Die is ook nog niet op tv geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef jappe0906 het volgende:
[..]
Tweede aflevering werkt niet. Maar is niet erg. Waren lelijke mensen.
quote:Singles kunnen zich bij RTL nog aanmelden voor deelname aan de nieuwe datingshow.
Hij moet eerst nog even bijkomen van z'n hartaanval.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:04 schreef Szura het volgende:
Reinout Oerlemans pleur aub zo snel mogelijk op naar LA
Wat een meuk
Zeiken op anderen is een typische eigenschap voor onzekere mensenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:05 schreef Samson het volgende:
Heb die mensen van vanavond gezien, maar die meid dan. Natuurlijk hebben we niet allemaal een perfect lijf, maar kom op zeg. Met dat foeilelijke lichaam ook nog verwijzingen maken naar het geslacht van die jongen. Of het wel groot genoeg is etc. Flikker toch een end op. Denk dat zij zich toch weinig eisen kan veroorloven als het om lichamelijke eigenschappen van anderen gaat..... Zijn dit soort mensen nu echt zo publiciteitsgeil dat ze koste wat het kost maar weer op tv willen. Dan maar naakt? Had op zich best nog wel een smaakvol programma kunnen zijn maar niet met die b "artiesten" uit take me out.....
Ik zit er klaar voor, bier in de ene hand, lus in de andere.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
En weer een lekker avondje ordinaire platte TV op 5
Ik geeft toe, ik moest even braken.quote:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Het is een stuk minder leuk programma nu het zo stil is in dit topic
Ik vermoed minimaal gehalveerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |