.quote:
Goed, dat is dus m'n mening: Het is een vrij onzinnige kwestie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef hairycules het volgende:
oke ik vroeg slechts of je het ermee eens bent mr strani
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat klopt gewoon. Je bent gewoon een kastnicht.
Dat meen ik wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:53 schreef hairycules het volgende:
mootie eve serieus dat meen je toch niet.
Wat heeft dat met FOK! te maken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef hairycules het volgende:
ik ben vandaag voor t eerst op de fok dus let niet zoveel op me fokvaardigheden
Bijles in wat? Uit de kast komen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef hairycules het volgende:
ik sta open voor bijles en daar krijgt u dan uiteraard een vergoeding voor!
Nee mop, dat had je op de basissschool al moeten leren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef hairycules het volgende:
ik sta open voor bijles en daar krijgt u dan uiteraard een vergoeding voor!
Hier kan geen onderwijssysteem tegenop, vrees ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee mop, dat had je op de basissschool al moeten leren.
Oh, kunnen we samen gladde mannen checken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef hairycules het volgende:
rezania kom jij maar uit de nichtkast als je wil
Ik ben ook nieuw, dat is waar. Leuk dat het je opvalt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:54 schreef Strani het volgende:
Toch wat opvallend dat de ID's van Karelzegt en hairycules vrijwel hetzelfde zijn.
Ja ik vind het inderdaad ook heel leukquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuw, dat is waar. Leuk dat het je opvalt.
Nee nee, jij moet het mij leren, oh grote meester.quote:
Wut? Een date als betaling?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef hairycules het volgende:
maar mootie date??? voor bijles uiteraard
Die website jongeuh. kan je patronen vergelijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef hairycules het volgende:
hyman wat zeg je allemaal? gaat t goed metje
Hier ook bostmat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die website jongeuh. kan je patronen vergelijken.
Lekker stekelig, geen klachten hier.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef hairycules het volgende:
Trimme maakt stekelig tog gewoon late karel
Al is er geen combinatie tussen de borstmat en de aap. daar zou ik dan tussen vallen.quote:
Voor jou?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef hairycules het volgende:
dus een nieuwe naam voor verzinnen denk k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |