Dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Seam het volgende:
Jezus christus
Wat een psychobitch, en dat je daar nog moeite in steekt.
Jep. Voor dat laatste vrees ik sowieso, aangezien ik door een verleden van pesterijen en getreiter al vrij achterdochtig ben, tegen het paranoïde aan soms zelfs. Enige probleem dat ik nog heb; Ik heb nog boeken bij haar liggen, die ik niet zomaar opnieuw kan bestellen omdat 'out of print'. Het ene boek zal me aan de bips roesten, het andere boek heeft emotionele waarde voor me. (En nee; écht géén excuus om verder contact met haar te houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat.
Stop hiermee, TS, want hoe langer je hiermee doorgaat, hoe groter de impact die het op je heeft en hoe moeilijker het wordt om hiervan los te komen. Je zult de nasleep waarschijnlijk ook in toekomstige relaties nog gaan voelen, helaas.
Dan helpt het niet om nog 1 seconde langer dan nodig is bij zo een gemeen en verdorven egoïstisch iemand te blijven. Dat verdien je echt niet johquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Jep. Voor dat laatste vrees ik sowieso, aangezien ik door een verleden van pesterijen en getreiter al vrij achterdochtig ben, tegen het paranoïde aan soms zelfs. Enige probleem dat ik nog heb; Ik heb nog boeken bij haar liggen, die ik niet zomaar opnieuw kan bestellen omdat 'out of print'. Het ene boek zal me aan de bips roesten, het andere boek heeft emotionele waarde voor me. (En nee; écht géén excuus om verder contact met haar te houden![]()
)
Het hoorde bij mijn lijst aan kaarten die ik standaard naar mensen stuur. Je zou het 'mooier' moeten vinden als ik dingen zou gaan schrijven als: "Ik mis je. Ik wil je terug. Ik verlang naar je. Misschien weer een keertje daten?" (Dingen die de ex schreef)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Het mooiste van het verhaal vind ik dat je vind dat haar ex opdringerig is door kaartjes te sturen en dit vervolgens zelf ook op elk onzinnig moment blijft doen naar een ex vriendin die je niet meer wil zien![]()
Is soms wel beter, al is t maar uit eigenbelang en zelfbehoudquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Geestvolheid het volgende:
Ik had de drive niet om van iemand weg te lopen.
Zolang je kaartjes stuurt, ongeacht de inhoud, probeer je iets te onderhouden in mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Het hoorde bij mijn lijst aan kaarten die ik standaard naar mensen stuur. Je zou het 'mooier' moeten vinden als ik dingen zou gaan schrijven als: "Ik mis je. Ik wil je terug. Ik verlang naar je. Misschien weer een keertje daten?" (Dingen die de ex schreef)
Als ik gewoon iets in de trant: "Fijne kerstdagen of gefeliciteerd met je verjaardag", kan ik niet echt zeggen dat ik poog iets te beginnen of te onderhouden.
Kappen met die kaartjes. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Het hoorde bij mijn lijst aan kaarten die ik standaard naar mensen stuur. Je zou het 'mooier' moeten vinden als ik dingen zou gaan schrijven als: "Ik mis je. Ik wil je terug. Ik verlang naar je. Misschien weer een keertje daten?" (Dingen die de ex schreef)
Als ik gewoon iets in de trant: "Fijne kerstdagen of gefeliciteerd met je verjaardag", kan ik niet echt zeggen dat ik poog iets te beginnen of te onderhouden.
Dat doe je dus bij iedereen die uit je leven is verdwenen? Ik kan me alleen voorstellen dat ik het zou doen bij een ex die ik nog niet heb losgelaten. Ik denk dat jij minder goed los kunt laten dan je zelf denkt. Want wees nou eens heel eerlijk: verwacht je stiekem niet wat van haar als je zo'n kaartje stuurt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Jouw ondertitelquote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kappen met die kaartjes. Kom op zeg.
Ze belazert je steeds, ze spoort echt voor geen meter en jij blijft maar goedpraten dat je haar gezellige feestdagen of fijne verjaardag wenst. Je moet haar NIETS meer willen wensen, gewoon, standje negeer, wegwezen met dat enge wicht. Houd eens op jezelf voor de gek te houden. Het is namelijk wél een poging om 'iets te onderhouden'.
quote:
Schuldig. 1. Eerste relatie. 2. Destijds ook omdat de 'relatie' in zijn eerste tijd zo kort duurde (amper iets van 3 maanden zonder hevige uitspattingen) dat ik idd contact onderhield omdat de 'borderline-kant' niet echt zichtbaar was. De tweede keer (inmiddels wijzer en iets 'ervarener') kwam de borderline-achtige kant zó enorm naar boven dat ik me in eerste instantie geen raad wist. Dankzij dit forum, heeeeeeel heeeel heeeeeel veel lezen en verdiepen in kom je achter de pijnlijke waarheid. Het is echt niet zomaar iets dat je zomaar inziet helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kappen met die kaartjes. Kom op zeg.
Ze belazert je steeds, ze spoort echt voor geen meter en jij blijft maar goedpraten dat je haar gezellige feestdagen of fijne verjaardag wenst. Je moet haar NIETS meer willen wensen, gewoon, standje negeer, wegwezen met dat enge wicht. Houd eens op jezelf voor de gek te houden. Het is namelijk wél een poging om 'iets te onderhouden'.
Die illusie heb ik wel gehad ja. Asperger hebben is nou geen visitekaartje dat roept 'barst van de vrienden en enorm sociaal vangnet'. Daarbij is en was het enorm fijn dat je geen 'rollenspel' hoeft/hoefde te spelen omdat je normaal gesproken bij typische Asperger-trekken scheef wordt aangekeken door mensenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat doe je dus bij iedereen die uit je leven is verdwenen? Ik kan me alleen voorstellen dat ik het zou doen bij een ex die ik nog niet heb losgelaten. Ik denk dat jij minder goed los kunt laten dan je zelf denkt. Want wees nou eens heel eerlijk: verwacht je stiekem niet wat van haar als je zo'n kaartje stuurt?
Ik laat 'relaties' nu even in de koelkast staan om aan mezelf te werken. Deze ervaring heeft me écht niet alleen een hoop negatief gedachtegoed gegeven, maar me ook geleerd waar mijn échte zwakke plekken liggen. Ik weet dat ik beter verdien, maar ik kom die ene ware echt wel tegen. Ik ben op zoek naar diegene die me begrijpt, niet meteen bitched bij mijn 'typische auti-trekjes' en zijn of haar arm nog op zou offeren omdat ik precies hetzelfde zou doen als ik diegene daarmee kan redden.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind je wel verfrissend eerlijk
En zo gek is het niet hoor, zoveel mensen hebben wel eens (grote) problemen gehad met het loslaten van iemand waar je gevoelens voor hebt (gehad). R&P loopt ervan over, je bent absoluut niet de enige.
Je verdient alleen zoveel beter... probeer er wat meer in te geloven dat je beter verdient en gaat krijgen, alsjeblieft.
"Lieverd, ik hou van je en dat zegt genoeg."quote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste periode wel eens zo eerlijk geweest toen ze me vroeg of ik haar knap vond te antwoorden met: "Je bent enorm knap, maar niet fotomodel knap ofzo." (Ja, lekker lomp eigenlijk)
Zo ben ik dan ook weer niet. Ik ben verder wel heel origineel geweest binnen de relatie. Zo heb ik uit 'het is eens iets anders als een gewone kerstkaart met tekst' een 28 stukken puzzel bij de kringloop gekocht en achterop de puzzel een hele kerstwens geschreven en hoe blij ze me (destijds) maakte. Ze was erg verrastquote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Lieverd, ik hou van je en dat zegt genoeg."
Ja, even lekker zoetsappig
ja tvp hieromquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak je even een samenvatting daarna?
Zodra ze het ene probleem heeft weggewerkt en weer opgaat naar het andere vermoed ik helaas.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben wel benieuwd wanneer ze weer opduikt
Samengevat: Leuk meisje leren kennen, verliefd geworden, stomme fout gemaakt, uit elkaar gegaan, weer teruggekomen bij elkaar, hele emotionele en zware tijd gehad, zij ging vreemd, bleef vreemd gaan, vriendin krijgt woede-uitbarstingen, TS (Ik dus) had halve ruggengraat gemaakt van slagroom omdat eerste liefde en onervarenheid, nu liefdesverdriet, een leeg gevoel en gedesillusioneerd.Had het gevoel dat ik 'iets' fout heb/had gedaan binnen de relatie.quote:
Het gaat met stapjes tegelijk wel de 'goede kant' op. Ik denk er niet de hele godganse dag meer aan en kan loslaten en sowieso helpt de realisatie dat het nooit écht iets dieps kan worden. Tenzij wonderen gebeuren en ze ineens van al haar zwaarmoedigheid afkomt. Maar ja, dat is even naïef als zo meteen naar mijn slecht gevulde rekening kijken en zien dat iemand net per ongeluk een ton op mijn rekening heeft geparkeerd. Ain't gonna happen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:25 schreef maily het volgende:
Zolang jij je zorgen blijft maken over/om haar, laat je haar dus niet los.
Dit vreet energie TS ....
zoek afleidingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:31 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Het gaat met stapjes tegelijk wel de 'goede kant' op. Ik denk er niet de hele godganse dag meer aan en kan loslaten en sowieso helpt de realisatie dat het nooit écht iets dieps kan worden. Tenzij wonderen gebeuren en ze ineens van al haar zwaarmoedigheid afkomt. Maar ja, dat is even naïef als zo meteen naar mijn slecht gevulde rekening kijken en zien dat iemand net per ongeluk een ton op mijn rekening heeft geparkeerd. Ain't gonna happen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |