Tally!quote:
Hij kijkt naar degene achter het toetsenbord?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Tally!
Waarom lijkt jouw online-status icoontje op een vrouwtje, en dat van mij op Hitler?
Ik heb geen foute scheiding.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kijkt naar degene achter het toetsenbord?
Het ging me meer om het Hitler haar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:58 schreef LeBeau het volgende:
Als je online status niet verborgen is zie je er gewoon uit als een mannetje. Wanneer je het wel verbergt krijg je wat lijkt op een swastika patch.
Die van Tally heeft ook een scheiding, dus dat is ook wel een beetje de vrouwelijke Hitler.quote:
Ik ook niet! Nog steeds getrouwdquote:
O nee hoor hijs niet dun maar ik heb ze liever wat uhm dikker.quote:
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor hijs niet dun maar ik heb ze liever wat uhm dikker.
Bij zulkes ben ik bang dat ik ze breek
Het zijn gootjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.
Dat smaken (gelukkig) verschillen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:13 schreef LeBeau het volgende:
Mijn voorraad heeft echt niks waarbij ik denk "Dit is nou echt iets voor Tally". Wat zegt dat over mij?
[ afbeelding ]
Misschien zo iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |