Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso wodka met smaakjes(al is de double espresso van Van Gogh wel lekker).
nah, 40% is genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.
Doe eens voor?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 100% alcohol naar binnen gieten joh.
wat wil je van m weten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:32 schreef LeBeau het volgende:
Over geheime homo rituelen gesproken, waar blijft Ang3l nou met z'n AH "hetero in verlegenheid gebracht" verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik zag hem in de rij staan bij de AH en hij was aan t kletsen met de jongen voor m. Zo van "eey gast, man, wat heb jij gedaan, man, dude, yo" zoals hetero's dat doen. Dus ik heb expres die rij gekozen (sorry, moest gewoon) en toen keek ie achterom en dacht "oooooooooo shit". Maar hij zei wel netjes en stoer hoi hoor en vroeg wat ik allemaal met carnaval gedaan had en waar en of t leuk was etc. Dus t viel mee. Maar z'n blik was priceless.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar wat was nou het verhaal met de hetero?
Laat t aub Photoshop zijn!quote:
Het is sneller en stimuleert je prostaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef LeBeau het volgende:
Is er een bepaalde beweegreden voor deze alternatieve wijzen van gewoon drinken?
Ja, maar wij fappen er niet op, zoals jij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
En dan noemen jullie mij geil.Jullie posten de hele dag mannen.
Ik weet het niet, maar ik denk het wel.quote:
Net alsof ik overal op fap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar wij fappen er niet op, zoals jij.
Triple anal dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:48 schreef Dave het volgende:
Och, 1 guy, 3 cucumbers had ik niet hoeven zien eigenlijk.
Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Dave het volgende:
Wat had ik trouwens fout gedaan bij het openen van 't topic? Bij voorbaat dank.
"Gewoon doorademen!!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik overal op fap.
[..]
Triple anal dan?
Ja, bestaat gewoon.
Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je had, vindt men, op "open nieuw deel" moeten klikken.
[ link | afbeelding ]
Schuin boven de andere twee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat gaat, triple. Waar die derde dan zit...
Lijkt me met jou als 1 van de drie een stuk makkelijker jahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe dat gaat, triple. Waar die derde dan zit...
Contextgevoelig?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom is 'open nieuw topic' niet contextgevoelig dan, als men het allemaal zo goed weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |