Mij breek je niet zo maar hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.
Ik denk dan aan zo een springkasteel op een braderiequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:13 schreef LeBeau het volgende:
Mijn voorraad heeft echt niks waarbij ik denk "Dit is nou echt iets voor Tally". Wat zegt dat over mij?
[ afbeelding ]
Misschien zo iets?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik zit bij de fysio te wachten op mijn dochtertje hoor ik uit een ander kamertje komen:5 keer seks! Later had ik pas door dat ze zei 5 keer 6
Jij dacht: dat recept wil ik ook van de dokter!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik zit bij de fysio te wachten op mijn dochtertje hoor ik uit een ander kamertje komen:5 keer seks! Later had ik pas door dat ze zei 5 keer 6
A Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
En een joy forever is gebroken heupen?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij breek je niet zo maar hoor
Ik had er eentje en die heb ik gesloopt![]()
Die kon 6 weken niet voetballen en niet meer lekker zitten/liggen. Want ik had iets gedaan met zn heupen. Die zeiden krak of zo.
A dirty joy is a mind foreverquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een joy forever is gebroken heupen?
Ja, wel als je geen condoom gebruiktquote:
Die mag bij mij komen douchenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Jij stalkt goed! Dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leukquote:
Wat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Hij moet alleen nog leren door zijn neus te ademenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leuk
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houdenquote:
Barrypafcade!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Barry Paf?quote:
En zeggen ze dan ook echt 'gij'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |