Sistani = Sextani.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:38 schreef Charismatisch het volgende:
Sistani laat van zich horen.http://www.sistani.org/arabic/statement/24906/twitter:oritperlov twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:34:53RT @zaidbenjamin: Al-Sistani voiced support for the Iraqi army in the face of the deteriorating security situation in #Mosul north of #Iraq reageer retweet
twitter:IanBrumpton twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:43:50@jonsnowC4 Incredible traffic jam as 150,000 people flee Mosul after militants take it #Iraq http://t.co/VW69S8cG60 http://t.co/P8HkU76Dq1 reageer retweet
“We are following with deep concern what is happening in Mosul and we strongly denounce terrorist acts and destruction of properties by the terrorist elements who are terrorising civilians in the city,” Shaikh Abdullah told the Iraqi minister.twitter:DTNDubai twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:48:55DTN Dubai: UAE condemns terror acts in Mosul: Zebari briefs Abdullah on situation in Iraqi city http://t.co/bqBqJZXyMX reageer retweet
Die twee provincies zijn gevallen? Lijkt me sterk. Wel zijn Hawija (Kirkoek) en Sharqaat (Saladin) gevallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef De_Ilias het volgende:
Ik lees in Arabische tweets dat Kirkuk en salahdien nu in de handen zijn van de rebellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kerkuk zal niet vallen, daar rekent de Peshmerga wel voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef De_Ilias het volgende:
Ik lees in Arabische tweets dat Kirkuk en salahdien nu in de handen zijn van de rebellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar zal en zeer zware strijd plaatsvinden idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kerkuk zal niet vallen, daar rekent de Peshmerga wel voor.
twitter:green_lemonnn twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:58:40#ISIS will succeed in reconciling Iran, US, KSA Iraq, Turkey and Syria. Couldn't happen without them. reageer retweet
twitter:awadhalabdan twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:45:19عاجل : محافظات نينوى وكركوك وديالى وصلاح الدين والانبار تحت سيطرة الثوار ،، اللهم زد وبارك reageer retweet
ik denk dat ISIS zich gaat uitbreiden tot "Islamic state of the Middle-East and North-Africa".quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:green_lemonnn twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 20:58:40#ISIS will succeed in reconciling Iran, US, KSA Iraq, Turkey and Syria. Couldn't happen without them. reageer retweet
Niet waar, ISIL zal binnen 72 uur verleden tijd zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:00 schreef Baklava95 het volgende:
ik denk dat ISIS zich gaat uitbreiden tot "Islamic state of the Middle-East and North-Africa".
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Niet waar, ISIL zal binnen 72 uur verleden tijd zijn!
Nou Sisi kunnen ze wel laten vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
Noord afrika gaat niet lukken, ze hebben daar geen grond en de mensen in noord afrika zijn niet zo extreem.
Met isis als alternatief?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef De_Ilias het volgende:
Maliki is hopeloos geworden, hopelijk zal zijn corrupte regime snel vallen.
twitter:hozanibrahim twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 14:26:56#PKK Commander, Demhat Akid: We're ready to send reinforcements to #Iraqi #Kurdistan to support and protect our people there. #Mosul, #Iraq reageer retweet
Statements door YPG en Oost-Koerdische strijdkrachten in dezelfde richting zijn ook gemaakt. Koerdische eenheid, bereikt door ISIS.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef Charismatisch het volgende:
PKK laat ook van zich horen.twitter:hozanibrahim twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 14:26:56#PKK Commander, Demhat Akid: We're ready to send reinforcements to #Iraqi #Kurdistan to support and protect our people there. #Mosul, #Iraq reageer retweet
Ik ben het ook niet eens met hun denkwijze, maar ik zie liever hun dan de sjiiet (malikie) aan de macht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het niet eens was met de denkwijze,s van ISIS.
Jammer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |