SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Leuk gedaanquote:
People assume too much.![]()
Ben benieuwd, vond titan mode in BF2142 wel leuk om te spelen. Is tenminste een leuke combinatie van meerdere modes (conquest en rush).![]()
SCORE PER MINUTE DIV 1 WORLD
kijk wat er bij mij boven hoofd staat
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
iemand enig idee waar veteran status staat?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nergens, laatste Battlefield game waar je die duidelijk kon zien was Bad Company 2. Als je die zooi bedoelt voor het Veteran pack, BF3 spelers zouden die moeten krijgen (maar is bugged, zo heb ik met mn BF3 en mn hoge veteran status ook gewoon niet).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
iemand enig idee waar veteran status staat?![]()
![]()
Zelfde uitleg filmpie over Carrier Assault, maar ook een kijk op de assignments en nieuwe wapens van Naval Strike.![]()
Ik heb ook bad company 2 , en battlefield 3 maar ook geen veteran status
maja who gives a shit
Heb wel zin die naval strike , ik moet toch echt even wat attack boat gaan spelen want ik word dik geraped door al die dudes met tv 's ik heb alleen die guided shit die fucking traag is
Ehmm![]()
Ik vrees dat die hovercrafts totaal onrealistisch zijn zoals de jets dat nu ook al zijn.
Jammer hoe dat verknald is over de jaren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik stoor me alleen aan die verschrikkelijk lage fov in die jets na 5 minuten word ik er gewoon een beetje misselijk van , dat zelfde gevoel als wanneer je iets leest in een auto zegmaar.Ehmm![]()
Jullie spelen allemaal samen? Ik speel niet meer zo veel battlefield maar zou tof zijn als ik met een squad van andere kan spelen.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
SCORE PER MINUTE DIV 1 WORLD
kijk wat er bij mij boven hoofd staat
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/
http://battlelog.battlefi(...)/stats/364123825/pc/Ehmm![]()
Maja dat hele score per minute is allemaal zo nietszeggend vind ik.
Als ik een week alleen maar 64 speler metro ga spelen en ammo boxes drop of health packs
Ehmm![]()
En boosts worden ook meegenomen....quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Photomorti het volgende:
Maja dat hele score per minute is allemaal zo nietszeggend vind ik.
Als ik een week alleen maar 64 speler metro ga spelen en ammo boxes drop of health packs.
![]()
level 103 alleen maar bagger en meer 25% boosters"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik moet nog 3 mesjes en ik wil nog 1 dog tag uit die battlepacks, ben al lvl 110 en krijg alleen maar rotzooi zoals emblems zooi en camo'squote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef cherrycoke het volgende:
level 103 alleen maar bagger en meer 25% boostersWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Speel nu bijna alleen maar silk road snap niet dat ik eerst zo'n kut map vond.
Lekker in een tank met sabot shell and HMG voor tegen infantry of als een full tank destroyer in combo met staff shall heerlijk om de tanks die vlak bij de china spawn op de heuvels campenff lekker irriteren met wat hits waardoor ze als bangerikken weer terugvallen achter de heuvel
En D is altijd geweldig om te nemen aangezien iedereen die vlag altijd wilt , moet ook nog steeds die suav unlocken alleen of die bomber is word constant gecampt door idiots die als maniakken E drukken in rapidfire of ik kill zoals gewoonlijk helemaal niks met die bomber , heb er denk 8 x in gevlogen nu en nog steeds 0 kills
Ehmm![]()
Wil graag een IRNV voor de L96 of de PKP maar die komen in battlepacks wat wel jammer is.
PKP met IRNV en dan smoke gooien bij Metro lijkt mij echt geweldig.Gaan al snel genoeg dood met de iron sights maar toch.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gewoon genoeg kills makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil graag een IRNV voor de L96 of de PKP maar die komen in battlepacks wat wel jammer is.
PKP met IRNV en dan smoke gooien bij Metro lijkt mij echt geweldig.Gaan al snel genoeg dood met de iron sights maar toch.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Heb trouwens een Veteran Battlepack. Yeey
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: