SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Leuk gedaanquote:
People assume too much.![]()
Ben benieuwd, vond titan mode in BF2142 wel leuk om te spelen. Is tenminste een leuke combinatie van meerdere modes (conquest en rush).![]()
SCORE PER MINUTE DIV 1 WORLD
kijk wat er bij mij boven hoofd staat
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
iemand enig idee waar veteran status staat?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nergens, laatste Battlefield game waar je die duidelijk kon zien was Bad Company 2. Als je die zooi bedoelt voor het Veteran pack, BF3 spelers zouden die moeten krijgen (maar is bugged, zo heb ik met mn BF3 en mn hoge veteran status ook gewoon niet).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
iemand enig idee waar veteran status staat?![]()
![]()
Zelfde uitleg filmpie over Carrier Assault, maar ook een kijk op de assignments en nieuwe wapens van Naval Strike.![]()
Ik heb ook bad company 2 , en battlefield 3 maar ook geen veteran status
maja who gives a shit
Heb wel zin die naval strike , ik moet toch echt even wat attack boat gaan spelen want ik word dik geraped door al die dudes met tv 's ik heb alleen die guided shit die fucking traag is
Ehmm![]()
Ik vrees dat die hovercrafts totaal onrealistisch zijn zoals de jets dat nu ook al zijn.
Jammer hoe dat verknald is over de jaren...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik stoor me alleen aan die verschrikkelijk lage fov in die jets na 5 minuten word ik er gewoon een beetje misselijk van , dat zelfde gevoel als wanneer je iets leest in een auto zegmaar.Ehmm![]()
Jullie spelen allemaal samen? Ik speel niet meer zo veel battlefield maar zou tof zijn als ik met een squad van andere kan spelen.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
SCORE PER MINUTE DIV 1 WORLD
kijk wat er bij mij boven hoofd staat
http://battlelog.battlefi(...)/stats/380601984/pc/
http://battlelog.battlefi(...)/stats/364123825/pc/Ehmm![]()
Maja dat hele score per minute is allemaal zo nietszeggend vind ik.
Als ik een week alleen maar 64 speler metro ga spelen en ammo boxes drop of health packs
Ehmm![]()
En boosts worden ook meegenomen....quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef Photomorti het volgende:
Maja dat hele score per minute is allemaal zo nietszeggend vind ik.
Als ik een week alleen maar 64 speler metro ga spelen en ammo boxes drop of health packs.
![]()
level 103 alleen maar bagger en meer 25% boosters"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik moet nog 3 mesjes en ik wil nog 1 dog tag uit die battlepacks, ben al lvl 110 en krijg alleen maar rotzooi zoals emblems zooi en camo'squote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef cherrycoke het volgende:
level 103 alleen maar bagger en meer 25% boostersWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Speel nu bijna alleen maar silk road snap niet dat ik eerst zo'n kut map vond.
Lekker in een tank met sabot shell and HMG voor tegen infantry of als een full tank destroyer in combo met staff shall heerlijk om de tanks die vlak bij de china spawn op de heuvels campenff lekker irriteren met wat hits waardoor ze als bangerikken weer terugvallen achter de heuvel
En D is altijd geweldig om te nemen aangezien iedereen die vlag altijd wilt , moet ook nog steeds die suav unlocken alleen of die bomber is word constant gecampt door idiots die als maniakken E drukken in rapidfire of ik kill zoals gewoonlijk helemaal niks met die bomber , heb er denk 8 x in gevlogen nu en nog steeds 0 kills
Ehmm![]()
Wil graag een IRNV voor de L96 of de PKP maar die komen in battlepacks wat wel jammer is.
PKP met IRNV en dan smoke gooien bij Metro lijkt mij echt geweldig.Gaan al snel genoeg dood met de iron sights maar toch.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gewoon genoeg kills makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil graag een IRNV voor de L96 of de PKP maar die komen in battlepacks wat wel jammer is.
PKP met IRNV en dan smoke gooien bij Metro lijkt mij echt geweldig.Gaan al snel genoeg dood met de iron sights maar toch.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Heb trouwens een Veteran Battlepack. Yeey
Heb je nog meer open deuren?quote:Het is gewoon vervelend dat je de kans loopt om die sight in het laatste battlepack bijvoorbeeld pas tegen te komen. Na 500 kills ben ik wel klaar met een wapen en dan pak ik de volgende weer.
[/quote]![]()
FLIR voldoet ook prima. Krijg je bij de eerste battlepack.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je nog meer open deuren?Het is gewoon vervelend dat je de kans loopt om die sight in het laatste battlepack bijvoorbeeld pas tegen te komen. Na 500 kills ben ik wel klaar met een wapen en dan pak ik de volgende weer.
Nope, zit gewoon nog netjes ingepakt bij de L96, de PKP ben ik nog lang niet zo ver mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
FLIR voldoet ook prima. Krijg je bij de eerste battlepack.
[/quote]![]()
LOL, nu zie je domweg niet meer wie je neergeknald heeft met welk wapen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Battlepacks zijn random, dus is niet zeker dat het bij je 1e battlepack zitquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
FLIR voldoet ook prima. Krijg je bij de eerste battlepack..
Paaatchhhh
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
Merk meteen verschil ingame....![]()
Tot nog toe altijd de FLIR gekregen bij een eerste battlepack. Zo random is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Battlepacks zijn random, dus is niet zeker dat het bij je 1e battlepack zit.
Meningen over de nieuwe patch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voelt wat soepeler aan, iig als je kijkt naar de registratie van inkomende hits. Ben nu de Naval Strike guns aant unlockenquote:.
![]()
watquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Voelt wat soepeler aan, iig als je kijkt naar de registratie van inkomende hits. Ben nu de Naval Strike guns aant unlocken.
hoe doe je dat? ik zie ze nergens tussen staan"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ze staan nog nergens, maar zag ingame dat ik werkte naar bepaalde nieuwe assignments, even opgezocht en tadaaa:quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat
hoe doe je dat? ik zie ze nergens tussen staan
http://gamesided.com/2014(...)-assignments-leaked/
De nieuwe LMG is echt naisssss (en dat atm nog zonder attachments).
edit: overigens staan ze ingame wel al bij je gunkeuzes.
![]()
Ik vond het hilarisch om op flinke afstand van mini's kapot te gaan en zelf mini's te werpen tot pakweg twee voet van iemand af zonder al teveel effectquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop. Je merkt nu ook duidelijk dat de Impact grens en mini's zijn aangepast.
Vanmiddag weinig verschil gemerkt, vanavond nog eens kijken.
Wel weer een slootje nieuwe bugs die echt tenenkrommend slecht zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die bugged killcam.... laat ie gewoon de verkeerde mensen zien (inclusief teammates)..... lol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wel weer een slootje nieuwe bugs die echt tenenkrommend slecht zijn.![]()
Dat had ik dus ook, zo irritant. Of poppetjes die bizar moeilijk van je af staan op plekken waar ze je eigenlijk dus niet hebben kunnen raken, zullen ook wel de verkeerde zijn dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die bugged killcam.... laat ie gewoon de verkeerde mensen zien (inclusief teammates)..... lol.
[/quote]![]()
Goed, rush met baserapende hoeren is ECHT niet leuk...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lekker tdm is buggy. Bij meer dan 100 tickets denkt het spel dat het bij 100 is afgelopen en is er geen geluid![]()
![]()
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die bugged killcam.... laat ie gewoon de verkeerde mensen zien (inclusief teammates)..... lol.
Die nieuwe lmg the AWR is geweldig800 rpm , snelle reload ( voor een lmg ) werkt super met aggressive support playstyle
Nieuwe pistol is ook erg goed , nu alleen nog even de anti air mijnen unlocken moet nog 1 pdw ribbon en 1 air vehicle uitschakelen.Ehmm![]()
Voor de nieuwe pdw, moet je dan als infantry bootjes vernielen of mag dat ook in een vehicle als engineer class?
Voor die AA mine mag je ook met stingers en igla's heli's neerknallen. Zo heb ik hem gehaald iig.
En dan als engineer naar de enemy base sluipen en dan die dingen poten, werkt goed op flood zone. Gewoon bij E campen met die dingen en een stinger er naast om het af te maken
^inteel²

Vanmiddag weer eens knallen, tot die tijd thuis klussen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
haha precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Voor de nieuwe pdw, moet je dan als infantry bootjes vernielen of mag dat ook in een vehicle als engineer class?
Voor die AA mine mag je ook met stingers en igla's heli's neerknallen. Zo heb ik hem gehaald iig.
En dan als engineer naar de enemy base sluipen en dan die dingen poten, werkt goed op flood zone. Gewoon bij E campen met die dingen en een stinger er naast om het af te makenof op silk road vlak bij de littlebird spawns achter een rots haha poppetje blij yes ik heb de littlebird eindelijk , oh nee wtf raakt me KUT neeee ik ga down BOEM igla op je ass erbij en dan lekker in de chat genieten van de rage
Ehmm![]()
Die AR160 heeft geen reload animatie als je m320 lvg underslung hebt
Moet je de laaste kogel er ook uit schieten
Als je met 1 in de kamer doet werkt ie welWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Is ook super lamequote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:23 schreef Photomorti het volgende:
[..]
haha precies wat ik dachtof op silk road vlak bij de littlebird spawns achter een rots haha poppetje blij yes ik heb de littlebird eindelijk , oh nee wtf raakt me KUT neeee ik ga down BOEM igla op je ass erbij en dan lekker in de chat genieten van de rage
People assume too much.![]()
Hij heeft zowieso geen reload animatie alsie geen kogels in het magazijn meer hebquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Die AR160 heeft geen reload animatie als je m320 lvg underslung hebt
Moet je de laaste kogel er ook uit schieten
Als je met 1 in de kamer doet werkt ie wel. Hij is wel bugged met een underslung (iig met de 3gl kwam de gun vaak frontaal in me scherm mn view blocken
.
![]()
oblitiration met baserape is ook niet leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, rush met baserapende hoeren is ECHT niet leuk..."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
obliteration speel ik zowiezo niet omdat elke server een time limit heeft van 20 minuten
Trek daar 3/4 minuten map laden bij op en je hebt nog een kwartiertje speeltijd.
Ik mis servers die een uur obliteration deden
Ehmm![]()
3/4 minuten map laden? WTF?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef Photomorti het volgende:
obliteration speel ik zowiezo niet omdat elke server een time limit heeft van 20 minuten
Trek daar 3/4 minuten map laden bij op en je hebt nog een kwartiertje speeltijd.
Ik mis servers die een uur obliteration deden
Max 30 seconden ofzo...People assume too much.![]()
Was net mooi op zavoid 311 , ik en een squad member waren US side en hadden net vlag A genomen bij vlak de RU base.
Hadden we allebij 2 x een Anti air mijn neergelegd binnen range in wat bosjes , littlebird spawned en BAM BAM BAM BAM in 1 seconde 4 hits van 20crashed meteen tegen de grond.
De reactie in de chatpriceless
Ehmm![]()
Ja ik moet eens een keer een ssd kopen dat laden word ik schijtziek van , daarom speel ik voornamelijk high ticket servers of 24/7 zelfde mapEhmm![]()
Fixed. En kom niet met "moet je team maar beter spelen" want er valt niets te spelen als je nog geen 5 stappen kunt zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
oblitiration met baserape is ook niet leukI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Of gewoon eens je PC goed op orde hebben. BF3 deed het eerst kut bij mij vanaf een HDD, maar na een totale re-install deed ie het nagenoeg even rap als vanaf SSD...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik moet eens een keer een ssd kopen dat laden word ik schijtziek van , daarom speel ik voornamelijk high ticket servers of 24/7 zelfde mapI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ar 160 wat een wapen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ja kan het een keer proberen , ding staat behoorlijk volquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of gewoon eens je PC goed op orde hebben. BF3 deed het eerst kut bij mij vanaf een HDD, maar na een totale re-install deed ie het nagenoeg even rap als vanaf SSD...Ehmm![]()
Vind het zo jammer dat er geen 1 server is die 24/7 dawnbreaker draaitSnap niet dat deze map niet veel populairder is , vooral voor de scout heli's is deze map heerlijk genoeg cover etc..
Ehmm![]()
Dat is omdat het nogal een rukmap isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:34 schreef Photomorti het volgende:
Vind het zo jammer dat er geen 1 server is die 24/7 dawnbreaker draaitSnap niet dat deze map niet veel populairder is , vooral voor de scout heli's is deze map heerlijk genoeg cover etc..
.
![]()
Ik speel eigenlijk alleen silk road en metro tegenwoordig.
Vind de bf4 maps eigenlijk best wel kut , ik mis karkandEn de aftermath city maps waren supervet.
Grand bazaar natuurlijkHopelijk word die urban warfare dlc een beetje vet
Ehmm![]()
Metro mogen ze in hun reed drukken. Karkand moet terugquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Photomorti het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen silk road en metro tegenwoordig.
Vind de bf4 maps eigenlijk best wel kut , ik mis karkandEn de aftermath city maps waren supervet.
Grand bazaar natuurlijkHopelijk word die urban warfare dlc een beetje vet
![]()
Dawnbreaker is toch gewoon een bagger map. Helemaal met die jets er in ook, iemand heeft liggen slapen daar volgens mij.
FLIR is geen succes, flares.
[/quote]![]()
Hmjah als je geluk hebt gooien ze niet zoveel flares, met een IRNV ben ik best succesvol geweest op metro no-explosive, maarja die flares.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:40 schreef Catkiller het volgende:
Dawnbreaker is toch gewoon een bagger map. Helemaal met die jets er in ook, iemand heeft liggen slapen daar volgens mij.
FLIR is geen succes, flares..
![]()
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry, players from Netherlands are not allowed.
Kut duitsers
Ehmm![]()
ben ik de enige die hickups heeft als je doodgaat?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Nogmaals: waarschijnlijk moet je alles gewoon eens opnieuw installeren. Niet alleen BF4.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:33 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja kan het een keer proberen , ding staat behoorlijk vol
Laadtijden van enkele minuten duiden op een trage, dode of slecht werkende schijf en een beroerde installatie als waarschijnlijk alternatief. Been there, done that.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Snap niet dat mensen metro leuk vinden met lvgik speel nu alleen 32 speler metro zonder rockets , m320 en airburst met alleen nades is het prima te doen.
Ehmm![]()
Ik kan mezelf horen stoppen met schieten voordat ik de kill message krijg. das ook nieuwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
ben ik de enige die hickups heeft als je doodgaat?
^inteel²

169% accurecyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:15 schreef cherrycoke het volgende:
m320 LVG + Operation locker =
http://battlelog.battlefi(...)065464192/380601984/![]()
![]()
Meerdere kills met 1 projectiel?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Haal AUB een console, wat ben je dan voor een PC-gamer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik heb alleen geen windows 7 cd ofzo , Zat al op deze computer toen ik hem kocht 2dehandsI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb 1x een console gehad en die was binnen een maand verkocht echt geen kut aanquote:Op zondag 9 maart 2014 08:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Haal AUB een console, wat ben je dan voor een PC-gamer?En je moet dus een vette computer nerd zijn om het label pc gamer te mogen dragen?
Ehmm![]()
ERROR
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: for no reason
Trieste admin abuse overal.
Ik gebruikte op metro de SKS en stond 44-12 op een clanserver.
Gingen die admins ragen pffff sick of this dmr noob , takes no skill to use its instakill blabla.
Wtf heeft iedereen toch tegen die dmr's ? ze zijn veel moeilijker te gebruiken dan welke assault rifle dan ook en toch lees ik overal dat ze OP zijn ?Ehmm![]()
Dus iemand die een schijfje in een laatje kan stoppen, paar keer op next kan drukken is een nerd. Wow. Dan moet ik op het werk nog eens over het aannamebeleid gaan praten dan denk ik..quote:Op zondag 9 maart 2014 13:43 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Heb 1x een console gehad en die was binnen een maand verkocht echt geen kut aanEn je moet dus een vette computer nerd zijn om het label pc gamer te mogen dragen?
Wat skull splitter waarsch. bedoeld, is dat een stukje zelfredzaamheid wel handig is, als je gamed op je pc. Op een console kan niet zo veel kapotstuk. En als er iets kapot stuk is, dan zet je er een ander, under-performende bij iedere speelgoedwinkel verkrijgbare box/station weg.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Op zijn minst windows opnieuw kunnen installeren zou wel een eis mogen zijn...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja dat lukt ook wel alleen ik heb geen windows 7 cdDan moet ik dat weer gaan piraten want windows is duur
beetje teveel moeite haha
Ehmm![]()
piraten teveel moeite? De teringquote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja dat lukt ook wel alleen ik heb geen windows 7 cdDan moet ik dat weer gaan piraten want windows is duur
beetje teveel moeite haha
![]()
![]()
hahaha ja dat lukt natuurlijk bij mij weer niet , gevolg een computer die helemaal niks meer doet
Ff potje sniper op metro ging redelijk alleen accuracy mag nog wel iets hoger
http://battlelog.battlefi(...)239015808/364123825/Ehmm![]()
Op metro is die SRR juist onzin, moet je sniper pakken met hogere muzzle velocity en fire rate.
Omdat je toch max op midrange zitWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

ik vind de M98B een hele fijne sniper"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ja ik heb geen verstand van die snipers ik speel vrijwel nooit recon![]()
Welke sniper raad je aan op metro ?Ehmm![]()
scout elitequote:Op zondag 9 maart 2014 19:37 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik heb geen verstand van die snipers ik speel vrijwel nooit recon![]()
Welke sniper raad je aan op metro ?
of de CS LR4"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
![]()
Toen choppers nog vet warenEinde barrelrolls
Het is nu allemaal zo vreselijk noob friendly , al die instant lock on wapens.
Dan mis ik vliegen in battlefield 2 wel een beetje , zelfs in battlefield 3 waren de heli's prima lekker snel en wendbaar.
Ging net even parcel storm spelen , attack boat aha vet.
Net 10 seconden aan het varen , BEEEPBEEEP.
Oke deploy IR smoke.
1 sec later
BEEPBEPBEPBEPEPPPP BOEM BOEM BOEM attack boat down.
Hmmm ik spawn wel op een jet ski en probeer E te nemen.
BEEEPBEEPBEEEPPPPPPP BOEM javelin van fucking ver.
Zo jammer dat games steeds meer arcade word met allemaal lock on wapens.Ehmm![]()
Wow, memories...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Photomorti het volgende:
Toen choppers nog vet warenEinde barrelrolls
Het is nu allemaal zo vreselijk noob friendly , al die instant lock on wapens.
Dan mis ik vliegen in battlefield 2 wel een beetje , zelfs in battlefield 3 waren de heli's prima lekker snel en wendbaar.
Ging net even parcel storm spelen , attack boat aha vet.
Net 10 seconden aan het varen , BEEEPBEEEP.
Oke deploy IR smoke.
1 sec later
BEEPBEPBEPBEPEPPPP BOEM BOEM BOEM attack boat down.
Hmmm ik spawn wel op een jet ski en probeer E te nemen.
BEEEPBEEPBEEEPPPPPPP BOEM javelin van fucking ver.
Zo jammer dat games steeds meer arcade word met allemaal lock on wapens.
BF2 was ook echt 10 keer vetter dan BF3 en 4.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: