en dit:quote:Boos als ik was heb ik haar een egocentrische trut genoemd
Dit is een krasser (red. borderliner) van het zuiverste water. Ophoelen met die domme kutquote:Daarop heb ik het met haar uitgemaakt
Dat is helemaal waar, maar dat bedenk je je pas NA de relatie. Daarbij kwam ook nog eens dat ze zelfstandig in een appartement woont, maar wel 6 keer per week iemand over de vloer krijgt voor dagplanning en twee keer per week therapie heeft....quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:44 schreef awiebo het volgende:
TS....ik word al moe van jouw verhaal....
Echt.....zoek en ander.
Denk ook aan jouw toekomst. Een relatie is samen met iemand de toekomst tegemoet zien.
Geloof niet dat er een toekomst mogelijk is zo voor jou. Dan wil je dit toch niet.
Ook echt doen hè. Daar zal je leven een stuk makkelijker en leuker van wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Verder iedereen bedankt voor de wijze raad en advies. Het is idd beter om verder te gaan zonder dan mét.
Lekker belangrijk welk labeltje ze wel of niet heeft. Ze is gewoon koekoek. Wegwezen en nooit meer terug laten in je levenquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Geestvolheid het volgende:
Daarbij moet ik toevoegen dat ik de theorie borderliner bij haar heb aangehaald, waarop ze ontkennend antwoordde en dat ze daar door 5 deskundigen op is getest en dat er niet uitkwam.
Mjah. Over die labeltjes; Ik wil gewoon weten wat iemand mankeert, zodat ik eventueel iets kan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk welk labeltje ze wel of niet heeft. Ze is gewoon koekoek. Wegwezen en nooit meer terug laten in je leven
Blijkbaar denk je een hoop verstand te hebben van het gedrag van vrouwen, maar van mensen met Asperger heb je iig geen kaas gegeten. Gelukkig noem je jezelf een infantiele lul, dus wat dat betreft doe je jezelf wel recht met je reactie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Alles gelezen. Je bent een slappe zak, je bent een slecht voorbeeld voor mannen in het algemeen.
Mannen als jij zijn de reden dat vrouwen zo compleet aso worden en prinseslike gaan doen.
Je had hier al lang mee moeten kappen, ik sta echt perplex van hoeveel kansen je iemand kan geven
Walgelijk.
"Blijkbaar", "denk"...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je een hoop verstand te hebben van het gedrag van vrouwen, maar van mensen met Asperger heb je iig geen kaas gegeten. Gelukkig noem je jezelf een infantiele lul, dus wat dat betreft doe je jezelf wel recht met je reactie.
Dat was ook mijn finale uitgangspunt. Als ik haar wéér had vergeven en wéér had vergeven, had ze er nooit iets van geleerd. Ik moet in het lange eind ook 'iets' aan mensen hebben. De relatie, waarvan ik dacht dat het een project(je) was van een bootje in een fles duwen, bleek achteraf meer op het bouwen van de Ark van Noach uit tandenstokers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:32 schreef Re het volgende:
een beetje uitdaging is altijd wel interessant natuurlijk, maar je moet jezelf afvragen of je uitkomst van de uitdaging die je hebt gesteld een kans heeft van slagen... het is niet erg ergens energie in te stoppen natuurlijk maar het belangrijkste is je eigen doelen formuleren en naar toe te leven
dat laatste kan ook een mooi project zijn als het afgebouwd had kunnen worden, dat lijkt me niet het geval geweest dan is het het beste om aan een wat minder heftig project te gaan beginnenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Geestvolheid het volgende:
[..]
Dat was ook mijn finale uitgangspunt. Als ik haar wéér had vergeven en wéér had vergeven, had ze er nooit iets van geleerd. Ik moet in het lange eind ook 'iets' aan mensen hebben. De relatie, waarvan ik dacht dat het een project(je) was van een bootje in een fles duwen, bleek achteraf meer op het bouwen van de Ark van Noach uit tandenstokers.
Absoluut. Maar ik neem nu eerst wat 'ik-tijd' voor ik me in een volgend avontuur begeef. Ik heb veel kunnen ontdekken in gevoelens en gedachten, en ben weer een ervaring rijker (hoe vervelend die ook is geëindigd)quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:58 schreef Re het volgende:
[..]
dat laatste kan ook een mooi project zijn als het afgebouwd had kunnen worden, dat lijkt me niet het geval geweest dan is het het beste om aan een wat minder heftig project te gaan beginnen
Beetje overtrokken reactie, vind je niet? Mening geven kan best, maar de manier waarop jij het brengt? Alsof je met een tank een postkantoortje gaat beroven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Alles gelezen. Je bent een slappe zak, je bent een slecht voorbeeld voor mannen in het algemeen.
Mannen als jij zijn de reden dat vrouwen zo compleet aso worden en prinseslike gaan doen.
Je had hier al lang mee moeten kappen, ik sta echt perplex van hoeveel kansen je iemand kan geven
Walgelijk.
jezus wat een figuur is zij. nee jij hebt niks fout gedaan , je hebt zelfs veel van haar gepikt, meer dan een gemiddeld mens zou doen hoor. Als je het op een andere manier had aangepakt zat daar ook wel iets fouts tussen in haar ogen, zij zit in de knoop met zichzelf en reageert dat hoe dan ook op jou af, ze weet niet hoe ze met haar problemen moet omgaan.quote:En toch. Ik maak me nog iedere dag zorgen om mijn ex. Ik probeer elke keer te bekijken of ik een fout heb gemaakt, niet te jaloers/claimerig/bezitterig/klef ben geweest. Ik ben elke keer bang dat ze door haar ‘intensieve relaties’ en naïviteit in de problemen komt, en ik moet lezen dat ze een keer de verkeerde is tegengekomen (ze oogt onzeker, is klein en schuchter, voelt zich altijd bekeken door mannen, wordt seksistisch toegesproken door dronken mannen) .
Heb ik überhaupt wel iets goed of fout gedaan? Mensen om mij heen zeggen dat ik haar dankbaar moet zijn, voor alle liefde en levenslessen die ze me heeft meegegeven, omdat ik het gewoonweg niet meer weet. Ik voel me ergens zo fucking schuldig dat ik haar geen andere man heb kunnen laten zien dan ze gewend is en ik geen afscheid van haar heb kunnen nemen. Ik probeer door te leven en me op andere dingen te focussen, maar het gemis en het verdriet blijven.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort situaties? Ik hoor het heel graag.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Geestvolheid het volgende:
Mensen om mij heen zeggen dat ik haar dankbaar moet zijn, voor alle liefde en levenslessen die ze me heeft meegegeven,
Ze heeft me toch meegegeven dat ik niet voor de foute vrouw moet vallen. Dat kan je toch gebeuren. Het is mij dus gebeurt, en ik heb er van geleerd. (nogmaals, hoe kut dat ook verlopen is!)quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dankbaar? Echt? Word eens wakker man. Of ben je soms ook dankbaar als iemand je oplicht?
Je zou er trouwens goed aan doen de verhalen over foute exen en wat al niet meer ook met een korreltje zout te nemen.
Ja dat klopt helemaal, maar daar hoef je haar écht helemaal niet dankbaar voor te zijn!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Geestvolheid het volgende:
Ze heeft me toch meegegeven dat ik niet voor de foute vrouw moet vallen. Dat kan je toch gebeuren. Het is mij dus gebeurt, en ik heb er van geleerd. (nogmaals, hoe kut dat ook verlopen is!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |