Omgebouwd??quote:Op maandag 10 maart 2014 22:45 schreef Zolder het volgende:
Ik heb nu een 500GB HDD voor mn xbox, lekker veel ruimte
Standaard was 250 de max, er was inderdaad een 320 star wars versie, maar nu zijn er op ebay uit het niets 500GB HDD's verschenen. Note hierbij is dat er geen 500GB versie uit kan komen zonder dat Microsoft hier zelf een firmware voor heeft authenticated. Dus wellicht komt er een 500GB retail aan.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omgebouwd??
Want standaard is 250 de max toch? (tenzij je de 320 Star Wars editie wilt meerekenen).
Ik heb nog steeds een Phat Elite, dus die heeft maar 120GB. Heel irritant, want veels te weinig.
Laatst las ik in een artikel dat WD en Hitachi de laagste fail-rates hebben (oftewel de beste HDD's), en Seagate was een stuk slechter. Waar ik van baalde, want had toen net een week eerder een nieuwe 2TB Seagate HDD gekocht...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Standaard was 250 de max, er was inderdaad een 320 star wars versie, maar nu zijn er op ebay uit het niets 500GB HDD's verschenen. Note hierbij is dat er geen 500GB versie uit kan komen zonder dat Microsoft hier zelf een firmware voor heeft authenticated. Dus wellicht komt er een 500GB retail aan.
En er is een truukje waarmee je een Western Digital HDD kan flashen met een xbox 360 firmware, en dat heb ik gedaan. Je xbox hoeft hier zelf niet voor omgebouwd te zijn en het is helemaal veilig voor xbox live. Heeft me nu 47 euro gekost, en dan heb ik nog een goede Western Digital schijf in plaats van een gare Hitachi
Kwam zelf trouwens ook van een 120GB af (phat)
Ik heb de premium 20GB waarvan 13GB beschikbaar! Nooit vol geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omgebouwd??
Want standaard is 250 de max toch? (tenzij je de 320 Star Wars editie wilt meerekenen).
Ik heb nog steeds een Phat Elite, dus die heeft maar 120GB. Heel irritant, want veels te weinig.
Ik koop liever niet tweedehands, dus vandaar dat ik nog een nieuwe super-slim wil kopen het komende jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb de premium 20GB waarvan 13GB beschikbaar! Nooit vol geweest.
Yi nu nog een Xbox360 kopen is eeuwig zonde, je huidige gaat waarschijnlijk toch nog wel even mee en daarna zit je op de next-gen's en mocht de nood aan de man zijn dan koop je er eentje voor weinig op marktplaats.
Leg dat geld liever bij een One of Ps4!
Oke ik koop ook liever niet een console 2de hands maar voor hetzelfde geld werkt je huidige 360 nog 10 jaar dan is een back-up zonde joh!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop liever niet tweedehands, dus vandaar dat ik nog een nieuwe super-slim wil kopen het komende jaar.
Die PS4 komt er sowieso. Die XBO totaal geen interesse in.
Ik heb teveel goede games voor de 360, en dan vooral via XBLA, dat het zonde zou zijn om straks zonder te zitten.
Gezien de fail-rates van de 360 Phat Elite verwacht ik niet dat ie nog 10 jaar zal gaan...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik koop ook liever niet een console 2de hands maar voor hetzelfde geld werkt je huidige 360 nog 10 jaar dan is een back-up zonde joh!
Je hebt gekke overwegingen altijd Yi!
Fair enough Yi, wacht in elk geval nog even tot ze echt goedkoop weg gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gezien de fail-rates van de 360 Phat Elite verwacht ik niet dat ie nog 10 jaar zal gaan...
Laatst was de Fifa 14 bundle 150 bij MM Alkmaar, maar ik heb FIF14 al voor PS4, dus dat vond ik zonde, en ik vind 250 nog steeds iets te weinig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fair enough Yi, wacht in elk geval nog even tot ze echt goedkoop weg gaan.
Het is allemaal vrij logisch hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:59 schreef emokid het volgende:
Het rationaliseringsproces van Yi-Long is scriptie-waardig.
Ik had 'em al vrij snel vol. Installeer een paar multi-disc games zoals Rage, en het kost je al 20+ GB per game. Nu moet ik met elke nieuwe game toch weer een oude verwijderen om ruimte te maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb die 250gb nu eindelijk na een jaar of 4 vol gekregen, mede door die Games with Gold acties, snap echt niet waarom je per se 500gb moet hebben
Iedere game die ik op disc heb en wil spelen, installeer ik naar de HDD, om de lens van de DVD-player te sparen. Dan wil dat al redelijk snel vollopen. Daarnaast een aardige collectie aan XBLA opgebouwd, en ook de laatste 2 jaar wat mooie Games on Demand aanbiedingen (SSX, Dirt 3, Mortal Kombat. Witcher 2, Max Payne 3, etc etc), en dan wil het al snel oplopen hoor, qua gebruikte ruimte...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb die 250gb nu eindelijk na een jaar of 4 vol gekregen, mede door die Games with Gold acties, snap echt niet waarom je per se 500gb moet hebben
Omdat ik het haat als de DVD drive lawaai maakt tijdens het gamen, daarom installeer ik ook spellen op disc. En ik heb nu zo'n 120 spellen, dus..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Cliffy het volgende:
Ik moet er echt nog wat meer tijd tegenaan gooien, het begin word ik iig niet vrolijk van. De game op zich wel, heel de presentatie en de manier waarop alles gaat niet. Maar ik zal het ooit eens doorzetten!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is Dark Souls toch goed man! Ik wou die bijna niet gaan spelen (door al die verhalen over de moeilijkheidsgraad) maar nu staat die sowieso in m'n top 5 ever!
Ja hij is wel wat gestroomlijnder, maar het blijft een wazige Japanse game waarin onduidelijkheid goedgepraat wordt als gameplaymechanisme. Ik bedoel, dingen als die multiplayer-invaden zijn tof bedacht en echt awesome dat je geen idee hebt wat er gebeurt de eerste keer, maar dat het eerste wat je voor je neus krijgt als je de game opstart een enorm menuscherm is, dat is niet echt doordacht design...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef speknek het volgende:
Ik vond Dark Souls 1 geen reet aan. Baal wel een beetje dat deze gestroomlijnder blijkt, had ik beter hier kunnen instappen, maar ik ga geen geld verspillen aan 1 en 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |