abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137777497
Mex zijn psz is een lokaal in het buurthuis met speelgoed en een speeltuintje en knutselwerkjes stellen niks voor en er zijn geen pedagogische toestanden.
Is echt goed genoeg voor een peuter hoor;)
Wel een trappetje, maar krijg elke dag netjes hulp met mijn buggy.

Je onderbuikgevoel lijkt me idd het belangrijkste!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:52:35 #277
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137781320
Ik ben voor Rayen om een keuze te maken voor psz op bezoek gegaan bij 2.
1 daarvan was een kinderdagverblijf met een peuterspeelzaalgroep en de andere een "echte" peuterspeelzaal.
Bij het kinderdagverblijf met peuterspeelzaalgroep vond ik het maar rommelig overkomen in mijn ogen. De juf daar meldde dat ze als groepsactiviteit het liefst danste :{

Bij de peuterspeelzaal waar hij nu zit vind ik het prima geregeld. Ze beginnen met een kring dan word ieder kind apart welkom geheten en tellen ze hardop alle kinderen.
Er word gewerkt met thema's die ze uitgebreid behandelen. Nu bijvoorbeeld is het thema ziek zijn en een deel van de inrichting word daar op toegepast.
Er word een winkeltje neergezet waar pleisters en hoestdrankjes gekocht kunnen worden. Beren en poppen worden beter gemaakt en natuurlijk een toepasselijk voorleesboek erbij.
En er wordt natuurlijk veel, heel veel gewoon gespeeld.
Ook vind ik het aanbod van speelmateriaal, puzzels, verkleedkleren en wat al nog meer veel beter op deze peuterspeelzaal geregeld dan die andere.

Danic :o wat een grote meid is ze al geworden zeg !
Rayen 2½ jaar!
pi_137790277
Dat je peuter om 5 uur panisch roept en probeert de poep uit haar luier te krijgen -O-
Kind heeft een schimmel, dus de paniek begrijp ik wel. Het half uur poetswerk is minder feest in de nacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137790982
Wat rot Vanyel. Kon ze daarna nog een beetje slapen!

M werd om half 6 overstuur wakker. Normaal valt hij na een knuffel direct weer in slaap, maar nu gloeide hij zo dat ik even getemperatuurd heb: 39.7. En toen was hij dus klaar wakker, maar na een fles wilde hij wel in het grote bed verder slapen (mijn lief is het weekend naar haar familie, dus plek zat :P ) :P Ik had er een hard hoofd in, want hij wil nóóit bij me slapen. Hij werd nog even huilend wakker ("neeee, Mita benede, Mita puuuuhuuuuuuzzel mate! :'( " ) maar nu ligt er een gloeiwormpje heerlijk naast me te soezen O+

Kyara, wat een rotgevoel moet dat zijn, om hem weg te moeten halen bij het kdv waar hij het zo fijn heeft -O- Maar het is geen falen natuurlijk, je doet er alles aan om werk te vinden en het feit dat je thuis bent levert hem ook een boel op :*

Danic, wat een grote meid! Mooi ook, die lange haren O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137791272
Oeh samen slapen O+
Ze mocht bij ons in bed terwijl ik haar bed verschoonde. Daarna terug was nogal een drama, duurde een tijd voor ze er vrede mee had dat ze eerst moest gaan slapen voor ze weer bij ons in bed mocht. Best jammer, maar bij ons slapen lukt alleen als, ze echt ziek is dus dat was geen optie.
Nu ligt ze nog steeds voor pampus *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 16 maart 2014 @ 13:42:21 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137797324
Hoe is het nu met M CS? Wat sneu! En samen slapen O+
pi_137798070
Ruk. Ondanks twee paracetamol heeft hij inmiddels 40.3.... :{ en hij jammert bijna voortdurend. Het helpt niet mee dat ik overmorgen naar de VS vlieg ;( (en ik zojuist ontdek dat mijn portemonnee onvindbaar is. Niet zo mijn dag :') )
  zondag 16 maart 2014 @ 14:02:53 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137798154
AI, klinkt niet goed en beroerd getimed inderdaad. Wat zielig dat hij ook zo jammert ;(
Sterkte voor hem!!!! En voor jou :*
pi_137798713
Wat sneu voor je mannetje CS. Gelukkig heeft hij wel nog even lekker bij je kunnen slapen. Beterschap! En ai dat klinkt niet goed zo'n hoge temp. Wat de anderen zeggen inderdaad even overleggen met de HAP?

Kyara wat tof van M. dat hij gewoon het kippenhok open doet. Is hij erin geweest?

Ik ben zo enorm trots op onze grote peuter. Gisteren heeft ze kennis gemaakt met haar broertjes. Ze ging al weken kijken of de broertjes in de bedjes lagen, maar kwam natuurlijk telkens van een koude kermis thuis. Dus gisteren hebben we bij thuiskomst de broertjes in de bedjes gelegd en toen L. thuis af laten leveren door haar oom. We vroegen L. of de broertjes er al zouden zijn en ze zei: "ik denk het niet hoor." Maar ze ging wel kijken. Ze was helemaal flabbergasted toen bleek dat er een babietje in het eerste bedje lag. En kijk nou papa en mama, in dat bedje is er ook één. Ze zei gelijk: "we moeten sluipen want ze slapen." O+ Wát een fijne eerste kennismaking was dat.

L. gedraagt zich tot nu toe fantastisch en helpt heel goed en heel veel mee. Natuurlijk wil ze zelf ook af en toe aandacht, maar daar is tijd genoeg voor en ze snapt ook dat ze soms even moet wachten en doet dat ook keurig. Vanmorgen heeft ze samen met de kraam T. gewassen en kleertjes uitgezocht, enorm schattig allemaal. Tot nu toe is het echt een grote trotse zus. De broertjes krijgen regelmatig een kus en knuffel en ze wil alles met ze delen. Ze zei net ook nog iets schattigs: "ik denk dat de broertjes even naar zolder willen want ze willen mijn kamer wel even zien." Lekkerding. O+

En ze zei ook nog: "mama wat heb je een kleine buik, nu kan ik weer op schoot zitten hè." O+
  zondag 16 maart 2014 @ 14:18:09 #285
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137798741
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ruk. Ondanks twee paracetamol heeft hij inmiddels 40.3.... :{ en hij jammert bijna voortdurend. Het helpt niet mee dat ik overmorgen naar de VS vlieg ;( (en ik zojuist ontdek dat mijn portemonnee onvindbaar is. Niet zo mijn dag :') )
Als dat ondanks de pcm is en hij blijft jammeren zou ik even de HAP bellen.
Vertrek je ook wat prettiger straks dan dit door laten sudderen.
Beterschap in ieder geval voor je ventje :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137799419
cs beterschap voor je mannetje
vanyel ook lekker wakker worden. maar wel sneu dat ze er zo'n last van heeft

Nikki O+ wat een droomkennismaking. L. als trotse grote zus.

Hier mocht ean vanmorgen even los in de intratuin. Dit keer was er maar 1x even gepiep want druk en een kindje dat wat aan het pushen was. Maar daarna wilde ze niet er niet uit. Ze vond het leuk om 12:45 lag ze in bed en ze slaapt nu nog.
pi_137799593
Dank dames! Ik heb inderdaad de HAP gebeld en we gaan zo daarheen.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:42:31 #288
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137799737
Nikki wat klinkt het fijn en wat is L een lieve grote zus.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 maart 2014 @ 14:46:26 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137799852
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat sneu voor je mannetje CS. Gelukkig heeft hij wel nog even lekker bij je kunnen slapen. Beterschap! En ai dat klinkt niet goed zo'n hoge temp. Wat de anderen zeggen inderdaad even overleggen met de HAP?

Kyara wat tof van M. dat hij gewoon het kippenhok open doet. Is hij erin geweest?

Ik ben zo enorm trots op onze grote peuter. Gisteren heeft ze kennis gemaakt met haar broertjes. Ze ging al weken kijken of de broertjes in de bedjes lagen, maar kwam natuurlijk telkens van een koude kermis thuis. Dus gisteren hebben we bij thuiskomst de broertjes in de bedjes gelegd en toen L. thuis af laten leveren door haar oom. We vroegen L. of de broertjes er al zouden zijn en ze zei: "ik denk het niet hoor." Maar ze ging wel kijken. Ze was helemaal flabbergasted toen bleek dat er een babietje in het eerste bedje lag. En kijk nou papa en mama, in dat bedje is er ook één. Ze zei gelijk: "we moeten sluipen want ze slapen." O+ Wát een fijne eerste kennismaking was dat.

L. gedraagt zich tot nu toe fantastisch en helpt heel goed en heel veel mee. Natuurlijk wil ze zelf ook af en toe aandacht, maar daar is tijd genoeg voor en ze snapt ook dat ze soms even moet wachten en doet dat ook keurig. Vanmorgen heeft ze samen met de kraam T. gewassen en kleertjes uitgezocht, enorm schattig allemaal. Tot nu toe is het echt een grote trotse zus. De broertjes krijgen regelmatig een kus en knuffel en ze wil alles met ze delen. Ze zei net ook nog iets schattigs: "ik denk dat de broertjes even naar zolder willen want ze willen mijn kamer wel even zien." Lekkerding. O+

En ze zei ook nog: "mama wat heb je een kleine buik, nu kan ik weer op schoot zitten hè." O+
Helemaal niet meegekregen dat ze er zijn! Van harte, wat zijn ze mooi en wat een lekker gewicht beide! En wat een nare bevalling, je kind zo ter wereld zien komen is heftig, weet ik uit ervaring, wat fijn dat ie het snel goed ging doen.
Ik hoop dat je zelf ook snel zal herstellen en ik wens je een fijne kraamtijd toe!
pi_137800281
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Helemaal niet meegekregen dat ze er zijn! Van harte, wat zijn ze mooi en wat een lekker gewicht beide! En wat een nare bevalling, je kind zo ter wereld zien komen is heftig, weet ik uit ervaring, wat fijn dat ie het snel goed ging doen.
Ik hoop dat je zelf ook snel zal herstellen en ik wens je een fijne kraamtijd toe!
Dankjewel! Tot nu toe is de kraamtijd in ieder geval fantastisch, we zijn enorm aan het genieten.
En over de bevalling ben ik zelf gelukkig heel nuchter. Zeker omdat ik S. na een paar minuutjes toch hoorde huilen heb ik me niet echt enorm druk gemaakt over de afloop.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:39:17 #291
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137801677
Oooh Nikki! Wat heerlijk de reactie van je peuter! Dat klinkt idd als een heerlijke kennismaking O+ Vind het zo spannend hoe dat hier gaat met onze peuter...

En veel beterschap voor M, klinkt helemaal niet fijn :*
Oude (on)bekende.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:47:53 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137801967
Wat een mooie kennismaking Nikki! Noemt L ze ook echt broertjes? M noemt zijn zusjes ook vaak "zusjes", hoewel hij hun namen natuurlijk prima kent.

Ik kon nog voorkomen dat hij het hok in ging en de kip het hok uit. Daarna wel een meltdown voor het ho want hij wilde de kip aaien :')
  zondag 16 maart 2014 @ 15:56:02 #293
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137802274
Gefeliciteerd Nikki !!! *O* *O* *O*
Wat *O* klinkt dat schattig van je dochter O+

CS, beterschap! Ben benieuwd wat de HAP zegt, goed dat je ff hebt gebeld!

Kyara, kon je m dan niet ff in het hok zetten bij de kippen? :P

verder heb ik niet echt bijgelezen, want donderdag ging mn modem kapot en ik had gister weer een nieuwe.

Oh en ik heb een botje gebroken in mn hand... :{ nu dus gips en morgen weer terug naar het zh

En Cristel gaat op het potje, jeee. ze snapte gelijk wat de bedoeling was :s)
pi_137808459
quote:
2s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie kennismaking Nikki! Noemt L ze ook echt broertjes? M noemt zijn zusjes ook vaak "zusjes", hoewel hij hun namen natuurlijk prima kent.

Ik kon nog voorkomen dat hij het hok in ging en de kip het hok uit. Daarna wel een meltdown voor het ho want hij wilde de kip aaien :')
Ja ze noemt ze "broertjes". Maar als we er eentje vast hebben zegt ze wel soms: "dit is T toch?" of "dit is S toch?" Het klinkt wel echt enorm schattig. O+

Die kip is vast blij dat je hem van de knuffeldood hebt gered. Grappig is dat, kindjes willen heel vaak met kippen knuffelen/achter kipjes aanrennen. En die arme kippetjes maar rennen voor hun leven. :D
  zondag 16 maart 2014 @ 18:48:43 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137808832
Wat lief Nikki O+

CS Beterschap voor M. :*

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen PE? Gebroken?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137810107
Wat klinkt dat fijn Nikki, je kleine grote meisje met haar broertjes O+

Bezoekje aan de HAP leverde niet bijzonders op; ogen, keel en longen ok en geen aanwijzingen voor hersenvliesontsteking. Gewoon maar uitzieken. M moest wel spugen op de heenweg, altijd fijn :P (en bij deze kudo's voor Mus, want sinds jouw nieuwjaarsduikende peuter heb ik een tasje met schone kleren en hydrofielen in de auto liggen _O_ ) M heeft de rest van de middag op mij liggen dommelen en is nu in zijn bedje (met 40.5....) Arm ding.
  zondag 16 maart 2014 @ 19:23:47 #297
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137810207
Ik ben een sufkont.. :') je reactie stond er al.
heel veel beterschap. Hopelijk trekt het snel bij.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137810848
Beterschap voor je jongetje CS!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 16 maart 2014 @ 19:45:20 #299
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137811286
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Susie het volgende:
Wat lief Nikki O+

CS Beterschap voor M. :*

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen PE? Gebroken?
Ik was kwaad en sloeg tegen de kast aan :@
pi_137811372
cs dat je ventje maar snel weer opknapt

pe ook beterschap. Je frustratie zo botvieren is meestal wel fijn maar met dit resultaat niet.

nikki je meisje is echt zo O+ geniet van je kraamtijd en hopelijk geen bezoek meer dat zolang blijft plakken en dan ook nog zonder cadeau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')