SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Pluk van de Slettenflat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo komt hij net over als een gay sexual predator.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef LeBeau het volgende:
Water is mijn favoriete element.Gewoon alle vier nemen. #avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heeft betere foto's.![]()
Je rent zelf nog net niet weg!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij rent nog net niet wegIk herken je toch wel hoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
Die laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heeft betere foto's.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Deze was eerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn FOK!-autisme kan er niet mee omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai kei vriendelijk naar ambiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je rent zelf nog net niet weg!![]()
En we zitten hier, engeltje!
Maar wat was nou het verhaal met de hetero?quote:
Sowieso wodka met smaakjesquote:
Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso wodka met smaakjes(al is de double espresso van Van Gogh wel lekker).
nah, 40% is genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.
Doe eens voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.
wat wil je van m weten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef LeBeau het volgende:
Over geheime homo rituelen gesproken, waar blijft Ang3l nou met z'n AH "hetero in verlegenheid gebracht" verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik zag hem in de rij staan bij de AH en hij was aan t kletsen met de jongen voor m. Zo van "eey gast, man, wat heb jij gedaan, man, dude, yo" zoals hetero's dat doen. Dus ik heb expres die rij gekozen (sorry, moest gewoon) en toen keek ie achterom en dacht "oooooooooo shit". Maar hij zei wel netjes en stoer hoi hoor en vroeg wat ik allemaal met carnaval gedaan had en waar en of t leuk was etc. Dus t viel mee. Maar z'n blik was priceless.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar wat was nou het verhaal met de hetero?
Laat t aub Photoshop zijn!quote:
Het is sneller en stimuleert je prostaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef LeBeau het volgende:
Is er een bepaalde beweegreden voor deze alternatieve wijzen van gewoon drinken?
Ja, maar wij fappen er niet op, zoals jij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
En dan noemen jullie mij geil.Jullie posten de hele dag mannen.
Ik weet het niet, maar ik denk het wel.quote:
Net alsof ik overal op fap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar wij fappen er niet op, zoals jij.
Triple anal dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Dave het volgende:
Och, 1 guy, 3 cucumbers had ik niet hoeven zien eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |