Als dat ondanks de pcm is en hij blijft jammeren zou ik even de HAP bellen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ruk. Ondanks twee paracetamol heeft hij inmiddels 40.3....en hij jammert bijna voortdurend. Het helpt niet mee dat ik overmorgen naar de VS vlieg
(en ik zojuist ontdek dat mijn portemonnee onvindbaar is. Niet zo mijn dag
)
Helemaal niet meegekregen dat ze er zijn! Van harte, wat zijn ze mooi en wat een lekker gewicht beide! En wat een nare bevalling, je kind zo ter wereld zien komen is heftig, weet ik uit ervaring, wat fijn dat ie het snel goed ging doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat sneu voor je mannetje CS. Gelukkig heeft hij wel nog even lekker bij je kunnen slapen. Beterschap! En ai dat klinkt niet goed zo'n hoge temp. Wat de anderen zeggen inderdaad even overleggen met de HAP?
Kyara wat tof van M. dat hij gewoon het kippenhok open doet. Is hij erin geweest?
Ik ben zo enorm trots op onze grote peuter. Gisteren heeft ze kennis gemaakt met haar broertjes. Ze ging al weken kijken of de broertjes in de bedjes lagen, maar kwam natuurlijk telkens van een koude kermis thuis. Dus gisteren hebben we bij thuiskomst de broertjes in de bedjes gelegd en toen L. thuis af laten leveren door haar oom. We vroegen L. of de broertjes er al zouden zijn en ze zei: "ik denk het niet hoor." Maar ze ging wel kijken. Ze was helemaal flabbergasted toen bleek dat er een babietje in het eerste bedje lag. En kijk nou papa en mama, in dat bedje is er ook één. Ze zei gelijk: "we moeten sluipen want ze slapen."Wát een fijne eerste kennismaking was dat.
L. gedraagt zich tot nu toe fantastisch en helpt heel goed en heel veel mee. Natuurlijk wil ze zelf ook af en toe aandacht, maar daar is tijd genoeg voor en ze snapt ook dat ze soms even moet wachten en doet dat ook keurig. Vanmorgen heeft ze samen met de kraam T. gewassen en kleertjes uitgezocht, enorm schattig allemaal. Tot nu toe is het echt een grote trotse zus. De broertjes krijgen regelmatig een kus en knuffel en ze wil alles met ze delen. Ze zei net ook nog iets schattigs: "ik denk dat de broertjes even naar zolder willen want ze willen mijn kamer wel even zien." Lekkerding.
En ze zei ook nog: "mama wat heb je een kleine buik, nu kan ik weer op schoot zitten hè."
Dankjewel! Tot nu toe is de kraamtijd in ieder geval fantastisch, we zijn enorm aan het genieten.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Helemaal niet meegekregen dat ze er zijn! Van harte, wat zijn ze mooi en wat een lekker gewicht beide! En wat een nare bevalling, je kind zo ter wereld zien komen is heftig, weet ik uit ervaring, wat fijn dat ie het snel goed ging doen.
Ik hoop dat je zelf ook snel zal herstellen en ik wens je een fijne kraamtijd toe!
Ja ze noemt ze "broertjes". Maar als we er eentje vast hebben zegt ze wel soms: "dit is T toch?" of "dit is S toch?" Het klinkt wel echt enorm schattig.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie kennismaking Nikki! Noemt L ze ook echt broertjes? M noemt zijn zusjes ook vaak "zusjes", hoewel hij hun namen natuurlijk prima kent.
Ik kon nog voorkomen dat hij het hok in ging en de kip het hok uit. Daarna wel een meltdown voor het ho want hij wilde de kip aaien
Ik was kwaad en sloeg tegen de kast aanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Susie het volgende:
Wat lief Nikki![]()
CS Beterschap voor M.![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen PE? Gebroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |