Ja geen probleem hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
We hebben het even over je terwijl je erbij bent.
Gaat dit ook weer over mij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij heeft nu een "kalend maar in de ontkenningsfase" hoofd.
goffer kfl ik schiet gelijk weer in ene dip!111quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:47 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Ohhhhwwwwwwwwww me moederrrrrrrrrrr.
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
klm is een luchvaars maatschepij
gewone een tijpo ken gebeuren man zeik niet zo!!1111111quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
klm is een luchvaars maatschepij
doe ff ik ken hem niet ik denk (whehe) ik zeg het ff!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:54 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
mense ik heb gister pasion gezien et was niet pasion of de chrijs maar gewoon pasion,, et was met alemaal POTTE!!!!!! kenne julie em? zeg effe. et was met regina georgia van mien girl en dat wijf van promentius die zo in de abordus compuser ging met der alien zo van waaaaaaaaaaaaaaaa me alieeeen moet der uiiiiit. ik ken der wel een riveuw van schrijfe!!!!
Ja. 's-Gravenzande is een kerkelijk kutdorp (dat zichzelf een stad vindt), en het maakt onderdeel uit van het Westland, dus 90% praat op een platte, boerse manier.quote:
Daar kwam ik dus ook al per ongeluk achterquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Luigi het volgende:
Oh, tegenwoordig is : R (en die samen dus) ook echt een smiley.
Gee.
Voetbalquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus ook al per ongeluk achter![]()
Voetbal, dat vind ik echt--quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Voetbal! (I'm with you guys on this one)
Iets met Pele en ellenbogen en schikkingen en belachelijke hoeveelheden geld en marechaussee en pliessie en debielen op straat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Voetbal! (I'm with you guys on this one)
Hey, VPL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |