Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:14 schreef Murdera het volgende:
R&P / snel geïrriteerd naar vriendin
Wauw.
kan toch niet echt zijn ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:19 schreef ntm het volgende:
[..]
HahaIk had jouw post niet eens gelezen maar wilde al quoten uit dat topic
mi gado mi jezusquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:14 schreef Murdera het volgende:
R&P / snel geïrriteerd naar vriendin
Wauw.
ja oke, maar je gaat toch niet elk vrij moment op skype zitten. dan heb je toch totaal geen leven meer over? (als hij dat al had)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, er zijn echt zulke mannen waar vrouwen zo overheen lopen.
waarschijnlijk had hij dat daarvoor al niet. Waarschijnlijk kent hij die chick via het internetquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar je gaat toch niet elk vrij moment op skype zitten. dan heb je toch totaal geen leven meer over? (als hij dat al had)
Ja 5 uur per dag nog welquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar je gaat toch niet elk vrij moment op skype zitten. dan heb je toch totaal geen leven meer over? (als hij dat al had)
en dan is ze nog niet eens naaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je me een keer over omdatappel heen laat gaan kom ik ook wel een keer over jouw bakkes heen.quote:
Ik ben bang dat ik je aanbod af moet wijzen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je me een keer over omdatappel heen laat gaan kom ik ook wel een keer over jouw bakkes heen.
homoquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je aanbod af moet wijzen.
nee man, ik krijg alsmaar vreemdere dromen, paar dagen gelden was het "the end is near"quote:
bob plsquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
nee man, ik krijg alsmaar vreemdere dromen, paar dagen gelden was het "the end is near"
nu moest ik mijn bankrekening leeghalen
geloof het of niet, maar 75% gewoon via googlequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af of ik überhaupt wil weten waar wise al die gifjes vandaan haalt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar 75% gewoon via google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |