abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:40:05 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137674114
:D Die L. Slimme meid!

Bitterend, wat lief O+

Hier wil M ook altijd zijn schoenen uit. En daarna is het "mama ook sjoentjes uit".

Wat me hier opviel is dat sommige drama's wel diepe indruk op hem maken. Afgelopen zaterdag heb ik hem uit de zandbak geplukt omdat hij -herhaaldelijk- met zand bleef gooien. Drama, drama, drama. Vandaag weer in de zandbak:

"Midas niet zand gooien"
"Nee, is niet de bedoeling"
"okey, afgesproken"

_O-

"Niet met eten gooien"
"Midas stout"
"Solly mama" O+
"Solly Midas" :')

Zooooo, schattig O+
pi_137674335
Jaaaaaaaa <3 te lief!! hier ook "becca niet doen nie" "becca niet ooien"
De hele dag praat ze tegen zichzelf :D ik kan haar opvreten!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:21:40 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_137676464
Haha, wat lief allemaal. Hier worden zulke dingen nagedaan met z'n knuffelolifant.

Vaak doet hij dingen die niet mogen ook met de beste bedoelingen. Zo had hij onlangs in de bank gespuugd, verschillende keren achter elkaar voor ik het door had. Ik reageerde bozig en toen ging M. huilen: 'voor mama paddenstoel gemaakt in de bank' :'(
En ja hoor een spuugvlek in de vorm van een grote paddenstoel. :') O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:35:49 #229
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_137677297
L geniaal ^O^ en een keertje geen vlees en vla ach kan gebeuren ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:35:59 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137677306
Agoss, dat is wel schattig O+
M zegt nou ook steeds als hij zijn tekening op de stoel ziet staan:
"Op papier moet je tekenen"
"Ja, tekenen op papier"
"Niet op stoel"
"Nee, niet op stoel"

Gister kwam papa thuis.
M: "lieve papa"
Papa: O+
2 tellen later
M: "lieve lamp"
Papa: :?
Mama: _O-

Sorry, ik vind het zooo leuk, kan nog wel uren door blijven gaat net anekdotes :@
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:37:40 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_137677388
Kyara O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_137677949
Geweldig Kyara _O- O+ en bitterend O+
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Kyara het volgende:
...
Sorry, ik vind het zooo leuk, kan nog wel uren door blijven gaat net anekdotes :@
Wie zegt dat je moet stoppen? ;)

Die peuterpraat is zo leuk. En ik vind het zo jammer dat ik er zo weinig van onthou, dat ik er niet aan denk om dingen op te schrijven...
Lars kan tegenwoordig ook echt een 'grapjeshoofd' opzetten. Met zo'n lachje van "let je op? er komt een grapje aan!"
pi_137678158
Kyara, jouw M. O+

Shandaly, dat zou ik ook vaker moeten doen, maar et komt er gewoon niet van. Misschien moet ik maar eens een schriftje of iets dergelijk binnen handbereik neer gaan leggen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:34:01 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_137680004
Kyara O+ ik vond jullie reactie op die tekening zo mooi. :)

Peuterpraat *O* in elk geval kunnen we de posts hier nagaan en verzamelen. Hier wel een boekje, maar vaak ben ik de grappige uitspraken alweer kwijt als ik wil schrijven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137681485
Ik had er vanmiddag ook weer eentje. Ik gaf Rosalie een klein flesje voor ze naar bed ging en Eva speelde die tijd even op haar kamer.
Kom ik daar, zegt ze "mama ik ben nat (ongelukje)".
Ik: "joh is niet erg. Kom trekken we het uit en droge kleren aan"
Dus we zijn bezig en ik vertel haar dat ze de volgende keer dan even het potje moet pakken als ik haar niet op de wc kan zetten. Maar dat het niet erg is en kan gebeuren.
Zegt ze: "nee mama, ik ben een klein viespeukje"

Echt.....veeg me op.

Zo zegt ze nu dus ook regelmatig: "ik geloof er niks van" als we iets vertellen :')
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:50:02 #236
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137685205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:
Haha, wat lief allemaal. Hier worden zulke dingen nagedaan met z'n knuffelolifant.

Vaak doet hij dingen die niet mogen ook met de beste bedoelingen. Zo had hij onlangs in de bank gespuugd, verschillende keren achter elkaar voor ik het door had. Ik reageerde bozig en toen ging M. huilen: 'voor mama paddenstoel gemaakt in de bank' :'(
En ja hoor een spuugvlek in de vorm van een grote paddenstoel. :') O+
Haha leuk die peuterpraat, maar bovenstaande verdiend toch wel een medaille _O-

Laatst liep ik met Rayen buiten en we moesten wachten op het stoplicht. Stond daar een brommer met iemand erop natuurlijk.
Roept Rayen verbaast al wijzend "papa's slippersss" :o . En inderdaad die knul had dezelfde slippers als mijn vriend.
Hij bleef er maar over doorgaan, wijzend en al, van hoe kan dat nou die vreemde heeft papa's slippers aan.
Het plaatje was compleet toen het licht op groen ging en die knul dus wegreed op zijn brommer.
Rayen al roepend en wijzend "papa's slippers" :'( :o :{ met een toontje van uhhh nu rijdt die er nog mee weg ook.
Rayen 2½ jaar!
pi_137685234
hahahahaahaha Rayen!!! _O_
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137685249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef Shandaly het volgende:
Geweldig Kyara _O- O+ en bitterend O+

[..]

Wie zegt dat je moet stoppen? ;)

Die peuterpraat is zo leuk. En ik vind het zo jammer dat ik er zo weinig van onthou, dat ik er niet aan denk om dingen op te schrijven...
Lars kan tegenwoordig ook echt een 'grapjeshoofd' opzetten. Met zo'n lachje van "let je op? er komt een grapje aan!"
Ja!! ik moet ze ook gewoon opschrijven! of filmen!! we liggen regelmatig in een deuk <3
  donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:28 #239
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137685590
Echt, peuters O+

En al die al dan niet bewuste "stoute" dingen :D

Ik merk wel dat S soms wordt aangetrokken door dingen waarvan hij weet dat het niet mag. Dan krijgt hij een bepaalde blik in zijn ogen en dan weet ik al dat er iets onwenselijks aankomt. En soms lost hij zijn stoute neigingen op door een knuffel iets te laten doen: "Nee nee Nijntje, niet mama slaan! Vind mama niet fijn Nijntje :( "
Oude (on)bekende.
pi_137686395
Dat, maar dan met ernie! Heel herkenbaar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137686558
Die blik herken ik ja. Bij mijn dochter komt dan nog eens dr kin naar voren (zo'n centenbakkie heeft ze dan) en dan zie ik dr denken wat kan ik eens uitvreten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137687626
Ohhh die stoute blik!! vooral als ze eten op de grond gaat gooien! ze weet dat ik daar erg boos van kan worden expres eten op de grond gooien met "is nie lekker mama" en dan zeg ik ok dan leg je het terug op je bord......dan kijkt ze me aan zo van "ja ja bekijk het maar" en gooit ze het alsnog op de grond :X
pi_137688492
Ik vind ze net Gollem, die peuters, met hun hardop interne dialogen over wat er wel en niet mag :D

En M heeft ook een boevengezicht, een duckface met opgetrokken neusje, zo hilarisch O+

Ik moest zo lachen op de fietsen, we bespraken een woord met een 'k' en die kan M nog steeds niet zeggen. Dus ik deed voor: "kkkkkkkk" en hij "fttfftttfttt" en daarna moest hij keihard schateren omdat het zo mal klonk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137688661
Ik kom vast gluren in dit topic :@. Nog 11 daagjes!
Ik vind jullie peuterverhalen nu al keileuk O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_137689953
Handig die kinderen die waarschuwen. Daan krijgt een twinkeling in zijn ogen.

Leuke praatjes ook. Bij Daan begint het praten nu ook echt beter te worden. Langere zinnetjes en een grotere woordenschat.

Tot snel kuukske!
pi_137690846
Mijn dochter wijst naar een hardloper en zegt: Zielig hè mama. Wat is er zielig? Die meneer loopt zo hard want hij is zn mama kwijt. Die issie aan het zoeken!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:53:25 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137692297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef bitterend het volgende:
Ohhh die stoute blik!! vooral als ze eten op de grond gaat gooien! ze weet dat ik daar erg boos van kan worden expres eten op de grond gooien met "is nie lekker mama" en dan zeg ik ok dan leg je het terug op je bord......dan kijkt ze me aan zo van "ja ja bekijk het maar" en gooit ze het alsnog op de grond :X
Herkenbaar!

Danic en TJ :D _O- O+

Aaah Tally, wat schattig O+
pi_137705543
Tally :D

Al een paar avonden na het bad is het een strijd op de commode..ze wil niet afgedroogd worden, geen luier, niet tanden poetsen...een ware gevecht!
Vandaag na het bad stond ik mezelf af te drogen...R zag het en zei "becca ook doek" nou ik ga haar mijn handdoek en ze stond me echt na te doen :D zo schattig!! ik hielp een beetje maar verder heeft ze helemaal zelf gedaan...voor crème en luier wou mijn man haar toch op de commode maar dat werd weer krijsen dus weer op de grond, crème gegeven en een beetje geholpen en dat was geen enkel probleem :o luier deden we ook staand op de grond! dat vond ze allemaal erg leuk want "becca gloot" en "becca doen"
Mijn kleine baby :o :'( O+
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:55:20 #249
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137708267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef Tally het volgende:
Mijn dochter wijst naar een hardloper en zegt: Zielig hè mama. Wat is er zielig? Die meneer loopt zo hard want hij is zn mama kwijt. Die issie aan het zoeken!
_O- Hahaha hoe mooi gevonden.

DIe Becca, die grote meid O+

En de slimheid van peuters. Rayen had op een avond een keer hele pijnlijke rode billen van ontstoken exceem. Creme gesmeerd en na 2 dagen was het over.
Maar hij was het nog niet vergeten, oh nee zeker niet. Nadat het over was gebruikte hij het gelijk als hij 's avonds naar bed moest.
Als hij er 5 minuten in lag hoorde ik hem al roepen, "au mama au", als ik dan kwam checken wat er "au" deed, dan waren het zijn billen.
En hij is nogal een volhoudertje ik kon dus niet wegkomen zonder te checken, en dan zei ik Rayen je billen zijn helemaal niet rood, er is niks te zien.
En hij antwoorden met een vragende "nee?" :? :+ NEE dus :6 :9
Rayen 2½ jaar!
pi_137723206
Oh al die slimme peuters O+

Hier is het standaard als ze in bed ligt na 5min ik moet plassen. Het begrip tijdrekken kent ze al.
En ze kletst zoveel en ze onthoudt zoveel O+ ze zijn al zo wijs maar volgend jaar naar school dat kan nog niet hoor :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')