zucht, op zulke momenten mis ik mijn definitie ... heb namelijk ook zo'n foto van mezelf met die pose.. toen ik nog rond de 10/11% wasquote:
alsnog niet verkeerd, 5kg pr in 3 weken op een lift zoals bench is veel hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goed, drie weken Smolov Jr; en het resultaat is: van 1RM=85 naar 1RM=90
Fuck mij.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:38 schreef jeurse04 het volgende:
Ik heb hier nog een potje dexaprine liggen van vorig jaar. Onderhand zitten er een soort van spikkeltjes op de pillen. Is dit nog goed? Er staat geen houdbaarheidsdatum op de verpakking.Gewoon nemen phaggotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, haha ik heb er ooi zo 1tje gepost na klein half jaartje niet trainen, toen net een paar dagen weer begonnen. (Hand gebroken) toch nog wel oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zucht, op zulke momenten mis ik mijn definitie ... heb namelijk ook zo'n foto van mezelf met die pose.. toen ik nog rond de 10/11% was
sickkunt, ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Oja, haha ik heb er ooi zo 1tje gepost na klein half jaartje niet trainen, toen net een paar dagen weer begonnen. (Hand gebroken) toch nog wel oké.
ff foto er bij pakken
[ afbeelding ]
yesyes, helaas zit er nu een groot gat in, maar heb geluk ook een korte broek versie van die..quote:
Sterk kapsel, wat is er met de Vegeta stylo gebeurd?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Oja, haha ik heb er ooi zo 1tje gepost na klein half jaartje niet trainen, toen net een paar dagen weer begonnen. (Hand gebroken) toch nog wel oké.
ff foto er bij pakken
[ afbeelding ]
Sterk derde been in de linker foto, mirin'.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sickkunt, ziet er goed uit!
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon trainen, eten, slapen maatje , na paar jaar zie je er ook zo uit! (srs)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:41 schreef Lamabal het volgende:
Wat de ziekte, zulke lichamen kan ik alleen maar van dromen.
Sickeningquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:41 schreef Lamabal het volgende:
Wat de ziekte, zulke lichamen kan ik alleen maar van dromen.
ik betaal 16 euro ofzo, f4f, niet de beste .. maar wel veel losse gewichten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:54 schreef Lamabal het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor de sportschool dan?
Ik zit in zo'n boerderij en dok 25 euro de maand ofzo.
Voor mijn niveau zijn er apparaten genoeg gok ik zo.
Iemand ervaring met basic fit ?
Same here, F4F ik weiger meer dan 20 euro te betalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik betaal 16 euro ofzo, f4f, niet de beste .. maar wel veel losse gewichten.
basic fit heeft ook veel losse gewichten idd
ik stop pas zodra de pot op is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:14 schreef stoeltafel het volgende:
Mijn creatine potje begint leeg te raken. Moet je na een kuur een maandje stoppen? Iemand zei gisteren omdat je lichaam anders minder creatine aan maakt. Lijkt me sterk maar vraag het even.
Creatine werkt top, ben een stuk sterker en geen plofkop
Ik betaal 75equote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:04 schreef RaymondK het volgende:
38eu
als je dat zou willen zit er een sauna, zonnebank, fruit, sportdrank, koffie/thee groepslessen op alle gebied alles gratis te gebruiken verder.
Niet geodkoop, maar breek zowat m'n poten over hun deurmat als ik m'n eigen woning uitloop...
Dus kan alvast een nieuwe pot bestellen en direct door gaan? Lijkt mij ook wat jij zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik stop pas zodra de pot op is.
is niets van waar wat die zegt.
Precies hetzelfde verhaal hier. Klein zaaltje en maar 1 rack, maar dat ik er naartoe kan kruipen gaat boven alles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:04 schreef RaymondK het volgende:
38eu
als je dat zou willen zit er een sauna, zonnebank, fruit, sportdrank, koffie/thee groepslessen op alle gebied alles gratis te gebruiken verder.
Niet geodkoop, maar breek zowat m'n poten over hun deurmat als ik m'n eigen woning uitloop...
Tattooquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeta traint al 15+ jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:19 schreef Hiatus het volgende:
Zeta wat een beest, hoeveel jaar had je getrained na nemen van die foto?
Ben aan t cutten en voel me klein worden:(
oh sicknessquote:
zou nog ff 1x doorgaan, als dan niet lukt kleine deload.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:18 schreef Cataclyst het volgende:
Hey beesten! Zojuist deadlift gedaan en mijn voorgeschreven reps van 5/3/1 niet gehaald.. wat is het protocol nu? Just keep going of toch deloadje?
Merk ook dat mijn grip nu toch rond de 150kg begint te failen (wel alleen links) ook moeite met het begin van de lift en voel hier mijn hamstrings ook niet.. enige remedieën hier voor? Thanks!
Hij is vandaag 24 geworden. En heeft gisteren een PR deadlift raw van 900 LBS!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oh sickness
echt veruit mijn meest favoriete lifter
pfff wat een monster, ben echt benieuwd wat hij nog meer gaat bereiken... 1000lb deadlift?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij is vandaag 24 geworden. En heeft gisteren een PR deadlift raw van 900 LBS!!
Ik denk dat hij wel richting de 1000lb gaat ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pfff wat een monster, ben echt benieuwd wat hij nog meer gaat bereiken... 1000lb deadlift?
en volgens mij zit er ook nog wel ruimte in zijn squatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel richting de 1000lb gaat ja.
Wat is z'n BP eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en volgens mij zit er ook nog wel ruimte in zijn squat
560 ofzo?quote:
529 inderdaad, en een 555 in de gym.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
560 ofzo?
edit: 529 op zijn laatste meet
poeh, anders ik welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
529 inderdaad, en een 555 in de gym.
529 is 240 kilo. Daar moet ik nog even voor trainen. Brb...
Ik heb niet de illusie dat ik ooit nog aan zulke cijfers zou kunnen komen. Ik heb wel wat getallen in mijn hoofd, maar die zijn wat realistischer naar ratio van mijn leeftijd.quote:
ik ga er ook niet vanuit dat ik een 200+ bencher zal worden lolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ik ooit nog aan zulke cijfers zou kunnen komen. Ik heb wel wat getallen in mijn hoofd, maar die zijn wat realistischer naar ratio van mijn leeftijd.
Ik denk niet dat ik daar nog bij in de buurt ga komen. Dat geeft ook niet, het zou onrealistisch zijn voor me om dat te denken. Maar ik ga wel as far as I can.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga er ook niet vanuit dat ik een 200+ bencher zal worden lol
dat is het belangrijkste!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog bij in de buurt ga komen. Dat geeft ook niet, het zou onrealistisch zijn voor me om dat te denken. Maar ik ga wel as far as I can.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |