SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, hoe is het met jou?quote:
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kantenquote:
Ach, bouwen we een leuk feestje in je (zonnige) achtertuin toch? Q neemt vast het bier wel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kanten
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrikaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kanten
Op het strand, ik breng de BBQ!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, bouwen we een leuk feestje in je (zonnige) achtertuin toch? Q neemt vast het bier wel mee.
Doe maar niet, ze schieten je tegenwoordig schijnbaar het water uit....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrika
Ik ga mee, moeten we wel even leren synchroonroeien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrika
Have fun!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het strand, ik breng de BBQ!![]()
Nu House of Cards kijken
Allemaal Nederlanders die slechts op zoek zijn naar een goedkope gids. Dus stel je er vooral niet teveel van voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
Gaat wel, en met jou?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks, hoe is het met jou?
En Murmeli heb ik ook lang niet meer gesproken, hoe ist?
Wat moet je nou met 200 rollen wc-papier?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga mee, moeten we wel even leren synchroonroeien.![]()
Ik probeer trouwens 200 rollen wc-papier te kopen maar het schiet verdomme niet op.
Ik neem het vlees mee!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het strand, ik breng de BBQ!![]()
Nu House of Cards kijken
MK type homequote:
''Gaat wel" klinkt niet zo positief?quote:
Goedkoop en grappig voornamelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 200 rollen wc-papier?
Btw, roeien altijd wel leuk
Alleen verbrand ik altijd zo makkelijk
Goedkoop? Je wilt zeker gratis zeggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal Nederlanders die slechts op zoek zijn naar een goedkope gids. Dus stel je er vooral niet teveel van voor.
Of ik wikkel me gewoon in als een mummie, moet lukkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Goedkoop en grappig voornamelijk.![]()
V&A / [TK] 200 rollen toilet papier
Bouwen we een zonnescherm voor jouw gedeelte van het bootje. Opgelost, slotje!
En met een beetje weg, proberen ze nog gratis drank bij je te scoren ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Belsezar het volgende:
Goedkoop? Je wilt zeker gratis zeggen?
Het zijn toch Nederlanders he
Dat huisje heb ik, alleen de rest lukt niet zo. Dat is het een beetjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
''Gaat wel" klinkt niet zo positief?
Hier goed hoor, huisje boompje beestje verhaal.
Pfffrrrrt, ik neem toch wel aan dat we gratiesss in je huis mogen verblijven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goedkoop? Je wilt zeker gratis zeggen?
Het zijn toch Nederlanders he
Ik ben bang voor mummies. Aan de andere kant, als ik die wc-rollen kan scoren is het wel een heel goedkope optie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ik wikkel me gewoon in als een mummie, moet lukken
Als je zijn huishouden doet mag je vast wel blijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pfffrrrrt, ik neem toch wel aan dat we gratiesss in je huis mogen verblijven?
Als ze dat niet zouden doen zouden het geen hollanders zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met een beetje weg, proberen ze nog gratis drank bij je te scoren ook.
Das minder, ik hoop voor je dat je kansen snel keren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat huisje heb ik, alleen de rest lukt niet zo. Dat is het een beetje
Ja, pff, het is wel vakantie dan hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zijn huishouden doet mag je vast wel blijven
Naja, tegenwoordig ben ik al beter af, nu word ik rood en wordt mn huid rimpelig en daarna wordt het weer witquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef Belsezar het volgende:
Oh jee Magentron, je verbrand makkelijk. Dat word lastig in Brazilie. In de schaduw kan je zelfs verbranden.
Ik heb het geluk dat ik werkelijk nooit verbrand, ik word wel rood maar na een nachtje slapen is het bruin
Leuk topic wel, over die wc-rollenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mummies. Aan de andere kant, als ik die wc-rollen kan scoren is het wel een heel goedkope optie.
We zullen zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pfffrrrrt, ik neem toch wel aan dat we gratiesss in je huis mogen verblijven?
[..]quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das minder, ik hoop voor je dat je kansen snel keren.
[quote]
Dat hoop ik ook
Mwja, alleen jammer dat de TS niet meer gereageerd heeft. Denk niet dat het er nog van gaat komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk topic wel, over die wc-rollenAlleen is Breda een beetje ver reizen...dus vraag me af of het ook verzonden kan worden
Dat heb je goed voor elkaar! Kan ik jou niet als tweede man nemen ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen zien
En nee, ik heb een huishoudster als ik er ben. Ik doe daar zelf niks in huis, ik kook niet, was niet af, doe geen was, strijk niet.
Kost me 250 euro p/m
Dus dat zit wel goed
tweede manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwja, alleen jammer dat de TS niet meer gereageerd heeft. Denk niet dat het er nog van gaat komen.
[..]
Dat heb je goed voor elkaar! Kan ik jou niet als tweede man nemen ofzo?
Het liefst heb ik er nog een vrouw bij ook!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tweede manhaha is een niet genoeg?
Dat snap ik dan weer welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het liefst heb ik er nog een vrouw bij ook!
Dankje!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwja, alleen jammer dat de TS niet meer gereageerd heeft. Denk niet dat het er nog van gaat komen.
[..]
Dat heb je goed voor elkaar! Kan ik jou niet als tweede man nemen ofzo?
Ik zie mogelijkheden!quote:
Hoeveel vrouwen heb jij?quote:
Ai sailor!quote:
Hey Snuitquote:
Maar dan wil ik wel een paar vrouwenquote:
Momenteel geen, single atmquote:
Hey! Jij ook weer hier? Leuk!quote:
Ik ook, dat regelen we wel. Alles eerlijk delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |