Ja of juist wel ivm met de kijkcijfersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
Waarom zou je geramd zitten. Die vrouwen geven zich op voor zoiets, het zullen ongetwijfeld niet de mooiste vrouwen van de wereld zijn.
Dan zijn het vast ingehuurde acteursquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja of juist wel ivm met de kijkcijfers
Om te huilen dit. Maar goed, wel lekker sensationeel dus het zal vast behoorlijk populair zijn straks.quote:
Nicolette kluiver heeft toch een man en klein kind?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef JenHermes het volgende:
Nicolette Kluiver en de mannelijk deelnemer zaten vanmorgen aan tafel bij koffietijd. Volgens Nicolette is er geen intiem lichaamsdeel te zien omdat het programma te vroeg wordt uitgezonden. Donderdag om 22:30 is de herhaling en dan zal het geblurde deel niet geblurd zijn en krijgt je dus wel poes
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nicolette kluiver heeft toch een man en klein kind?
Ik denk dat ze de presentatrice is en niet zozeer een deelnemer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Druif.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ojaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ze de presentatrice is en niet zozeer een deelnemer.
Ja, of ze heeft een heel vrij huwelijk (of een heel slecht huwelijk), dat kan ook he.quote:
Ach jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, of ze heeft een heel vrij huwelijk (of een heel slecht huwelijk), dat kan ook he.
Nee, want ik heb a) geen tv, b) ben te druk met fokken en c) ik heb zelf al een kut, dus als ik dat wil zien, zijn daar makkelijkere manieren voor.quote:
Ik ga kijken want er is toch geen Champions Legue deze weekquote:
quote:
Het gaat niet alleen om de kut hoor haywoodquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want ik heb a) geen tv, b) ben te druk met fokken en c) ik heb zelf al een kut, dus als ik dat wil zien, zijn daar makkelijkere manieren voor.
Sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Doe normaal man aandacht-minded kutkind
Adam heeft een piemel hoor xDquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, want ik heb a) geen tv, b) ben te druk met fokken en c) ik heb zelf al een kut, dus als ik dat wil zien, zijn daar makkelijkere manieren voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |