Komt goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:11 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Koop mandjes ,of haal van die blauwe bij de groenteboer (42 X 30 )
Je word gek als je hem volstort .
[ afbeelding ]
Yay!quote:
Ehm, zaterdag nog 8 nachtjes slapen danquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Yay!Leuk zeg!
En dan nog hoeveel nachtjes slapen tot de jachttraining begint..?
Spannend hoor, ben erg benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. En ik verwacht natuurlijk straks wel heul veul mooie foto's
Idioot!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:38 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik kan je vertellen, ik heb vannacht 3u geslapen want ik heb de hele tijd lopen malen of we alles hebben enzulks
Godver, 3u!
quote:
Thnx.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Tof hoor Q, om zo lekker mee te kunnen lezen en kijken hoe Link straks in een paradijsje terecht gaat komen!
Paradijsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Tof hoor Q, om zo lekker mee te kunnen lezen en kijken hoe Link straks in een paradijsje terecht gaat komen!
FIX ITquote:
Wat een onzin, jezusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zou zeggen: meteen op de achterbank, anders heb je de komende 14 jaar een hond op schoot in de auto.
Al die winkels zijn compleet leeg gekochtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FIX IT![]()
Enne... De winkels zijn er ook nog nadat je Link hebt gehaald. Bedje, bakje, riempje en je bent volgens mij al een heel eind.vriezer
heb je al!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een onzin, jezus. Puppy's zijn vet leuk dus bij het ophalen heb ik ze ook altijd op schoot gehad
Jezus zit ergens in de hemel, honden op de achterbankquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een onzin, jezus. Puppy's zijn vet leuk dus bij het ophalen heb ik ze ook altijd op schoot gehad
Ik zou hem eerlijk gezegd ook op schoot nemen hoor, echt, zo uebercute als hij is. Maar hem dan later weer laten wennen aan de achterbank als hij groot wordt is dan weer lastiger ( en hij gaat never in het dashbordkastje passenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Dat trek je toch nietJe nieuwe verse puppy op de achterbank ipv op schoot
Wat jij, C_c?
Ach nee hoor, als dat beest uit een normaal nest komt kan ie best wel de eerste keer op schoot zonder problemen te kweken. Volgende keer gewoon op de achterbank zonder gezeik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik zou hem eerlijk gezegd ook op schoot nemen hoor, echt, zo uebercute als hij is. Maar hem dan later weer laten wennen aan de achterbank als hij groot wordt is dan weer lastiger ( en hij gaat never in het dashbordkastje passen)
Zelf mét pup op de achterbank![]()
Cb haal ik vrijdag deelsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FIX IT![]()
Enne... De winkels zijn er ook nog nadat je Link hebt gehaald. Bedje, bakje, riempje en je bent volgens mij al een heel eind.vriezer
heb je al!
Schoot!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Dat trek je toch nietJe nieuwe verse puppy op de achterbank ipv op schoot
Wat jij, C_c?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |