Waar zit dat vogeltje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:28 schreef BlackLining het volgende:
Onderweg naar het vogeltje. En wat hebben we er zin in
Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Waar zit dat vogeltje?
Ik werd eerst bijna elke week gebeld om te werken bij die grote in Breda. Om te werken bij de Poolafdeling. Maar na 8 uur werd ik erg simpel van auto's tanken, wassen en schrijven! Kon je beter op de rentafdeling werken daar..Terreinwerkzaamheden had ik al gelijk afgeslagen, dat is helemaal kak werk daar.
Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rentafdeling is erg relaxed. Vaak gedaan op de locatie in Rotterdam, vond dat altijd wel prima.
Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijfquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Op de Rentafdeling is het zeker relaxed. Rij je nog beetje rond in de omgeving. Heb alleen we duidelijk gemaakt dat ze me eens in de zoveel weken of maanden mogen bellen.want ik haal de 8 uur werk toch wel op een dag
Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ik werkte in de zomer vaak op de rent afdeling van de LM uit Almere, alleen dan vestiging Nieuwegein. Vond dat werk wel prima, beetje rond rijden en af en toe 3 kruimels uit een auto halen... Gevraagd of ik dat ook niet in Breda kan doen gister. Nu sta ik kennelijk weer op een lijst. Vind de grote in Breda wel een relaxt bedrijf
Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:08 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Moet je in Nieuwegein niet in pak? Dat hoeft iig niet in Breda. De mensen die daar werken zijn wel relaxed! Genoeg pauzes enz. Maar ik hoef dat soort werk niet elke week te doen :p! Eens in de zoveel tijd is prima, net als dat pendelen. Het is soms dat je discussies krijgt wie wat rijdt :").
Bentleyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 06:29 schreef Sjouveur het volgende:
Ik heb een W12 wel eens in een Bentley Continental GT Speed en een Audi A8 gehad. Hetzelfde blok natuurlijk, maar wel verschillend van karakter. In de Audi is hij echt enorm soepel, alsof je een luxe jacht op wielen rijdt en in de Bentley ehhhhh ja.. is het vooral brullen :p
Dat is ook een onzin. Meestal laat ik die kinders, want dat zijn die 18/19 jarige wel :")! Maar kan nu wel veranderd zijn, heb er meer dan 5 maanden niet gewerkt daar!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat boeit me niet zo. De regels zijn wel wat minder scherp geworden daar door wisseling van personeel.
Serieus? Wat een onzin zeg.. In Nieuwegein kreeg je gewoon de sleutels uitgedeeld dus geen gedoe.
Toch grappig dat je op zaterdag ook soms werk hebt ;-)! Het is dat ik elke zaterdag bij een Renault garage werk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:54 schreef Solidberg het volgende:
Heb werk voor morgen gekregen![]()
Opel Combo van Groningen naar Oosterwolde
Ah, wat doe je daar dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Toch grappig dat je op zaterdag ook soms werk hebt ;-)! Het is dat ik elke zaterdag bij een Renault garage werk.
EW inderdaad, was even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang zij moesten wachten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 03:07 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
EW? Zo'n berichtje over een wachtrij? Kansen zijn 100% als je maar geduld hebt.
Nouja, is toch best zeldzaam tegenwoordig dat mensen überhaupt werken?quote:
Welke regio heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:04 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
EW inderdaad, was even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en hoelang zij moesten wachten.
Ik moest (nou ja, "moest", was het allang vergetenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:10 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Overijssel, omgeving Kampen/Zwolle
Klinkt niet erg hoopvol, shitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:13 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik moest (nou ja, "moest", was het allang vergeten) 2 en een half jaar wachten.
Ik had woensdag Hapert-Wijk in een Up, die later is ingewisseld voor Hapert-Winschoten in een Aygo. Bijna dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Ordinateur het volgende:
Net gebeld voor een spoedje Hapert- Wijk bij Duurstede in een Aygo.. Waar heb ik die eerder gezien hier?
Op de huurafdeling werken. Beetje administratiefwerk, auto's in de wasstraat rijden, stofzuigen, tanken, collega's in de showroom helpen als het druk is. Doe van alles daar :p. Ook wel simpele klusjes als lampen verwisselen voor klanten doe ik ook.quote:
Zo simpel vind ik dat niet bij een Renault, ik weet nog dat het bij een vorige generatie Megane een nachtmerrie wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef CitroenFrance het volgende:
Ook wel simpele klusjes als lampen verwisselen voor klanten doe ik ook.
Die laat ik ook door een monteur doen :p!! Meestal komen er van die busjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Zo simpel vind ik dat niet bij een Renault, ik weet nog dat het bij een vorige generatie Megane een nachtmerrie was
Kun je beter voor 3 tientjes een nieuwe kopen, scheelt een hoop Gedonderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:01 schreef Amoeba het volgende:
In plaats van ritjes rijden je frituur schoonmaken. Wat is dat een vies karwei zeg.
En gelukkig ben ik alleen, ik moet er niet aan denken mijn frituur te delen met 5 medestudenten.Wat een puinhoop zou dat worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |