Je klinkt als een ADD-erquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Nee ben geen autist en heet er niet veel mee te maken. Ik heb moeite met nee te zeggen heb je al begrepen zie ik, had voor deze relatie ook geen zelfvertrouwen die zij toen wel omhoog heeft weten te halen .
Ik zou haar dumpen, zij zuigt volgens mij zoveel energie, dat het alle toekomstige relaties zal benadelen. Good luck.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Dat ik erover moet praten om heel misschien het te verbeteren. Of gewoon afbreken
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:58 schreef Koral het volgende:
[..]
TS bij aanvang van dit topic leg je de oorzaak nog bij jezelf (zie je eigen titel). Nu een aantal reacties later overweeg je afbreken?
Heb je wel een eigen mening/ persoonlijkheid? Je gaf zelf aan dat ze positieve dingen in je naar boven heeft gehaald. Ik denk dat deze vrouw nog veel meer in je naar boven kan halen.
Er werd hier eerder gezegd "grow some balls". Ik zeg grow some personality. Accepteer ook haar mindere punten. Maak elkaar sterker.
GO!!quote:
En je bent weer in haar val gelopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:
We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Je was/bent er dus niet klaar mee. Punt.
Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm wel hoor. Het idee dat je iets hebt met iemand of dat iemand van je houdt is erg fijn.
Dit, mi mang.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
Shit nigger, zelden iemand gezien die zo hard het slaafje van zijn bitch was.
Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Zij zegt dat mijn personality juist erg goed is dat ze daarom overal heel serieus mee is. Ik heb nu net met haar gepraat en ben eerder opgelucht want hoe het begon was het beter, zo kreeg ik ook gevoelens met haar. Vond het afbreken geen goed plan dus heb er rustig met haar over gepraat. Ze heeft wel gehuild helaas maar als het mij nog pijn doet als ik haar zie huilen dan kan ik haar niet loslaten. Dus heb de ballen verzamelt en het op een zo min pijnvolle manier aan haar verteld. Maar we proberen het op een manier waarvan ik denk hoe het hoort:
We gaan onze eigen gang en doen waar we zin aan hebben en praten wanneer . Leuk sveertje is er nog niet..
inderdaad. Ben blij dat ik met haar gepraat heb in ieder geval. Het was zeker nodig en ik heb haar alweer zien lachen, ze geeft mij ruimte. Ik heb deze hele procedure met een kalme stem uitgevoerd en ben blij dat ze begrip toont, en dat heb ik ook voor haar want zie; zij is 2 maand voordat ik iets met haar had verhuist naar een totaal andere plek, en al haar vrienden wonen ver weg dus ze had ook niet veel meer. Maar zij voelde zich daarom alleen als ik weg zou gaan naar vrienden, en plezier zou hebben. Dit kan ik ook wel indenken maar dat betekent niet dat ik mijn vrienden daardoor niet meer kan zien. Heb ook paar keer toen vrienden hier gehad en die hebben ook wel met haar gepraat zodat ze misschien iets beter beeld heeft met welke mensen ik omga. En omdat ze in Noorwegen in de buurt waar ze nu zit niet veel heeft kijkt ze er heel erg naar uit om hier een keer te komen. voor mij voelt het als een enorme last van m'n schouders nu ik erover gepraat heb. en ben blij dat ik in een korte tijd de ballen heb voor heb kunnen verzamelen om erover te beginnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze zegt dat je persoonlijkheid goed is omdat dat erg bij haar persoonlijkheid past. Haar claimende gedrag zou kunnen verklaard worden door dat ze van voorspelbaarheid houdt en graag zekerheid heeft. Als je daar mee om leert gaan dan voelen heel veel mensen zich vertrouwd bij jou!
Dat mensen huilen is normaal. Heb begrip voor haar gevoel, maar blijf tegelijkertijd haar verstand aanspreken door haar met kalme stem te herinneren dat alles goed komt.
Je zult er beide sterker uitkomen, meer vertrouwen als jullie elkaar kansen geven en kijken naar de redenen waarom het wel goed zal gaan ipv te handelen naar redenen waarom het misschien niet goed gaat.
Nee ze heeft mij daarom niet om gekregen. Zij is bereid om zich wat aan te passen om mij ruimte te geven, wat ik zie als iets goeds. en wil alles niet zomaar opgeven , heb nu 5 maanden een relatie haar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de TS maar een zielig weekdier. Ze begint te huilen en meteen is hij om.
Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, al schetst dat hier niet echt het beeld als ik de TS moet geloven.
vertrouwen is er zeker welquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GO!!
GET TO DA CHOPPA!!
Maar anyway, dit gaat hem dus niet worden.
In een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en als dat niet gaat, tsja, dan wordt het een beetje lastiger allemaal
Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het fijn dat je het idee hebt dat iemand van je houd. Maar dat betekend niet dat je elke seconde van je vrije tijd met elkaar geïsoleerd van de buiten wereld op Skype moet zitten. tuurlijk vind het fijn als ik met haar kan praten. Maar omdat we teveel op Skype zaten hadden we niks om over te praten en dat irriteert. Ik wil niet zo snel opgeven en ben daar dus ook niet mee begonnen toen ik haar alles verteld heb. Misschien had ze er een reden voor dat ze zo claimend was en dat had ze voor sommige dingen. niemand is perfect dus ik moet haar kant ook horen wat zij vind. Ik ben verder heel open met haar over alles alleen als het gaat over onze relatie is het wat lastig of als er iets is.
Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef R-Tech het volgende:
Ook meegemaakt inderdaad, was nog in NL maar situatie was bijna hetzelfde.
Uiteindelijk nog een relatie van 7 jaar mee gehad, maar toch stuk gelopen, omdat we te verschillend waren.
Bijna elk meningsverschil werd op een gegeven moment bijna uitgevochten.![]()
TS, neem van mij aan, hier win je niks mee. Bail! En geniet nog even van je leven
Ze heeft je goed afgericht....quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef Mattie3001 het volgende:
[..]
Ja in het begin ook wel wat last van gehad. Maar wij praten normaal heel open met elkaar over alles. En wij respecteren elkaars mening dus hebben we eigenlijk nooit een discussie om iemands mening.
Ik kan haar ook niet alles kwalijk nemen want als zij niet weet wat mij irriteert. Hoe weet zij dan wat er aan de hand is. Ik denk dat ik toch ook wel een grote factor ben geweest door het stil houden over dingen i.p.v erover te praten.
Klopt, en daar hebben wij het ook over gehad, want er is simpelweg niet altijd iets om over te praten. En dat snapt ze ook en gesprek materiaal krijg je door soms dingen te doen zoals naar vrienden te gaan, hobby, etc. ik stoorde mij niet erg aan de stiltes, zij keek t.v. en ik keek iets op het internet maar het kan voor haar misschien een beetje lullig aanvoelen als je op Skype zit cam aan en kijken beide een andere kant op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Stiltes moeten er gewoon kunnen zijn, helemaal als je zo lang op skype zit. Als jij dat ook vindt en zij niet (i.a.w. er moet altijd geforceerd wat gezegd worden) dan matcht het daarin niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |