Ja, ze is al bijna een jaar een peuterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh danic dat is al een peuter.
Ean had was een heel verhaal aan het vertellen in haar fantasie en ze gebruikte de hordeur om te switchen van personage.
Ik hoorde kom Ean schiet eens op.
Andere kant van de hordeur oke ik kom al.
En weer terug oke oke oke
Andere kant weer ja ja ja
enz enz. Zo leuk om te horen en ik zeg eigenlijk nooit schiet eens op omdat ik wil dat ze juist de tijd voor dingen neemt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, ze is al bijna een jaar een peuter![]()
En wat knap die fantasie.
Eva heeft dat met vlagen, maar je merkt dat het nog in ontwikkeling is.
Van de week was ze met het buurmeisje van 4,5 aan het aan buitenspelen en die gaf haar wat steentjes van ons grind 'om mee te betalen'.
Je zag eva echt zoBetalen? Dat zijn toch steentjes?
Ik pin ook vaak maar bij de bakker meestal niet dus daar kent ze het van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:18 schreef Shandaly het volgende:
Ow die fantasie..Heerlijk is dat he?
Lars speelt hier ook alles na. Hij gaat heel de dag door "even naar de speeltuin" en "even boodschappen doen", en laatst was zelfs "zijn auto stuk en moest ie naar de garage en dat kostte heel veel centjes" etc
En wat betreft betalen.. Lars duwt altijd op het groene knopje van de pinautomaatMet contant geld betalen doe ik bijna nooit... Een tijdje terug waren we bij zo'n indoorspeeltuin, en gaf ik hem een briefje van 10 om zelf te betalen, en hij keek me echt aan van 'wat moet ik daar nou mee?!'
Of het schoon is, hoeveel en wat voor speelgoed ze hebben. Gaan ze elke dag naar buiten, wat doen ze voor activiteiten? Doen ze ook uitstapjes? Hebben ze naast (vaste) leidsters ook een vrijwilliger/stagiare?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:06 schreef Kyara het volgende:
Ik ga morgen (samen met M) naar de open dag van de peuterspeelzaal. Iemand nog tips waar ik op moet letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |