Gaat morgenavond (21 januari) van start op FOX. Is van de maker van The Vampire Diaries. Kijk hier in ieder geval erg naar uit. Afleveringen duren 60 minutenquote:Kevin Bacon jaagt op seriemoordenaars in de serie The Following, die vanaf 29 januari op SBS6 te zien is.
Naar FBI-schattingen zijn er rond de 300 seriemoordenaars in Amerika. Wat als zij met elkaar in aanraking zouden komen? Met elkaar zouden communiceren? En wat als slechts één man hier een einde aan kan maken? Dit is binnenkort te zien in nieuwe serie The Following, waar het één briljante seriemoordenaar lukt een ultiem bondgenootschap van volgers op te zetten om zijn levenswerk af te maken.
SBS6 volgt de Amerikaanse uitzendingen met een week, waar de eerste aflevering op 21 januari wordt uitgezonden. De serie is gemaakt door Kevin Williamson (Scream). Centraal staat de rol van goed versus kwaad, met James Purefoy als psychopathische seriemoordenaar en vertegenwoordiger van het allerergste kwaad.
In 2003 is het Ryan Hardy (Kevin Bacon) die de seriemoordenaar achter de tralies weet te krijgen, nadat deze 14 studentes heeft vermoord op de universiteit waar hij werkt als docent literatuur.
In tegenstelling tot het eerste onderzoek heeft Ryan Hardy ditmaal niet de leiding. Tien jaar later lijkt hij in niets nog op de persoon die destijds de seriemoordenaar kon oppakken. Nog steeds geplaagd door de klopjacht van 10 jaar geleden is er lange tijd niets meer van hem vernomen en komt hij terecht in een neerwaartse spiraal. Dit nieuwe onderzoek is zijn redding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het einde?![]()
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef Kw4Kje het volgende:
Nee hoor je bent niet de enige, volg het nog steeds met plezier. Weet niet waarom, maar het is altijd de eerste serie die ik pak als er een nieuwe aflevering uit is.
Het kakt weer net zo hard in als vorig seizoen helaasquote:Op zondag 30 maart 2014 08:52 schreef FoXje het volgende:
Vond de laatste ep toch wat minder, vind dat Korban gedoe dom.
Nou, dat had je dan toch eventjes verkeerd bedachtquote:Op donderdag 3 april 2014 07:59 schreef FoXje het volgende:
Hoe kan zo'n Lily Gray nou al die resources hebben, echt irritant. Kijk alleen nog maar om te zien hoe Joe haar aan een mes rijgt
Had toch gekundquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nou, dat had je dan toch eventjes verkeerd bedacht
Klopt, is halverwege seizoen 2 aangekondigd.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:20 schreef FoXje het volgende:
Ik las dat er een 3e seizoen komt ... weet niet of ik dat nog ga kijken. Vond de finale van seizoen 1 wel prima ...
voor mij nietquote:Op donderdag 24 april 2014 15:25 schreef FoXje het volgende:
Nog 1 ep en dan is seizoen 2 voorbij.
En dan is het voor mij ook voorbij.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 30 april 2014 01:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Ben benieuwd wie Mark nu gebeld heeft en met hem weg rijdt
halverwege seizoen 2 heeft FOX seizoen 3 besteldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af![]()
Was het al zeker dat er S3 kwam of nog niet?
Topquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
halverwege seizoen 2 heeft FOX seizoen 3 besteld
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint?
nee mang ryan hardy doet vette ninja kick en ownt die bitchquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Daarom gaat beeld snel op zwart.duuh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |