Dit heet oude koeien.......quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Romario kapotschoppen en je beste vrienden bedonderen brengen je ook ver.
Ik zou er echter niet mee te koop lopen, laat staan er een boek over laten schrijven als analfabeet.
Dit heet een biografie. Dan stikt het van de oude koeien. Wil je dat er alleen positief op je oude koeien wordt gereageerd moet je geen biografie laten schrijven, maar alleen je verhaal doen bij Patty Brard op SBS.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit heet oude koeien.......
Romario kapotschoppen? Dat was toch Gentile van Den Haag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Romario kapotschoppen en je beste vrienden bedonderen brengen je ook ver.
Ik zou er echter niet mee te koop lopen, laat staan er een boek over laten schrijven als analfabeet.
De Wolf had dan ook moeten reageren zoals hij tijdens zijn voetbalcarrière deed, gewoon met gestrekt been erin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:18 schreef waht het volgende:
Giel Beelen is natuurlijk ook een onuitstaanbaar pestventje.
Wat dat betreft had Kluivert zich ook eerst achter de oren moeten krabben voordat hij z'n bestseller schreef.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef tong80 het volgende:
Liet schrijven. Verder betekende Kluivert wel iets meer voor het Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:28 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat dat betreft had Kluivert zich ook eerst achter de oren moeten krabben voordat hij z'n bestseller schreef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |