Welke homo zooiquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja want iedereen tegen paupers is PVV. Jij mag met je homo zooi niet eens in oekranie , dan word je in elkaar geslagen. #nooffence
gast je bent overduidelijk homo (als je nog in de kast zit, sorry dat ik het nu publiekelijk maak, maar iedereen weet het)quote:
Het zit nooit in het bloed. Dat kan niet. Bovendien is Duitsland ook in zo'n drie of tien jaar tijd extreem veranderd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
corruptie in dat soort landen kan niet bestreden worden. Hun lopen vijftig jaar achter op de rest van europa en zijn nog niet zo maatschappelijk ontwikkeld. Daarnaast zit het gewoon in het bloed van die vieze uitzuigers, het zijn net grieken!
Duitsers zijn harde werkers (arbeit macht frei) en die hebben nog een achterliggende reden .quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:23 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Het zit nooit in het bloed. Dat kan niet. Bovendien is Duitsland ook in zo'n drie of tien jaar tijd extreem veranderd.
Bedankt dat je mij hebt verteld dat ik homo ben ookal heb ik alleen maar vriendinnen gehad en kijk ik naar meisjes in de stad en niet naar venten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gast je bent overduidelijk homo (als je nog in de kast zit, sorry dat ik het nu publiekelijk maak, maar iedereen weet het)
jajajaquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij hebt verteld dat ik homo ben ookal heb ik alleen maar vriendinnen gehad en kijk ik naar meisjes in de stad en niet naar venten.
Ik zal het opschrijven zodat ik het niet vergeet.
De eerste keer dat ik bedragen langs zie komen, maar dit is toch niet zo goedkoop? Ter vergelijking: als particuliere afnemer betaal je excl belastingen 29ct per m3. Er werd vaak gesuggereerd dat ukraine het gas nu echt voor een fractie van de marktprijs van de russen kreeg. Dat valt blijkbaar nogal mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:08 schreef Speculant. het volgende:
Russia will buy Ukrainian state debt this year and next and will cut the price it charges for natural gas to $268.50 per 1,000 cubic meters, President Vladimir Putin said after meeting Yanukovych in Moscow yesterday.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |