abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137420117
Vandaag maakte Nicolas Ghesquière, opvolger van Marc Jacobs, zijn debuut voor modehuis Louis Vuitton. De collectie is zeer positief ontvangen en men ziet in Ghesquière een waardig opvolger. Er lag een persoonlijke brief geschreven door de kersverse hoofdontwerper voor alle aanwezigen klaar waarin hij hen en voormalig ontwerper Marc Jacobs bedankt. Hij schrijft immense vreugde te voelen om er vandaag te mogen staan in de wetenschap dat zijn stilistische expressie één is met de filosofie van Louis Vuitton.
Anders dan bij zijn voorganger spelen schoenen geen bijrol. Te zien waren sixties kniehoge laarzen met klein hakje, laklaarzen met puntneus én enkellaarsjes voorzien met het bekende LV-monogram. Verder maakten de afwisseling tussen leer, bloemenprints en retroprints de nieuwe lijn voor Louis Vuitton anders dan wat we van zijn voorganger gewend waren. Opvallend waren de kragen scherp van vorm en de jurken en rokken, net zoals de jassen, kort waren. De tailles waren hoog en strak ingesnoerd met een ceintuur.

^O^

zie ook: LIF / Dolce & Gabbana presenteren sprookjesboscollectie
pi_137420151
Wat een lelijke tengere en ongespierde poten hebben die dames, net kraanvogels.
pindazakje
  Spellchecker woensdag 5 maart 2014 @ 17:58:35 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137420368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een lelijke tengere en ongespierde poten hebben die dames, net kraanvogels.
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:54:52 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137436849
Vind de collectie van Ghesquière veeeeel sterker dan die wat Marc Jacobs voor Vuitton maakte, daardoor was ik nooit zo'n fan van hun kledinglijn. Ook de tassen vind ik veel geslaagder dan voorheen. Ben benieuwd naar de volgende collecties!
吴 曼 迪
pi_137445588
Deze tas wil ik wel hebben. Ik schat dat die zo rond de 1000 euro gaat kosten.

donderdag 6 maart 2014 @ 15:43:34 #6
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137449375
Zeer sterke collectie inderdaad _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_145025042
Voor de liefhebbers komt Louis Vuitton nu ook met een tijdschrift.

quote:
Louis Vuitton lanceert eigen tijdschrift.

Het Franse modehuis Louis Vuitton gaat een eigen tijdschrift publiceren. The Book, zoals het tijdschrift is getiteld, zal twee keer per jaar verschijnen.

Dat schrijft Women’s Wear Daily.

Het nieuwe tijdschrift word vertaald in elf verschillende talen en zal gratis worden verstuurd aan goede klanten van het modehuis. Sylvia Jorif, een medewerker van de Franse editie van Elle, is aangenomen als hoofdredacteur.

Actrice Charlotte Gainsbourg staat op de cover van het eerste nummer. Daarnaast fotografeerde Peter Lindberg in IJsland de mannencollectie van het modehuis en werd actrice Catherine Deneuve geïnterviewd.

Tassen

Verder staat in het eerste nummer een artikel over de tassen van het modehuis. En tot slot legt hoofdontwerper Nicolas Ghesquière in het tijdschrift aan de hand van een jas, jurk en laarzen uit zijn debuutshow uit hoe hij te werk gaat tijdens het ontwerpen.

Het eerste nummer van The Book verschijnt in oktober.
bron
pi_145025079
Tof die tassen O+
Alleen kan ik niet wennen aan die tassen met maar 1 handvat.
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')