Oh, gelukkig. Er is er nog 1.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef LeBeau het volgende:
Dit is een beetje alsof je bij je familie bent, en de ouderen praten over iets wat in de jaren '70 gebeurd is.
Werkloos. Soms atletiek en bijna dagelijks sportschool of een duurloop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ben je student? Of wat is je reguliere dagbesteding?
Sorry!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef LeBeau het volgende:
Dit is een beetje alsof je bij je familie bent, en de ouderen praten over iets wat in de jaren '70 gebeurd is.
WIJ?! Naar een MEETING?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:56 schreef Luigi het volgende:
Echt! We gingen daarna met de trein. Naar 'iets' (?). Ben ook binnen geweest en heb je ex-man ontmoet. Een meeting oid?
JA IK WEET HET ECHT NIET MEER DUS!!!!11111quote:
Ang3l is niet weg, hij ligt gewoon te kotsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:57 schreef Luigi het volgende:
Sorry (. ) dat we alle homo's wegjagen trouwens.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ang3l is niet weg, hij ligt gewoon te kotsen.
Ja, en een donkerpaarse muur met een witte kast ervoor. Heel veel paars overal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:04 schreef Luigi het volgende:
Klopt het dat je een paarse bank had Drik? In Weeps?
Kijk en dit soort kutdingen onthoud ik dus weer wél he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:08 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, en een donkerpaarse muur met een witte kast ervoor. Heel veel paars overal.
Het was echt een MEGA interieur. Alsof je een folder binnenwandelde..
.
Ik weet het niet, dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:11 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds zo populair onder de homo,s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |