Wie zegt dat je moet stoppen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:35 schreef Kyara het volgende:
...
Sorry, ik vind het zooo leuk, kan nog wel uren door blijven gaat net anekdotes
Haha leuk die peuterpraat, maar bovenstaande verdiend toch wel een medaillequote:Op woensdag 12 maart 2014 22:21 schreef Soempie het volgende:
Haha, wat lief allemaal. Hier worden zulke dingen nagedaan met z'n knuffelolifant.
Vaak doet hij dingen die niet mogen ook met de beste bedoelingen. Zo had hij onlangs in de bank gespuugd, verschillende keren achter elkaar voor ik het door had. Ik reageerde bozig en toen ging M. huilen: 'voor mama paddenstoel gemaakt in de bank'![]()
En ja hoor een spuugvlek in de vorm van een grote paddenstoel.![]()
Ja!! ik moet ze ook gewoon opschrijven! of filmen!! we liggen regelmatig in een deuk <3quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef Shandaly het volgende:
Geweldig Kyara![]()
en bitterend
[..]
Wie zegt dat je moet stoppen?
Die peuterpraat is zo leuk. En ik vind het zo jammer dat ik er zo weinig van onthou, dat ik er niet aan denk om dingen op te schrijven...
Lars kan tegenwoordig ook echt een 'grapjeshoofd' opzetten. Met zo'n lachje van "let je op? er komt een grapje aan!"
Herkenbaar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:12 schreef bitterend het volgende:
Ohhh die stoute blik!! vooral als ze eten op de grond gaat gooien! ze weet dat ik daar erg boos van kan worden expres eten op de grond gooien met "is nie lekker mama" en dan zeg ik ok dan leg je het terug op je bord......dan kijkt ze me aan zo van "ja ja bekijk het maar" en gooit ze het alsnog op de grond
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef Tally het volgende:
Mijn dochter wijst naar een hardloper en zegt: Zielig hè mama. Wat is er zielig? Die meneer loopt zo hard want hij is zn mama kwijt. Die issie aan het zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |