abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137759169
Crazy bitches fuck the best, maar alles komt met een prijs TS-San.
You wear your smile like it was going out of fashion...
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:13:28 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_137759406
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Seam het volgende:
Jezus christus :')
Wat een psychobitch, en dat je daar nog moeite in steekt.
Dat.

Stop hiermee, TS, want hoe langer je hiermee doorgaat, hoe groter de impact die het op je heeft en hoe moeilijker het wordt om hiervan los te komen. Je zult de nasleep waarschijnlijk ook in toekomstige relaties nog gaan voelen, helaas.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_137774151
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat.

Stop hiermee, TS, want hoe langer je hiermee doorgaat, hoe groter de impact die het op je heeft en hoe moeilijker het wordt om hiervan los te komen. Je zult de nasleep waarschijnlijk ook in toekomstige relaties nog gaan voelen, helaas.
Jep. Voor dat laatste vrees ik sowieso, aangezien ik door een verleden van pesterijen en getreiter al vrij achterdochtig ben, tegen het paranoïde aan soms zelfs. Enige probleem dat ik nog heb; Ik heb nog boeken bij haar liggen, die ik niet zomaar opnieuw kan bestellen omdat 'out of print'. Het ene boek zal me aan de bips roesten, het andere boek heeft emotionele waarde voor me. (En nee; écht géén excuus om verder contact met haar te houden :P :') )
  zaterdag 15 maart 2014 @ 19:21:55 #104
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_137774832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Jep. Voor dat laatste vrees ik sowieso, aangezien ik door een verleden van pesterijen en getreiter al vrij achterdochtig ben, tegen het paranoïde aan soms zelfs. Enige probleem dat ik nog heb; Ik heb nog boeken bij haar liggen, die ik niet zomaar opnieuw kan bestellen omdat 'out of print'. Het ene boek zal me aan de bips roesten, het andere boek heeft emotionele waarde voor me. (En nee; écht géén excuus om verder contact met haar te houden :P :') )
Dan helpt het niet om nog 1 seconde langer dan nodig is bij zo een gemeen en verdorven egoïstisch iemand te blijven. Dat verdien je echt niet joh :D Zoals ik het opmerk uit je posts enz. kom je als een aardig persoon over, waar gewoon vies misbruik van gemaakt wordt door een totaal egoïstisch kut persoon. Een vrouw met verstand zou zoiets nooit doen :) Echt enkel aan haar eigen denken heet dat.
Haal dat boek op, hou het bot, zakelijk en kort en gebruik het forum om een leuker iemand te vinden is mijn advies :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_137776056
Het mooiste van het verhaal vind ik dat je vind dat haar ex opdringerig is door kaartjes te sturen en dit vervolgens zelf ook op elk onzinnig moment blijft doen naar een ex vriendin die je niet meer wil zien 8)7
pi_137777646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Het mooiste van het verhaal vind ik dat je vind dat haar ex opdringerig is door kaartjes te sturen en dit vervolgens zelf ook op elk onzinnig moment blijft doen naar een ex vriendin die je niet meer wil zien 8)7
Het hoorde bij mijn lijst aan kaarten die ik standaard naar mensen stuur. Je zou het 'mooier' moeten vinden als ik dingen zou gaan schrijven als: "Ik mis je. Ik wil je terug. Ik verlang naar je. Misschien weer een keertje daten?" (Dingen die de ex schreef)
Als ik gewoon iets in de trant: "Fijne kerstdagen of gefeliciteerd met je verjaardag", kan ik niet echt zeggen dat ik poog iets te beginnen of te onderhouden. ;)
Ik had de drive niet om van iemand weg te lopen.
pi_137777756
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Geestvolheid het volgende:
Is soms wel beter, al is t maar uit eigenbelang en zelfbehoud
pi_137781313
quote:

[..]

Het hoorde bij mijn lijst aan kaarten die ik standaard naar mensen stuur. Je zou het 'mooier' moeten vinden als ik dingen zou gaan schrijven als: "Ik mis je. Ik wil je terug. Ik verlang naar je. Misschien weer een keertje daten?" (Dingen die de ex schreef)
Als ik gewoon iets in de trant: "Fijne kerstdagen of gefeliciteerd met je verjaardag", kan ik niet echt zeggen dat ik poog iets te beginnen of te onderhouden. ;)
Zolang je kaartjes stuurt, ongeacht de inhoud, probeer je iets te onderhouden in mijn ogen.

Ik moet er niet aan denken dat een ex kaartjes gaat sturen met kerst of mijn verjaardag, het zijn niet voor niets exen. Je stuurt je overleden opa (hoop dat je die nog niet hebt) toch ook geen kaarten meer?
  maandag 17 maart 2014 @ 17:57:10 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137850405
Gast, wat laat jij over je heen lopen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 18:44:01 #110
163650 Greys
pi_137852190
quote:

[..]

Kappen met die kaartjes. Kom op zeg.
Ze belazert je steeds, ze spoort echt voor geen meter en jij blijft maar goedpraten dat je haar gezellige feestdagen of fijne verjaardag wenst. Je moet haar NIETS meer willen wensen, gewoon, standje negeer, wegwezen met dat enge wicht. Houd eens op jezelf voor de gek te houden. Het is namelijk wél een poging om 'iets te onderhouden'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 maart 2014 @ 19:48:56 #111
401956 _Dido_
Remember me!
pi_137855491
quote:

[..]

Dat doe je dus bij iedereen die uit je leven is verdwenen? Ik kan me alleen voorstellen dat ik het zou doen bij een ex die ik nog niet heb losgelaten. Ik denk dat jij minder goed los kunt laten dan je zelf denkt. Want wees nou eens heel eerlijk: verwacht je stiekem niet wat van haar als je zo'n kaartje stuurt?
And eternity in an hour.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:49:39 #112
401956 _Dido_
Remember me!
pi_137855524
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze belazert je steeds, ze spoort echt voor geen meter en jij blijft maar goedpraten dat je haar gezellige feestdagen of fijne verjaardag wenst. Je moet haar NIETS meer willen wensen, gewoon, standje negeer, wegwezen met dat enge wicht. Houd eens op jezelf voor de gek te houden. Het is namelijk wél een poging om 'iets te onderhouden'.
Jouw ondertitel :D _O_
And eternity in an hour.
pi_137855759
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
Gast, wat laat jij over je heen lopen...
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Schuldig. 1. Eerste relatie. 2. Destijds ook omdat de 'relatie' in zijn eerste tijd zo kort duurde (amper iets van 3 maanden zonder hevige uitspattingen) dat ik idd contact onderhield omdat de 'borderline-kant' niet echt zichtbaar was. De tweede keer (inmiddels wijzer en iets 'ervarener') kwam de borderline-achtige kant zó enorm naar boven dat ik me in eerste instantie geen raad wist. Dankzij dit forum, heeeeeeel heeeel heeeeeel veel lezen en verdiepen in kom je achter de pijnlijke waarheid. Het is echt niet zomaar iets dat je zomaar inziet helaas.
Maar na het ophalen/terughalen van mijn boek is het idd absoluut helemaal over. Het heeft me teveel gedaan, in zo'n kort bestek.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:48 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat doe je dus bij iedereen die uit je leven is verdwenen? Ik kan me alleen voorstellen dat ik het zou doen bij een ex die ik nog niet heb losgelaten. Ik denk dat jij minder goed los kunt laten dan je zelf denkt. Want wees nou eens heel eerlijk: verwacht je stiekem niet wat van haar als je zo'n kaartje stuurt?
Die illusie heb ik wel gehad ja. Asperger hebben is nou geen visitekaartje dat roept 'barst van de vrienden en enorm sociaal vangnet'. Daarbij is en was het enorm fijn dat je geen 'rollenspel' hoeft/hoefde te spelen omdat je normaal gesproken bij typische Asperger-trekken scheef wordt aangekeken door mensen :')
(Je ziet aan aspies sowieso helemaal niks, behalve als je er een goeie halve middag mee op zou trekken)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 maart 2014 @ 20:10:24 #114
163650 Greys
pi_137856681
Ik vind je wel verfrissend eerlijk :)
En zo gek is het niet hoor, zoveel mensen hebben wel eens (grote) problemen gehad met het loslaten van iemand waar je gevoelens voor hebt (gehad). R&P loopt ervan over, je bent absoluut niet de enige.
Je verdient alleen zoveel beter... probeer er wat meer in te geloven dat je beter verdient en gaat krijgen, alsjeblieft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137861011
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind je wel verfrissend eerlijk :)
En zo gek is het niet hoor, zoveel mensen hebben wel eens (grote) problemen gehad met het loslaten van iemand waar je gevoelens voor hebt (gehad). R&P loopt ervan over, je bent absoluut niet de enige.
Je verdient alleen zoveel beter... probeer er wat meer in te geloven dat je beter verdient en gaat krijgen, alsjeblieft.
Ik laat 'relaties' nu even in de koelkast staan om aan mezelf te werken. Deze ervaring heeft me écht niet alleen een hoop negatief gedachtegoed gegeven, maar me ook geleerd waar mijn échte zwakke plekken liggen. Ik weet dat ik beter verdien, maar ik kom die ene ware echt wel tegen. Ik ben op zoek naar diegene die me begrijpt, niet meteen bitched bij mijn 'typische auti-trekjes' en zijn of haar arm nog op zou offeren omdat ik precies hetzelfde zou doen als ik diegene daarmee kan redden.

Oa. die eerlijkheid heeft me uiteindelijk ook doen besluiten het destijds uit te maken; Zij werd té eerlijk (wie is er nou zó bizar en belachelijk eerlijk om te roepen; "Ik heb mijn ex geneukt!?" behalve áls je natuurlijk op die manier mooi van je eigen schuldgevoelens af wil komen) , terwijl ik elke keer moest nadenken: "Zal ik deze opmerking wel plaatsen, of ben ik straks weer gewoon te lomp en kwetsend bezig?!" Ik ben in de eerste periode wel eens zo eerlijk geweest toen ze me vroeg of ik haar knap vond te antwoorden met: "Je bent enorm knap, maar niet fotomodel knap ofzo." (Ja, lekker lomp eigenlijk :') )
  Moderator / Redactie FP maandag 17 maart 2014 @ 21:52:04 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137862810
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Ik ben in de eerste periode wel eens zo eerlijk geweest toen ze me vroeg of ik haar knap vond te antwoorden met: "Je bent enorm knap, maar niet fotomodel knap ofzo." (Ja, lekker lomp eigenlijk :') )
"Lieverd, ik hou van je en dat zegt genoeg."

Ja, even lekker zoetsappig :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137863198
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Lieverd, ik hou van je en dat zegt genoeg."

Ja, even lekker zoetsappig :P
Zo ben ik dan ook weer niet. Ik ben verder wel heel origineel geweest binnen de relatie. Zo heb ik uit 'het is eens iets anders als een gewone kerstkaart met tekst' een 28 stukken puzzel bij de kringloop gekocht en achterop de puzzel een hele kerstwens geschreven en hoe blij ze me (destijds) maakte. Ze was erg verrast :P
  maandag 17 maart 2014 @ 21:59:20 #118
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137863435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Maak je even een samenvatting daarna? :P
ja tvp hierom
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2014 @ 22:09:40 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137864266
ik ben wel benieuwd wanneer ze weer opduikt :)
pi_137867051
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben wel benieuwd wanneer ze weer opduikt :)
Zodra ze het ene probleem heeft weggewerkt en weer opgaat naar het andere vermoed ik helaas.
Eerst had ze een hele periode van onzekerheid en ongelukkig zijn met zichzelf. Nu heeft ze dat gehad, komen de bindingsangst en andere problemen. En daarna zal wel weer iets anders komen wat haar belemmerd in haar doen. Ik heb zo'n beetje het gevoel alsof ik Forrest Gump ben en zij Jenny is (met de problemen, onzekerheden en zonder de AIDS) die pas later begrijpt dat Forrest écht van haar houdt.
Daarbij zal ze nooit 'zelfstandig' kunnen leven, en verwacht ik een chaos van jewelste. Ze wordt zes keer in de week bezocht door allerhande coaches, begeleiding en twee keer per week therapie.

quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ja tvp hierom
Samengevat: Leuk meisje leren kennen, verliefd geworden, stomme fout gemaakt, uit elkaar gegaan, weer teruggekomen bij elkaar, hele emotionele en zware tijd gehad, zij ging vreemd, bleef vreemd gaan, vriendin krijgt woede-uitbarstingen, TS (Ik dus) had halve ruggengraat gemaakt van slagroom omdat eerste liefde en onervarenheid, nu liefdesverdriet, een leeg gevoel en gedesillusioneerd.Had het gevoel dat ik 'iets' fout heb/had gedaan binnen de relatie.

Zie overige 4 pagina's.
NOG korter samengevat: Onstuimige relatie met onstuimig meisje dat liever korte, intensieve en instabiele relaties heeft omdat ze haar shit niet op orde heeft en TS zich daarin heeft vergist.
  Spellchecker dinsdag 18 maart 2014 @ 08:25:51 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137872747
Zolang jij je zorgen blijft maken over/om haar, laat je haar dus niet los.

Dit vreet energie TS ....
pi_137875336
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:25 schreef maily het volgende:
Zolang jij je zorgen blijft maken over/om haar, laat je haar dus niet los.

Dit vreet energie TS ....
Het gaat met stapjes tegelijk wel de 'goede kant' op. Ik denk er niet de hele godganse dag meer aan en kan loslaten en sowieso helpt de realisatie dat het nooit écht iets dieps kan worden. Tenzij wonderen gebeuren en ze ineens van al haar zwaarmoedigheid afkomt. Maar ja, dat is even naïef als zo meteen naar mijn slecht gevulde rekening kijken en zien dat iemand net per ongeluk een ton op mijn rekening heeft geparkeerd. Ain't gonna happen...
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 10:33:09 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_137875381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:31 schreef Geestvolheid het volgende:

[..]

Het gaat met stapjes tegelijk wel de 'goede kant' op. Ik denk er niet de hele godganse dag meer aan en kan loslaten en sowieso helpt de realisatie dat het nooit écht iets dieps kan worden. Tenzij wonderen gebeuren en ze ineens van al haar zwaarmoedigheid afkomt. Maar ja, dat is even naïef als zo meteen naar mijn slecht gevulde rekening kijken en zien dat iemand net per ongeluk een ton op mijn rekening heeft geparkeerd. Ain't gonna happen...
zoek afleiding
  dinsdag 18 maart 2014 @ 14:01:10 #124
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137882862
en daar wil je bij zijn?
pi_137883930
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Life2.0 het volgende:
en daar wil je bij zijn?
Wilde ja. Maar ja, het is nu ook écht over. Teveel pijn, te complex personage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')