SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die gasten krijgen het veel te comfortabel, waardoor ze lui worden.
Het zou een goed begin zijn als de redactie de stekker uit die markten trekt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:32 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen![]()
Andrea zei gister dat ze om half 10 op het land zou staan.
Nog niet gespot he?
Ik hoor haar in mijn oorquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:32 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen![]()
Nog niet gespot he?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kreeg net een heel raar visioen.
Miss Montreal in Utopia en stottert.
Andrea gaat haar vertellen dat ze haar kan helpen.
Sanne gaat helemaal uit haar dak en zet Andrea zonder stotteren op haar nummer.
Heeft ze ook gezegd wel land? Bonaire, Amsterdam, Aalsmeer, in de tuin in Bergen?????quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:32 schreef Persefoneia het volgende:
Morgen![]()
Nog niet gespot he?
Dat wist je niet, maar Andrea is 5 jaar lang logopedist geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
1 van die vier vind ik wel goedquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd wel land? Bonaire, Amsterdam, Aalsmeer, in de tuin in Bergen?????
Ben er al een tijdje uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Alsof je er een wekkertje voor gezet hebt.
Doe maar A'dam, misschien kan ze de Arena beplantenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd wel land? Bonaire, Amsterdam, Aalsmeer, in de tuin in Bergen?????
Sorry omaquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor haar in mijn oorJe hebt haar wakker getypt
Eens. Ze is de enige die soms voor wat reuring zorgt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:39 schreef Voxs het volgende:
Oke ik zeg het officieel. Mits JDM geen nog gekker of slimmer of raarder type op stal heeft staan, mag Andrea wat mij betreft nog wel even blijven.
quote:
Sorry, ik blijf zitten waar ik zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:39 schreef Voxs het volgende:
Oke ik zeg het officieel. Mits JDM geen nog gekker of slimmer of raarder type op stal heeft staan, mag Andrea wat mij betreft nog wel even blijven.
Een zonnebadende surinamer .quote:
Ik zie ook nog wel graag een echte breuk in de vriendschap van Lot en Bill ( de voortekenen zijn er al) met veel gescheld en gehuil en de jongens die op hun tenen lopen en geroddel en dat Lot dan wordt uitgekotst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eens. Ze is de enige die soms voor wat reuring zorgt.
Het is Ruud zie ik netquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Het is je vergeven, kijk wel naar een knallende Lau
ZIE ONDER
![]()
Mischien levert haar dochter als nieuwe bewoner leuke televisie op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:39 schreef Voxs het volgende:
haha ;-)quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf zitten waar ik zit.
Welcome to...quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie ook nog wel graag een echte breuk in de vriendschap van Lot en Bill ( de voortekenen zijn er al) met veel gescheld en gehuil en de jongens die op hun tenen lopen en geroddel en dat Lot dan wordt uitgekotst.
(man ik wist niet dat ik dit kantje in me had..)
quote:
quote:
Hij is niet verliefd op haar. Is het toch zo dan heb ik medelijden met alle meisjes waar hij verliefd op is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:45 schreef soyChantal het volgende:
haha billy wil de hele tijd tegen ruud aankruipen maar hij heeft zn hoofd de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |