quote:RTL 4 gaat de Nederlandse versie van het wereldwijd succesvolle format ‘Help Onze Dochter Aan De Man’ vanaf donderdag 6 maart uitzenden. En Gordon gaat de ouders, die hun dochters zelf hebben opgegeven, daarbij een handje helpen. Hij struint heel Nederland af op zoek naar de prins op het witte paard.
Als ouder wil je toch het liefst dat je dochter gelukkig is, vooral in de liefde. Maar wat als je dochter al jarenlang vrijgezel is en de perfecte man nog niet is tegen gekomen? De ouders die mee doen aan ‘Help Onze Dochter Aan de Man’ gunnen hun dochter alle geluk van de wereld en vinden het de hoogste tijd dat hun dochter thuis komt met een leuke man. In elke aflevering gaat een echtpaar op zoek naar een geschikte partner voor hun vrijgezelle dochter.
Samen met Gordon, die ook verschillende matchmakers inschakelt die kunnen bestaan uit de sportschoolhouder, de kapper uit de buurt, de slager of de plaatselijke caféhouder, op zoek naar potentiële kandidaten uit hun eigen omgeving. De dochter in kwestie weet van niets en gaat bij terugkomst in het dorp waar ze woont, op date met de drie kandidaten die zijn voorgedragen en door haar ouders zijn goedgekeurd. Maar de beslissing is aan haar.
Volgt ze het advies op van haar ouders of kiest ze haar eigen man? Tijdens de dates kijkt Gordon met de ouders mee vanuit het huis van de buren en beoordelen zij samen of de juiste man er tussen zit, wat vaak hilarische gesprekken oplevert. Ook de matchmakers kijken samen met hun vrienden of familie mee vanuit hun woonkamer om te zien of er een klik is tussen het wellicht toekomstige koppel. Uiteindelijk is het aan de dochter zelf welke van de drie mannen ze aan haar ouders gaat voorstellen.
Het moet een beetje leuk ogen hè.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef Rianne84 het volgende:
Zo verbaasd doen terwijl je al camera's zag
Maar die woont ergens anders toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Dit is fake, je kan niet een heel dorp mobiliseren zonder dat die dochter het weet
Ditquote:
iets voor fok?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef hexje het volgende:
Opzicht best een goed idee. Dan wel zonder camera's.![]()
Dus dames hier, weten jullie een topper voor hexje?
Bwahahaha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
iets voor fok?Topic openen dat je op zoek bent en de fokkers helpen je zoeken
Anders trekken we Fok!Dating toch weer uit het stof?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Hihi topic openen in het FHF forum.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Echt he. Ben blij dat mijn ouders mij niet hebben opgegeven om mee te doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
Als mijn ouders zoiets zouden opzetten, zou ik er nooit meer komen
Dat bedoel ik. Zó erg had ik toch niet verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Pap89 het volgende:
Dat zelfs alle gesprekjes/opmerkingen en het gelach 100% nep is
mijn ouders zouden me sowieso hiervoor nooit opgevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
Als mijn ouders zoiets zouden opzetten, zou ik er nooit meer komen
Alsof ik akkoord zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt he. Ben blij dat mijn ouders mij niet hebben opgegeven om mee te doen
precies. Gelukkig zouden mijn ouders echt nooit zoiets doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof ik akkoord zou zijn gegaan.
Die van mij hebben volgens mij de hoop ondertussen wel opgegevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mijn ouders zouden me sowieso hiervoor nooit opgeven
Mijne ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies. Gelukkig zouden mijn ouders echt nooit zoiets doen.
zo lang er leven is, is er hoopquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van mij hebben volgens mij de hoop ondertussen wel opgegeven
quote:
Nou en, dan mag je het nog over een ander zeggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
Lelijk wijf.
Nee, hij trekt volle zalen
hij is ook een portret hoor...quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Dus we moeten geloven dat ze op 1 dag 4 of 5 keer gebeld worden en dan kunnen langskomen
ja, ze zijn een beeeetje tegenstrijdig... kuchquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Nu gaat het te snel? Net vroeg je nog of iemand in t bos wilde neuken
Ja ik vind het ook niksquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef vencodark het volgende:
Sorry maar dit is echt ruk. Geer en Goor was leuker.
welterusten!quote:
34quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Snowsquall het volgende:
hoe oud is zij? Ik zie ze nu pas voor het eerst.
Welterustenquote:
Het is ook de eerste aflevering. Ze is geloof ik 34.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Snowsquall het volgende:
hoe oud is zij? Ik zie ze nu pas voor het eerst.
IK bedoelde dat ik haar deze uitzending nog niet had gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is ook de eerste aflevering. Ze is geloof ik 34.
Ow zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
IK bedoelde dat ik haar deze uitzending nog niet had gezien
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Die mensen die meekijken, daar is het nog daglicht
Dan weet je zeker dat je niet terug hoeft te komenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Snowsquall het volgende:
een vrouw die zo (hard) de deur in het slot gooit![]()
Ik ben opgevoed dat je niet met deuren moet gooienquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je niet terug hoeft te komen
tja... maar ja, de boodschap is wel duidelijk, ze vond het een eikel, ik ook trouwensquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed dat je niet met deuren moet gooien![]()
Ze had gewoon eerlijk kunnen zeggen; Ik denk dat dit niks wordt jongen! Hier is de deur!!
ja idd. En de brandende vraag kwam er nog even achteraanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Dat brandje blussen is nu zes keer gemaakt
Walgelijk programma eigenlijkquote:
Volgens mij zaten de mensen ook op dezelfde plekquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef SunChaser het volgende:
Alsof ze twee keer Zion buurthuis gaan vullen, eerste keer doen ze of ze iedereen oproepen en dan doen ze een rijdende rechter, alles tussenin is gestript
Zeg maar gewoon waardeloosquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef MissJ het volgende:
nah, dat was het weer. Matig matig matig.
ditquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:18 schreef DSVM het volgende:
Het programma zou leuk zijn als het niet allemaal geacteerd zou zijn.
Dat is beter uitgedrukt jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon waardeloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |