Voor het indoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb sinds vandaag voor het eerst lenzen maar ik heb niet echt opgelet toen de opticien vertelde over het schoonhouden van de lenzen
Ik moest die lenzen dus schoonmaken met vloeistof in m'n handpalm maar moet dat na het uit doen of bij het indoen.
Weggooien nadat je je lenzen in gedaan hebt, nieuwe erin als je ze weer uit doet.quote:Oh en moet ik de vloeistof in de lenzenhouder elke keer vervangen
Bij nieuwe verpakking lenzenvloeistof zit vaak een nieuw bakje, die gebruik ik danquote:Oh en na hoe lang moet die lenzenhouder schoongemaakt worden (met gedestilleerd water ofc)
Ik heb maar 2 ogen. Die hou ik graag werkende.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef Impect het volgende:
Lenzen schoonmaken
Heb nu 8 jaar zachte maandlenzen, maak ze nooit schoon voordat ik ze in het bakje doe.
Ik heb zachte maandlenzen en ik moest mijn lenzen schoonmaken in m'n handpalm.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:49 schreef Kyubey het volgende:
Het hangt er vanaf of je harde of zachte lenzen hebt. Zachte maandlenzen hoef je niet te wrijven, verder weet ik het niet.
Ok, thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:04 schreef Rawedni het volgende:
Ik werk in de optiek. Zachte lenzen moet je schoonwrijven omdat er eiwitten en aanslag op gaat zitten wat met slechts in de vloeistof leggen niet 100% weggaat. Zeker aan te raden als je gevoeligere ogen hebt. Datzelfde geldt voor de houder. Die krijg je nooit meer 100% schoon, daarom vervangen ipv uitkoken en dat soort ongein.
Oepsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:04 schreef Rawedni het volgende:
Ik werk in de optiek. Zachte lenzen moet je schoonwrijven omdat er eiwitten en aanslag op gaat zitten wat met slechts in de vloeistof leggen niet 100% weggaat. Zeker aan te raden als je gevoeligere ogen hebt. Datzelfde geldt voor de houder. Die krijg je nooit meer 100% schoon, daarom vervangen ipv uitkoken en dat soort ongein.
Dat kan prima als je dag en nachtlenzen hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik hou mn lenzen altijd een maand in......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |