Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Dave het volgende:
Wat had ik trouwens fout gedaan bij het openen van 't topic? Bij voorbaat dank.
"Gewoon doorademen!!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik overal op fap.
[..]
Triple anal dan?
Ja, bestaat gewoon.
Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.
[ link | afbeelding ]
Schuin boven de andere twee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat gaat, triple. Waar die derde dan zit...
Lijkt me met jou als 1 van de drie een stuk makkelijker jahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Contextgevoelig?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!
Dat als ik 'open nieuw topic' klik, als het huidige topic net gesloten is (context = gesloten topic), er automagisch wordt gezorgd dat ie aan de reeks wordt toegevoegd.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat als ik 'open nieuw topic' klik, als het huidige topic net gesloten is (context = gesloten topic), er automagisch wordt gezorgd dat ie aan de reeks wordt toegevoegd.
quote:
Ik had er eentje die er nog slechter in is, maar ondanks dat hij gewoon een broek aan heeft denk ik dat het net te ver gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze meneer is duidelijk niet zo goed in 'verstop-de-kroket'.
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137392040quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Laten ze wat zien dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef Dave het volgende:
Straks eens even piemels kijken in 'Adam zoekt Eva'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |