Ik dacht dat Mark doodgeschoten wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:58 schreef drGoeroe het volgende:
Die laatste scene was wel extreem voorspelbaar.
Maar kijk uit naar de finale!
Ik ben al tijden papierwerk aan het invullen om haar naar mij toe te halen.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:06 schreef FoXje het volgende:
Ze hadden Joe ook nooit moeten vermoorden. Nu hoop ik dat op het einde iedereen dood gaat en Max Hardy naar Nederland verhuist om bij mij te gaan wonen
Ze gaan er qua verhaal in elk geval op een creatief hoogtepunt uit. Het is een ernstig persoonlijk verhaal voor Ryan Hardy nu, and I like it.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel jammer dat het gecancelled is, ik vond het eigenlijk voor drie seizoenen nog best sterk. Vond het ook wel sterk dat Joe dood ging eigenlijk. Mooie twist met Theo. Benieuwd wat er voor de laatste twee afleveringen op het programma staat.
Uh nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Dus dat moment waar Mike ligt te creperen is het einde van de serie?
ooh okequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uh nee?
Hij werd vorige week neergestoken in 2e aflevering toen
Net als vorige week nu ook weer een dubbele aflevering he.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ooh oke
Ik dacht dat die aflevering waar Mike werd neergestoken van deze week was en dat het was afgelopen
ik was op vakantie.quote:
Is ook wel verwarrend, twee weken op rij een dubbele afleveringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik was op vakantie.
Dus mijn series schema ligt een beetje door elkaar door die dubbele afleveringen
Er is veel grotere bagger op TV inderdaad, maar sinds Joe dood is denk ik: fuck het, cancel maar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:11 schreef Droathoah het volgende:
Ik wist niet dat deze serie gecancelled was
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre het dan nog iets met de titel van het programma te maken zou hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof einde wel. Rogue Ryan had mij ook wel tof geleken inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |