Aaaahwquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb echt zo'n melancholische "ik mis die en die en die"-dag. Gaaayyy.
Zo voel ik me ook een beetje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb echt zo'n melancholische "ik mis die en die en die"-dag. Gaaayyy.
Geen windquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit. Zaterdag 17 en zondag 18 graden
Ik wil snel weer een meet.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Terrasjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Barbecue!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen wind
Nouja met een beetje geluk een zeewindje
Organiseer ietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil snel weer een meet.Ik heb behoefte aan mensen om me heen zodat ik niet aan m'n eigen sores hoef te denken.
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil snel weer een meet.Ik heb behoefte aan mensen om me heen zodat ik niet aan m'n eigen sores hoef te denken.
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Organiseer iets![]()
Ik kan niet verwachten dat iedereen weer deze kant op komt....
Jij komt uit het oosten, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem/Nijmegen wil ik best eens naartoe voor een meet.
Kroegje in Nijmegen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.Dan zou het wel een openbare gelegenheid worden, maar dat is zo prijzig.
Mooie vrouwen in jurkjes.quote:
Gewoon de hele avond met één drankje doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn huis is niet echt beschikbaar. Met m'n moeder, broertje en twee honden die daar lopen.Dan zou het wel een openbare gelegenheid worden, maar dat is zo prijzig.
Yeah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |