Ik ga kijken want er is toch geen Champions Legue deze weekquote:
quote:
Het gaat niet alleen om de kut hoor haywoodquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want ik heb a) geen tv, b) ben te druk met fokken en c) ik heb zelf al een kut, dus als ik dat wil zien, zijn daar makkelijkere manieren voor.
Sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Doe normaal man aandacht-minded kutkind
Adam heeft een piemel hoor xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want ik heb a) geen tv, b) ben te druk met fokken en c) ik heb zelf al een kut, dus als ik dat wil zien, zijn daar makkelijkere manieren voor.
Hoezo ben jij ineens moderator geworden eigenlijk? Als iemand daar recht op heeft ben ik het welquote:
Pijpen, heel veel pijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoezo ben jij ineens moderator geworden eigenlijk? Als iemand daar recht op heeft ben ik het wel
Dan moet het halve scherm geblurred wordenquote:
Denk dat ze geen eens de 1e dag doorkomen zonder FOK!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan moet het halve scherm geblurred worden( snap je 30+cm)
Misschien is er free WiFiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Denk dat ze geen eens de 1e dag doorkomen zonder FOK!
Dat is vragen om problemen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee 2 fokkers op een onbewoond eiland zonder internet zonder kleren zonder telefoon etc etc.
Dat ook, maar ik dacht dat dat algemeen bekend was al.quote:
Hoe kan je dat nou weten als er een blur zit over de lichaamsdelen die er toe doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Lijkt een beetje op Naked and Afraid (of zoiets) deden ook naakte mensen aan mee. Was een keer best wel een doenbaar exemplaar.
Dus jij ziet alleen of je een vrouw wel zou doen wanneer ze pontificaal naakt voor je staat? Hoe lang ben je al maagd?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten als er een blur zit over de lichaamsdelen die er toe doen?
Ja helemaal naakt en er een keer aan ruiken. En dat is privé en dat wil ik graag zo houden!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus jij ziet alleen of je een vrouw wel zou doen wanneer ze pontificaal naakt voor je staat? Hoe lang ben je al maagd?
Genoeg om permanente kaakklem van te krijgen. Maar het is het allemaal waard!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hoeveel is heel veel? Misschien wil ik ook nog ooit een gooi doen naar het modschappij.
We gaan in tegen het laten leiden door uiterlijk door naakt te gaanquote:In de liefde verlangt iedereen naar intimiteit, maar wordt men vaak geleid door uiterlijk. Adam zkt. Eva is een datingprogramma dat hier tegenin gaat met een eerlijk en niets verhullend experiment!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |