Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Dave het volgende:
Wat had ik trouwens fout gedaan bij het openen van 't topic? Bij voorbaat dank.

"Gewoon doorademen!!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik overal op fap.
[..]
Triple anal dan?
Ja, bestaat gewoon.

Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.
[ link | afbeelding ]

Schuin boven de andere twee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat gaat, triple. Waar die derde dan zit...

Lijkt me met jou als 1 van de drie een stuk makkelijker jahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:

Contextgevoelig?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!

Dat als ik 'open nieuw topic' klik, als het huidige topic net gesloten is (context = gesloten topic), er automagisch wordt gezorgd dat ie aan de reeks wordt toegevoegd.quote:

Ah zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat als ik 'open nieuw topic' klik, als het huidige topic net gesloten is (context = gesloten topic), er automagisch wordt gezorgd dat ie aan de reeks wordt toegevoegd.

quote:

Ik had er eentje die er nog slechter in is, maar ondanks dat hij gewoon een broek aan heeft denk ik dat het net te ver gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze meneer is duidelijk niet zo goed in 'verstop-de-kroket'.
[ afbeelding ]

http://forum.fok.nl/topic/1869340/5/50#137392040quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:

Laten ze wat zien dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef Dave het volgende:
Straks eens even piemels kijken in 'Adam zoekt Eva'.

quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had er eentje die er nog slechter in is, maar ondanks dat hij gewoon een broek aan heeft denk ik dat het net te ver gaat.

Doet me denken aan die reclame met die lekkere glazenwasser.quote:

Stomme broek. Mooie man.quote:

quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Dave het volgende:
De piemel in de leader is tot nu toe het grootst.

Klopt (correct, niet dat het een kloppend ding is..)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef Dave het volgende:
De piemel in de leader is tot nu toe het grootst.

WTF is dt nou weer voor iets sneus?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |